Unia Polityki Realnej przeciwko karaniu uczestnikó w protestów przeciwko ACTA

Data: 2012-04-13 20:58:14
Autor: u2
Unia Polityki Realnej przeciwko karaniu uczestnikó w protestów przeciwko ACTA
.... oraz osob niepochlebnie wypowiadajacych sie o Tusku i Komorowskim :

http://braciawasowicz.nowyekran.pl/post/59212,unia-polityki-realnej-przeciwko-karaniu-uczestnikow-protestow-przeciwko-acta

Unia Polityki Realnej zdecydowanie protestuje przeciwko krokom
zmierzającym do karania uczestników protestów przeciwko ACTA oraz osób
negatywnie wypowiadających się o władzach RP.

Policja z Krakowa skierowała do Sądu wniosek o ukaranie jednego z
organizatorów krakowskiego marszu przeciwko ACTA, a Robert F., twórca
strony AntyKomor usłyszał m.in. zarzut znieważenia Prezydenta RP.

To, co wyprawia dziś usłużna rządowi prokuratura oraz podlizujący się
Premierowi decydenci w policyjnych mundurach, nie ma już nic wspólnego
ani z państwem prawa, ani z demokracją, ani normalnym państwem
cywilizowanego świata. Można się śmiać z być może pompatycznych
porównań, ale proszę otworzyć oczy, a sami Państwo zobaczycie, że poziom
upolitycznia wymiaru sprawiedliwości i organów ścigania oraz ich
uprzedmiotowienia jest tożsamy z tym jaki znamy z systemów totalitarnych.

Z jednej strony Donald Tusk kłamie publicznie, opowiadając bajki o
tolerancji, demokracji, sprawiedliwości, czy też chęci uczciwej debaty,
z drugiej, wykorzystując w tym samym momencie usłużne sobie służby,
instytucje i wdzięczne często za krycie swojej niecnej przeszłości
postacie, brutalnie pacyfikuje opozycję społeczną oraz przejawy
wszelkiej wolności. Jeśli istnieją gdzieś jakiekolwiek granice obłudy,
zakłamania, fałszu, cynizmu i podłości to rząd Donalda Tuska oraz on sam
już dawno je przekroczyli. W Polsce podeptane zostały wszelkie
fundamentalne zasady praworządności i kontroli obywatelskiej nad
państwem oraz rządzącymi.

Z całym szacunkiem, ale nikt nie może obrazić osoby Prezydenta RP
bardziej, niż sam Bronisław Komorowski. Jego ortograficzne i krasomówcze
popisy w połączeniu z jego niehonorowym i dwuznacznym z punktu widzenia
interesu Polski postępowaniem, stwarza w zasadzie bezprecedensową
sytuacje, w której trudno by było go jeszcze czymś obrazić. Jeśli Pan
Komorowski czuje się dotknięty publikacjami na stronie AntyKomor,
tolerując jednocześnie takie działania stosownych organów, to zapewniam,
że osobiście oceniam go nie lepiej niż twórca wspomnianej strony
(odsyłam do swoich tekstów) i przypominam, że tym samym zdecydowanie
potwierdza wyrażaną tam o nim opinię, gdyż "prawdziwa cnota krytyk się
nie boi" (za tarczami, pałkami, prokuraturą i sądami kryją się zazwyczaj
politycy słabi oraz świadomi swoich przewinień).

Unia Polityki Realnej od dawna ostrzega Polaków przed fałszem i
zakłamaniem ekipy Donalda Tuska oraz Bronisława Komorowskiego. Do całej
gamy działań ograniczających wszystkie podstawowe wolności
obywatelskiej, jakie w cywilizowanym świecie przynależą członkom
społeczeństwa demokratycznego, dokładają oni ostatnie cegiełki w postaci
ponawianych już kilkukrotnie prób cenzury Internetu, ograniczenia
wolności zgromadzeń, czy też wolności wypowiadania opinii i oceniania
poziomu osób sprawujących władzę. Oba wspomniane tu przypadki są dziś
dobitnym świadectwem obłudy władzy oraz jej zdegenerowania. Teraz, dla
krycia własnej indolencji, a także kompromitujących działań zaczyna ona,
jak za najlepszych czasów tzw. komuny, używać „pięści policyjnej i
sądowego terroru” (przypomnijmy tu sobie dodatkowo, co robiono w
przypadku marszu Niepodległości czy też reżysera Grzegorza Brauna).

Dlatego ponawiam prośbę do innych ludzi „wolności”, aby nie czekali
dłużej na rozwój wypadków, tylko zintensyfikowali oddolne ruch społeczne
o charakterze buntu społecznego, który pozwoli uratować nam resztki
własnej wolności. Pamiętajmy, że naszym obywatelskim obowiązkiem jest
bezwzględna obrona ludzi represjonowanych przez obóz władzy łamiącej
wszelkie standardy. Musimy się o nich upomnieć, bo kiedyś może już nie
być nikogo, kto upomni się o nas. A wtedy totalitaryzm w stylu PO
odniesie ostateczny sukces w walce z wolnością obywateli.

