Unia umiera

Data: 2010-08-30 08:01:46
Autor: jadrys
Unia umiera

I bardzo dobrze.. Nie ma chyba ani jednego zadowolonego narodu z swojej obecności w tym sztucznym tworze:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Unia-Europejska-umiera-powolna-smiercia,wid,12614254,wiadomosc.html?ticaid=1acb7

Data: 2010-08-30 08:58:30
Autor: jan
Unia umiera
jadrys <andrzej203@op.pl> napisał(a):

[...]

100.000 tys na głowę do spłacenia długów!!!!!!! czyli wracamy do roku 1800!!!!!!!!!

Data: 2010-08-30 09:19:12
Autor: Chiron
Unia umiera

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i5fhgq$uel$1@news.onet.pl...

[...]

Tu się zgodzę. Jednak...jednak jak widzisz konsekwencje jej rozpadu dla nas?

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Data: 2010-08-30 00:24:47
Autor: DJ MC Donald Musk
Unia umiera
On 30 Sie, 09:19, "Chiron" <chi...@onet.eu> wrote:
Użytkownik "jadrys" <andrzej...@op.pl> napisał w wiadomości grup

> [...]

Tu się zgodzę. Jednak...jednak jak widzisz konsekwencje jej rozpadu dla nas?

Bedzie dobrze. Po co nam ta "glebsza integracja"? wystarcza otwarte
granice i mozliwosc pracy za granica.
No i zlotowka musi zostac...
ale przede wszystkim trzeba odsunac zlodziei z PO od wladzy!

Data: 2010-08-30 09:58:21
Autor: Chiron
Unia umiera

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:b58d3b13-768e-4447-9998-6a0399329e21@t20g2000yqa.googlegroups.com...
> [...]

granice i mozliwosc pracy za granica.
No i zlotowka musi zostac...
ale przede wszystkim trzeba odsunac zlodziei z PO od wladzy!
To są życzenia, pod którymi można się podpisać- ale tylko ŻYCZENIA. Nie mamy armii, gospodarki- realnie, jesteśmy w sytuacji, w której jeśli ktoś nie weźmie nas pod bezpośredni zarząd- mamy "wariant argentyński", etc. Poza tym- Niemcy płacili na Unię w jakimś celu, prawda? Oni są poważni- i mają swoje cele. Ja widzę to tak: rozpierniczą nas kompletnie, następnie wezmą pod kuratelę 1/3 naszego terytorium (oczywiście- mogą tam zrobić jakieś referendum, które da im legitymację do zagarnięcia Śląska i Pomorza)- a resztówkę pod nadzorem Żydów zostawią Rosjanom. Tak to widzę. I tyle będziesz miał ze strefy wolnego handlu...

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Data: 2010-08-30 09:40:29
Autor: Panslavista
Unia umiera

"Chiron" <chiron@onet.eu> wrote in message news:i5fm1h$9gh$1news.onet.pl...

[...]

    Lepiej obserwować z daleka - gdy padało RWPG wszystkie nowe wagony kolejowe znalazły sie na wschodzie. Dostały się nam takie do kasacji...
    Ot, to jest jak z ogonem krokodyla, padnie, ale ogon może zabić...

Data: 2010-08-30 15:08:41
Autor: Chiron
Unia umiera

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4c7b606f$0$27036$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Z przerażeniem oglądałem to, co się działo. Polska wyprostowała się i powiedziała: "spierdalać, ruskie". Zaraz potem podpisaliśmy układ w którym zawarta była "opcja zero" (nikt nikomu nic nie jest winien). Ponieważ sami wyszliśmy z RWPG- to i oczywiście nic nie dostaliśmy. Tacy Węgrzy do końca gadali z Rosjanami, targowali się- i co nieco od nich wyszarpnęli majątku z RWPG. Do dziś się zastanawiam, czy to był efekt ruskiej agentury w Polsce- czy gorzej: zwykła głupota.

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Data: 2010-08-30 09:51:39
Autor: jadrys
Unia umiera
  W dniu 2010-08-30 09:19, Chiron pisze:

[...]

