Unia Europejska zatruwa żywność, leki i kosmetyki

Data: 2016-08-22 07:58:33
Autor: Mark Woydak
Unia Europejska zatruwa żywność, leki i kosmetyki

Unia Europejska zatruwa żywność, leki i kosmetyki rakotwórczym dwutlenkiem
tytanu (E171, CI 77891) Nietrudno zauważyć, że w większości kosmetyków, w mydłach i płynnych
detergentach, w wielu produktach spożywczych oraz w prawie wszystkich
lekach i suplementach (rzekomo zdrowotnych) znajduje się dwutlenek tytanu
(często maskowany jako E171 lub CI 77891).

Związek ten używany jest jako biały pigment. Nie ma żadnego racjonalnego
uzasadnienia dla dodawania go do produktów spożywczych czy kosmetyków, poza
ich wybieleniem lub chęcią podtrucia konsumentów. Bo niby dlaczego mydła,
preparaty ziołowe, witaminy itp. mają być białe, a nie naturalne?

Wiele niezależnych publikacji naukowych wykazało dużą toksyczność tlenków
tytanu, zwłaszcza, kiedy występują w postaci nanocząsteczek, bowiem
przenikają one przez błony komórkowe i jądrowe, i uszkadzają strukturę DNA,
wywołując rakotwórcze mutacje i wiele degeneracyjnych zmian w komórkach.
Związek ten działa też neurotoksycznie, uszkadzając komórki nerwowe i
prowadząc do ich neurodegeneracji.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/25524809,
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/25783503,
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3423755/

Najważniejsze jest jednak unikanie wszelkich preparatów zawierających te
związki. To samo dotyczy innych toksyn powszechnie dodawanych do kosmetyków
- barwników, płynnych  plastyków (akrylatów, akrylamidów, styrenów,
vinyli), które też są rakotwórcze i cytotoksyczne.Dwutlenek tytanu używany
w kosmetykach ma numer CI 77891. Oburzające jest, że urzędnicy UE zajmują
się wymyślaniem maskujących kodów dla nazw chemikaliów używanych w
przemyśle spożywczym, farmaceutycznym i kosmetycznym, zamiast zmuszać
producentów do drukowania na opakowaniach pełnych nazw chemikaliów, które
dodają  do produktów.

Poniżej linki do informacji o tych kodach. Ogólnie lepiej przyjąć zasadę
unikania kupowania produktów spożywczych, leczniczych czy kosmetycznych,
które mają dodatki typu E czy CI.

http://ec.europa.eu/consumers/cosmetics/cosing/index.cfm?fuseaction=search.results&annex_v2=IV&search
http://en.wikipedia.org/wiki/E_number
http://en.wikipedia.org/wiki/E_number#E100.E2.80.93E199_.28colours.29

Prof. dr hab. Maria Dorota Majewska

*Prof. dr hab. Maria Dorota Czajkowska-Majewska - polska whistleblowerka
(demaskatorka), neurobiolog, kierownik Katedry Marii Curie Komisji
Europejskiej w Zakładzie Farmakologii i Fizjologii Układu Nerwowego
Instytutu Psychiatrii i Neurologii w Warszawie. Przez 25 lat pracowała w
USA na Uniwersytecie Harvarda oraz w Narodowym Instytucie Zdrowia w
Waszyngtonie, gdzie m.in. badała wpływ szczepionek z rtęcią na zdrowie
człowieka.

Data: 2016-08-22 16:27:40
Autor: Marek Czaplicki
Mark Woydak pisze na pl.soc.polityka w poniedziałek, 22 sierpnia 2016 14:58:

Prof. dr hab. Maria Dorota Majewska

Witam panią profesor na grupie. Jak to się stało, że dowiedziała się pani o niej?

Data: 2016-08-22 07:33:59
Autor: bronek.tallar
użytkownik Marek Czaplicki napisał:

Witam panią profesor na grupie. Jak to się stało, że dowiedziała się pani o niej?

Tu gada o szczepieniach.
https://www.youtube.com/watch?v=d3BUgYXtJ10

Zara Chmieleski wyskoczy że wszyscy się oburzajo, a i tak szczepio.
Drogi Chmieleski, chodzi o kontrolę zawartości szczepionek
i wybór mniejszego zła.

Data: 2016-08-22 16:59:53
Autor: Marek Czaplicki
bronek.tallar@gmail.com pisze na pl.soc.polityka w poniedziałek, 22 sierpnia 2016 16:33:

[...]