Dr Bartosz Józwiak
Prezes
Unii Polityki Realnej

Data: 2012-04-13 22:11:37
Autor: t-1
Unia Polityki Realnej przeciwko karaniu uczestników protestów przeciwko ACTA
Co to jest Unia Polityki Realnej?
t-1

Data: 2012-04-13 22:17:20
Autor: u2
Unia Polityki Realnej przeciwko karaniu uczestnikw protestw przeciwko ACTA
W dniu 2012-04-13 22:11, t-1 pisze:
Co to jest Unia Polityki Realnej?
t-1

Nie wiem.

Data: 2012-04-14 08:25:36
Autor: Leprechaun
Unia Polityki Realnej przeciwko karaniu uczestnikw protestw przeciwko ACTA

Uytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomoci news:4f8889d3$0$26687$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2012-04-13 22:11, t-1 pisze:
Co to jest Unia Polityki Realnej?
t-1

Nie wiem.

Bo gb suwalski! Co to jest PiS? To partia obkanych pieniaczy! ;)

BomBel

Data: 2012-04-14 01:02:43
Autor: HaMMeR
On 14 Kwi, 08:25, " Leprechaun" <brudy.polityc...@pralnia.jw> wrote:
Uytkownik "u2" <u...@o2.pl> napisa w wiadomocinews:4f8889d3$0$26687$65785112news.neostrada.pl...

> Nie wiem.

Bo gb suwalski! Co to jest PiS? To partia obkanych pieniaczy! ;)

BomBel

Ty zwiedly choo..u!

Data: 2012-04-14 10:05:43
Autor: u2
W dniu 2012-04-14 10:02, HaMMeR pisze:
[...]

Hie hie, bombelik sie cweli ;)

Data: 2012-04-14 20:25:29
Autor: Leprechaun
Unia Polityki Realnej przeciwko karaniu uczestnikw protestw przeciwko ACTA

Uytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomoci news:4f892fdb$0$1315$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Cweli to szukaj u siebie w rodzinie degeneracie litewski!

http://wiadomosci.wp.pl/gid,14400505,gpage,10,img,14400568,kat,1342,title,Wiec-PiS-pod-Palacem-Prezydenckim,galeria.html

BomBel

Data: 2012-04-14 20:24:52
Autor: Leprechaun
Unia Polityki Realnej przeciwko karaniu uczestnikw protestw przeciwko ACTA

Uytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisa w wiadomoci news:0f1b348e-16af-4260-b996-076892f48c26f17g2000yqj.googlegroups.com...
> [...]

> Nie wiem.

Bo gb suwalski! Co to jest PiS? To partia obkanych pieniaczy! ;)

HaMMeRku, ciulu ursynowski, robisz za przydupasa u2?

Data: 2012-04-14 10:12:59
Autor: Jadryś
Unia Polityki Realnej przeciwko karaniu uczestni ków protestów przeciwko ACTA
W dniu 2012-04-13 22:11, t-1 pisze:
Co to jest Unia Polityki Realnej?
t-1

To partia kierująca się nierealnymi planami.. - Oni sądzili że ktoś spoza układu okrągłostołowego może sobie porządzić w tym kraju.

Data: 2012-04-14 11:26:40
Autor: K.S.
Użytkownik "Jadryś" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jmbc1d$ap2$1node2.news.atman.pl...

| To partia kierująca się nierealnymi planami.. - Oni sądzili że ktoś
| spoza układu okrągłostołowego może sobie porządzić w tym kraju.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
A skąd mogli przypuszczać że Polacy tak kochają układ okrągłostołowy!
Przecież nic tylko w kółko: Tusk - Kaczyński (niekiedy zdarza się jeszcze SLD i PSL).

Data: 2012-04-14 12:46:24
Autor: u2
Unia Polityki Realnej przeciwko karaniu uczestnikw protestw przeciwko ACTA
W dniu 2012-04-14 11:26, K.S. pisze:
A skd mogli przypuszcza e Polacy tak kochaj ukad okrgostoowy!
Przecie nic tylko w kko: Tusk - Kaczyski (niekiedy zdarza si jeszcze SLD i PSL).

Nie tusk i Kaczynski, ale tusk z pawlakiem od czasu nocnej zmiany tancza
chocholi taniec.

Data: 2012-04-14 20:26:23
Autor: Leprechaun
Unia Polityki Realnej przeciwko karaniu uczestnikw protestw przeciwko ACTA

Uytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomoci news:4f895584$0$26689$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wam pozosta tylko marsz pogrzebowy. Lubujecie si w wykopywaniu trupw.

Data: 2012-04-15 06:33:35
Autor: stevep
Unia Polityki Realnej przeciwko karaniu uczestnikw protestw przeciwko ACTA
Dnia 14-04-2012 o 12:46:24 u2 <u_2@o2.pl> napisa(a):

[...]

U ciebie z duej litery wyrnia si tylko psychola bo niebezpieczny dla  otoczenia.
--
stevep
Uywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-04-14 20:31:49
Autor: jadryś
> [...]
A skąd mogli przypuszczać że Polacy tak kochają układ okrągłostołowy!
Przecież nic tylko w kółko: Tusk - Kaczyński (niekiedy zdarza się jeszcze

Akurat Polacy niewiele mają do powiedzenia w tej kwestii.

Unia Polityki Realnej przeciwko karaniu uczestnikó w protestów przeciwko ACTA