Niestety, muszę przyznać że tragicznie to widzę. Jeszcze tylko wytyczne Brukseli wprowadzają trochę porządku w naszym kraju. Niestety, wybierane przez nas rzady nie potrafią rządzić mądrze i samodzielnie.

Data: 2010-08-30 09:52:57
Autor: Neko
Unia umiera
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl>

I bardzo dobrze.. Nie ma chyba ani jednego zadowolonego narodu z swojej obecności w tym sztucznym tworze:

Pan jako piewca socjalizmu powinien raczej chwalic
Unie.

W koncu to podobny twor co Zwiazek Rad Socjalistycznych.

Data: 2010-08-30 15:39:23
Autor: jadrys
Unia umiera
  W dniu 2010-08-30 09:52, Neko pisze:
[...]

A za co niby bym miał ją chwalić? Za te tysiące nikomu do niczego niepotrzebnych wysoko opłacanych  urzędasów?

Owszem, cały ten  "Związek Rad Socjalistycznych" miał sens. Robił dużo dobrego, Edukacja, wyrównywanie szans na równe życie dla wszystkich. Natomiast z Unii nie ma prawie nikt korzyści. Poza jej urzędnikami oczywiście.

Data: 2010-08-30 09:53:34
Autor: MH
Unia umiera

[...]

================

Ba , pewnie że dobrze. Niestety , ten dziwny twór jakim jest EU nie rozpieprzy
się ani jutro ani pojutrze. I ponownie niestety , im później tym większy będzie
HUK !! Te przepiękne idee wspólnej demokratycznej europy , padły z chwilą
podjęcia decyzji przez "stare" kraje EU o rozszerzeniu o państwa
postkomunistyczne. Gawiedź dostała hipermarkety , których nazwy zmieniają się co
2 lata z wiadomych powodów , piękne wystawy podczas gdy łazi w dziurawych
skarpetach.  Ale cóż tam , nie tragizujmy !!!  EU dała gawiedzi kredyty !!
HURRAA !! Zlikwidowano granice !!! HURRAA !!! A tak już bez sarkazmu , jawnym i
CHAMSKIM dowodem na "demokrację" europejską było drugie referendum w Irlandii.
Używając modnej dziś nomenklatury , można użyć jednego określenia: HAŃBA !!
Co się zaś tyczy konsekwencji ekonomicznych ewentualnego rozpadu EU (odpowiadam
tu przy okazji Chironowi) , to pewnie że będą i to poważne. Nie mniej jednak ,
im mniej jesteśmy "zintegrowani" z EU i im wcześniej EU trafi szlag , tym
mniejsze będą dla nas konsekwencje ekonomiczne. A również nie wykluczam
scenariusza takiego , że jeszcze na tym zarobimy. Warunkiem koniecznym ,
aczkolwiek nie wystarczającym jest NIE WŁAZIĆ w walutę EURO !!
Sądzę , że Nigel Farage ma rację.

MH

Data: 2010-08-30 10:51:56
Autor: Polok_Prawdziwy
Unia umiera

Kumie...
- nie łobwiniej łoto ŁUNJI....!

To KAPITALISMUS winny temu jest...!!!

TWARDY, BRUTALNY, BEZWZGLENDNY HAMERYKAńCKI KAPITALISMUS....!!!

Fruwos po świecie, tociem ucyć pseca niemusem...!

A ŁUNIA...

- nocuz..., to ino pruba wyratowanio 250, cy 300 milijonuw Jełropcykuw psed I'MREADAMI....

Data: 2010-08-30 11:27:52
Autor: MH
Unia umiera

[...]

No dyć , to syćko prawdom jez!! Kapitalismus jakimsik jez , syćka dobze wiedzom.
Miej ino bacenia nasamo to , ze w Hameryce kapitalismus niełodwcorej jez jako i
w Jewropie. No moze nie w cołkiej Jewropie zawzdy był , ali był ...A róźnice
pomiemdzy krainami były , som i bendom..  Wcera my s Wondusiem i Pisdroniowom ło
tym rozprawiali..  A wiedzieć musis , ze Pisdroniowa wieldze kstałcona jez !!

Pedziała mi , ze łod zdjencia patyka slabanowego s granicy , Hameryki z Jewropy
nieucynimy...