Mniejsze zło? W kraju gdzie jeden z polityków gada o tym, że "obcy" roznoszą pasożyty i inne choróbska? Szkoda, ze nie wynaleziono i nie wynajdą szczepionek od ksenofobi.
A tak poza tym pytanie. Kto miałby kontrolować zawartość szczepionek? Lekarze odpadają, bo według wyznawców anty-szczepionkowych są agentami koncernów. Pan goniący bimber chyba, bo trochę się zna na chemii. :-)

Data: 2016-08-22 08:13:51
Autor: bronek.tallar
Unia Europejska zatruwa żywność, leki i kosmetyki
użytkownik Marek Czaplicki napisał:

A tak poza tym pytanie. Kto miałby kontrolować zawartość szczepionek?

Kpisz Czepliku czy o drogą pytasz? Przy tak rozbudowanej armii
pracowników państwowych, z pewnością jakiś zakład państwowy
powinien być kompetentny.

Data: 2016-08-22 08:29:13
Autor: bronek.tallar
Unia Europejska zatruwa żywność, leki i kosmetyki
użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:

A myślisz, że jak to wygląda?

http://www.mz.gov.pl/leki/produkty-lecznicze/pozwolenie-na-dopuszczenie-do-obrotu/procedura-narodowa/

Z tego co tam napisano, nikt nie bada składu w labie tylko
sprawdza się wniosek. Nie chodzi o to by badano wniosek, tylko skład, kapisz?

99% chińszczyzny trafiająca do PL ma wymagany znaczek CE,
a mimo to po przebadaniu wyrywkowym, na stronach
UOKIK i innych kontrolujących, jest pełno zapisów o produktach niespełniających podstawowych wymagań, nie mówiąc
już o normach PL czy UE.  Kapisz?

Data: 2016-08-22 08:31:53
Autor: bronek.tallar
użytkownik bronek...@gmail.com napisał:

[...]

Innymi słowy p.Bąbel, Zaufanie jest dobre, ale kontrola lepsza (alternatywnie: kontrola podstawą zaufania)
https://pl.wikiquote.org/wiki/W%C5%82odzimierz_Lenin

Skoro podróżny został sprawdzony w PL, dlaczego jest powtórnie
sprawdzany w USA?

Data: 2016-08-22 08:46:22
Autor: bronek.tallar
Unia Europejska zatruwa żywność, leki i kosmetyki
użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:

Ale zadałeś sobie trud, żeby zrozumieć, co tam jest napisane?

jeśli będzie miał wątpliwości dotyczące zastosowania metod
kontroli produktów leczniczych i metod badań produktów
leczniczych weterynaryjnych, które mogą być wyjaśnione
wyłącznie eksperymentalnie, może skierować dany produkt do
badań i poinformować o tym podmiot odpowiedzialny (wysokość
opłat za wykonanie badań jakościowych określa rozporządzenie w
sprawie jednostek organizacyjnych, które prowadzą badania
jakościowe produktów leczniczych i produktów leczniczych
weterynaryjnych, oraz opłat pobieranych za te badania);

Owszem, to akurat przeczytałem i widzę "jeśli będzie miał wątpliwości"
i chodzi o to by nie było "jeśli" tylko obligatoryjnie
kontrola w labie PL. A tak? Może będzie miał wątpliwości,
a może nie będzie.

Leki mają znaki CE? W której aptece?

Właśnie chodzi o to, by poza deklaracją producenta były badania
w PL. Mnie nie pytaj, pytaj lekarzy co są sceptyczni w temacie
szczepionek, i nie pajacuj pisząc bzdur, bo żaden lekarz nie jest
przeciwny szczepieniom tylko mają wątpliwości co do substancji
pomocniczych i ich wpływ na nowo narodzone dziecko.

Data: 2016-08-22 09:24:53
Autor: bronek.tallar
Unia Europejska zatruwa żywność, leki i kosmetyki
użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:

I wyobrażasz sobie, że jak firma badała lek przez 15 lat

Bosz, co za łoś. Skład łosiu, skład, to się bada
max. 1 dzień.

Data: 2016-08-22 12:11:58
Autor: bronek.tallar
Unia Europejska zatruwa żywność, leki i kosmetyki
użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:

Serio? Jeden dzień? I sam skład leku wystarczy, żeby powiedzieć czy jest bezpieczny czy nie? Badań klinicznych się nie robi? Skąd ty się urwałes?

Tak bąbel, skład substancji pomocniczych w 1 dzień.
Tu masz bystrzacho:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Spektrometria_mas

Badań klinicznych się nie robi? Skąd ty się urwałes?

Badania kliniczne robi producent. Pisałem bystrzacho o substancjach pomocniczych, a nie o substancji aktywnej.