MH

Data: 2010-08-30 11:47:01
Autor: Neko
Unia umiera
Użytkownik "Polok_Prawdziwy" <baca_nowocesny@onet.eu> napisał

Fruwos po świecie, tociem ucyć pseca niemusem...!

A ŁUNIA...

- nocuz..., to ino pruba wyratowanio 250, cy 300 milijonuw Jełropcykuw psed
I'MREADAMI....

Pieprzycie baco, pieprzycie...

Data: 2010-08-30 15:44:11
Autor: jadrys
Unia umiera
  W dniu 2010-08-30 09:53, MH pisze:
[...]

Myśle że w perspektywie czasu i tamte stare kraje by zrezygnowały z tego stowarzyszenia. Taki pakt był tylko  koniecznością na potrzeby "zimnej wojny", - żeby gospodarczo górować nad ZSRR i krajami RWPG. Po upadku pseudokomunizmu takie stowarzyszenie straciło rację bytu. Teraz po przyjęciu nowych członków -  myślę że w Brukseli nie ma jasnych celów przed takim tworem, i w ogóle czemu to by miało służyć, wolnemu handlowi? - Wolne  żarty z tym wolnym handlem - wszytko musi mieć akceptację Brukseli.. Widać wyraźnie że ten związek zaczyna dla wszystkich być ciężarem - że nikomu nie przynosi korzyści. Każdy zaczyna czuć się w różnych sprawach pokrzywdzony.

[...]

To nie Unia dała kredyty - to kapitalizm zaczyna sobie tworzyć kolejne pokolenia współczesnych niewolników..

[...]

Oczywiście, - hańba dla demokracji. urzędniczy twardy łeb zaczyna górować nad potrzebami społeczeństw.

[...]

Jasna sprawa. Jednak ja osobiście obawiam się trochę tego że nasi nieudacznicy będący przy korycie od 20 lat zaczną "rządzić" samodzielnie. Wtedy roazkradną wszystko że nawet dróg nie będzie za co łatać...

Data: 2010-08-30 19:38:11
Autor: MH
Unia umiera

[...]

Eeee tam zaraz nieudacznicy. Taką łatkę przykleili obecnym przy korycie
prawdziwi nieudacznicy , którzy zrobili wiele krzywdy wielu ludziom w imię
wytarcia se gęby frazesami i rządzą władzy. Ta histeria doprowadziła do tragedii
narodowej i trwającej do dzisiaj groteski. Nie pozostaje nic innego jak
asymilacja z takowym stanem rzeczy i krótko mówiąc: Róbmy swoje !!

MH

Data: 2010-08-30 20:33:52
Autor: jadrys
Unia umiera
  W dniu 2010-08-30 19:38, MH pisze:
[...]

Czyli sądzisz że obecnie ktoś z tych kolesi potrafi rządzić mądrze? Ja nie mam żadnych złudzeń że ta banda pachołków Waszyngtonu potrafi rządzić krajem mądrze i sprawiedliwie.

Data: 2010-08-30 11:46:33
Autor: u2
Unia umiera
W dniu 2010-08-30 08:01, jadrys pisze:

[...]

Moim zdaniem Unia ma swoje dobre strony, ma też swoje wady.

Do dobrych stron należy uznać otwarcie granic i swobodny przepływ ludzi
i kapitału.

Jak również dobra jest Unia jako przeciwwaga dla nacjonalizmów i
dyktatur takich jak w Rosji czy Chinach. Takie dziwolągi nie są
tolerowane w polskiej tradycji politycznej.