Data: 2016-08-23 03:38:13
Autor: bronek.tallar
Unia Europejska zatruwa żywność, leki i kosmetyki
użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:

Pisałeś o tym, że nikt lekarstw w Polsce nie bada. I że w twojej aptece lekarstwa z Chin ze znaczkiem CE sprzedają. I jeszcze parę innych rewelacji.

Pisałem o produktach z chin co figurują na stronach UOKIK i podobnych.
Tam lekarstw nie ma.

Pisałem o "chodzi o kontrolę zawartości szczepionek" a ty mi
o badaniach klinicznych. Sorry Bąbelku, tak się nie da.

Data: 2016-08-23 19:47:37
Autor: Tomasz Chmielewski
On 08/23/2016 07:38 PM, bronek.tallar@gmail.com wrote:
[...]

To wszyscy wiedzą, że "CE" wyszło ci w ramach zmiany tematu, gdy okazało się, że bzdury popisujesz.

Pisałem o "chodzi o kontrolę zawartości szczepionek" a ty mi
o badaniach klinicznych. Sorry Bąbelku, tak się nie da.

Ha ha, uroczo brniesz.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2016-08-23 04:27:39
Autor: bronek.tallar
> [...]

> Pisałem o "chodzi o kontrolę zawartości szczepionek" a ty mi
> o badaniach klinicznych. Sorry Bąbelku, tak się nie da.

Tiomersal, wzór chemiczny C9H9HgNaO2S

Jak widać zawiera rtęć, jak wiemy rtęć jest toksyczna.

http://pediatria.mp.pl/lista/69973,ktore-szczepionki-zawieraja-tiomersal

Data: 2016-08-23 10:06:27
Autor: Tomasz Chmielewski
On 08/23/2016 04:11 AM, bronek.tallar@gmail.com wrote:
[...]

O, widzę że zaczynasz jednak proces nauki. Pomału i późno, ale może coś zostanie w twojej głowie.

Data: 2016-08-22 18:57:24
Autor: u2
Unia Europejska zatruwa żywność, leki i kosmetyki
W dniu 2016-08-22 o 18:50, Tomasz Chmielewski pisze:
Przytoczę znane powiedzenie Marka Twaina, bo doskonale do ciebie pasuje:

   Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydawać się głupim, niż odezwać
   się i rozwiać wszelkie wątpliwości.

mundrość na poziomie chmielusia, zmieniającego temat:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-08-22 18:13:06
Autor: Marek Czaplicki
bronek.tallar@gmail.com pisze na pl.soc.polityka w poniedziałek, 22 sierpnia 2016 17:13:

[...]

Przecież jest komisja od leków, państwowa. Myślisz, że czym niby się zajmuje? Zasiadają w niej uznane autorytety w dziedzinie farmakologii, zasięgają opinii specjalistów. Tak się jakoś dziwnie składa, że ich opinie podważane są przez domorosłych demagogów podpierających się opinia z kolejek od lekarza i z fejsa. To naprawdę "autorytety" nie do zwalczenia. Raz że mogą mieć najróżniejsze poglądy. Dwa nie odpowiadają przed nikim, nawet jak ich metody "leczenia" doprowadzą do śmierci, trzy oferują ten sam "lek" na najróżniejsze dolegliwości, syfa, platfusa i przeziębienie. Cztery, ich "leki" w wytwarzaniu są naprawdę tanie, a przebicie maksymalne i uzależnione od "strachu" pacjenta i zawartości portfela. Starczy?

Data: 2016-08-22 23:36:36
Autor: Tomasz Chmielewski
On 08/22/2016 11:33 PM, bronek.tallar@gmail.com wrote:
[...]

Streścisz?

Zara Chmieleski wyskoczy że wszyscy się oburzajo, a i tak szczepio.

Wszyscy się oburzają o szczepionki? Czy banda oszołomów, dla których świat powstał 5000 lat temu?

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2016-08-22 22:06:38
Autor: Tomasz Chmielewski
On 08/22/2016 09:58 PM, Mark Woydak wrote:

[...]

Potwierdzam.

Dwa dni temu przyjechał do mnie do firmy urzędnik w czarnym garniturze i w czarnych okularach i nakazał sypanie dwutlenku tytanu do wszystkich naszych produktów. Był z Unii Europejskiej. Zagroził, że nas powsadza do więzienia, jeśli nie będziemy tego sypać.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2016-08-22 12:04:38
Autor: Stachu Chebel
W dniu poniedziałek, 22 sierpnia 2016 15:06:42 UTC+2 użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:

[...]

=========
Mnie zaś faceci w czerni kazali dosypywać sromian kutasu i trójpiździan pierdzianu.

Unia Europejska zatruwa żywność, leki i kosmetyki