Do złych stron Unii należy oczywiście ograniczona suwerenność słabszych
krajów i stopniowe odchodzenie silniejszych państw od polityki
zrównoważonego rozwoju na rzecz Europy dwóch, a może i więcej prędkości ;)

Data: 2010-08-30 15:05:28
Autor: Chiron
Unia umiera

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4c7b7dfc$0$22811$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Już się mówi oficjalnie o odejściu od euro- ale za to...utrzyma się obecne euro dla krajów: Francja, Niemcy i Dania (może ktoś jeszcze), i wprowadzi się drugą walutę- takie euro dla ubogich- czyli pozostałych.
Oczywiście- świetna sprawa ze wspólną strefą gospodarczą- ale to jest fikcja, tylko na papierze (vide uniemożliwianie nam utworzenia gazoportu w Świnoujściu, który byłby konkurencją dla niemiecko- ruskiej rury), a kolejna świetna sprawa: swobodny przepływ ludzi- jest fikcją- choćby sprawa Rumunów we Francji...
Pozostają więc same utopijne idee: idea superpaństwa choćby. Ja chcę tylko zwrócić uwagę, że propagowanie tych idei jeśli nie jest- to w końcu stanie się zbrodnicze- to naturalna konsekwencja wprowadzania utopii w życie. Choćby idea superpaństwa- jego twórcy muszą sobie zdawać sprawę z faktu, że nikt nie będzie umierał za Unię Europejską, więc zapewne w końcu wymyślą nam jakąś wojnę, zagrożenie- które będzie wspólne dla nas wszystkich i zmusi nas do walki. Tyle, że zginie wielu ludzi. Zginie w wojnie wymyślonej za brukselskimi biurkami.

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Data: 2010-08-30 22:21:53
Autor: u2
Unia umiera
W dniu 2010-08-30 15:05, Chiron pisze:
[...]

Oczywiście takie zagrożenie przy wspólnej armii zawsze istnieje, ale
wątpię aby Unia tworzyła konkurencję dla NATO, ale pewnie Francuzi by
tego chcieli.

Wtedy mogłoby to się skończyć tragicznie.

Data: 2010-08-31 19:44:49
Autor: Chiron
Unia umiera

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4c7c12e5$0$27036$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Z niemieckiego punktu widzenia: USA to takie państwo, które niezaczepiane przyłączyło się pod koniec 2 wojen i przechyliło szalę zwycięstwa na rzecz ich wrogów. Uważasz, że nie chcieli by się zrewanżować? Poza tym- dla nich USA są przeszkodą realizacji ich polityki Miteleuropy. Już się mówi, że NATO właściwie stracił oswój sens dla europejczyków, że powinni poszukać swoich sposobów na wspólną obronę. Czyli: ogólnoeuropejskie wojsko, oddane de facto pod niemiecko- francuską komendę. No ale takie pozbawione wspólnych celów wojsko do niczego się nie przyda- trzeba wymyślić wroga i rozpocząć z nim wojnę. Oczywiście- wróg musi zagrażać równocześnie wszystkim. Stare, wiele razy już zastosowane w historii.

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Data: 2010-08-31 20:04:50
Autor: u2
Unia umiera
W dniu 2010-08-31 19:44, Chiron pisze:
[...]

Problemem Niemców jest ich ujemny przyrost naturalny. Ratują ich
gastarbeiterzy w tym Polacy.

Wątpię, aby chcieli powtórzyć eksperyment Hitlera i wermachtu z 1939 :)

A już niedługo Rosja Putina ich ekonomicznie zaanektuje wykupując
wszelkie firmy dostarczające nośniki energii :)

Data: 2010-08-30 15:38:00
Autor: jadrys
Unia umiera
  W dniu 2010-08-30 11:46, u2 pisze:
[...]

Myślę ze złe strony jednak znacznie przeważają. Ja do plusów zaliczyłbym tylko i wyłącznie otwarcie granic. No i po trosze nadzór nad wydawaniem pieniędzy przez nasze kolejne  rządy.

Data: 2010-08-30 22:22:57
Autor: u2
Unia umiera
W dniu 2010-08-30 15:38, jadrys pisze:
Myślę ze złe strony jednak znacznie przeważają. Ja do plusów zaliczyłbym
tylko i wyłącznie otwarcie granic. No i po trosze nadzór nad wydawaniem
pieniędzy przez nasze kolejne  rządy.

Nadzór nad wydawaniem pieniędzy n.p. przez EBC lub KE to ewidentne
ograniczenie suwerenności państwa.

Data: 2010-09-01 09:14:58
Autor: jadrys
Unia umiera
  W dniu 2010-08-30 22:22, u2 pisze:
[...]

No cóż, w przypadku Polski jest to tzw. mniejsze zło.

Unia umiera