Unia umiera

Data: 2010-08-30 09:19:12
Autor: Chiron
Unia umiera

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i5fhgq$uel$1@news.onet.pl...

I bardzo dobrze.. Nie ma chyba ani jednego zadowolonego narodu z swojej obecności w tym sztucznym tworze:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Unia-Europejska-umiera-powolna-smiercia,wid,12614254,wiadomosc.html?ticaid=1acb7

Tu się zgodzę. Jednak...jednak jak widzisz konsekwencje jej rozpadu dla nas?

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Data: 2010-08-30 00:24:47
Autor: DJ MC Donald Musk
Unia umiera
On 30 Sie, 09:19, "Chiron" <chi...@onet.eu> wrote:
Użytkownik "jadrys" <andrzej...@op.pl> napisał w wiadomości grup

> [...]

Tu się zgodzę. Jednak...jednak jak widzisz konsekwencje jej rozpadu dla nas?

Bedzie dobrze. Po co nam ta "glebsza integracja"? wystarcza otwarte
granice i mozliwosc pracy za granica.
No i zlotowka musi zostac...
ale przede wszystkim trzeba odsunac zlodziei z PO od wladzy!

Data: 2010-08-30 09:58:21
Autor: Chiron
Unia umiera

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:b58d3b13-768e-4447-9998-6a0399329e21@t20g2000yqa.googlegroups.com...
> [...]

granice i mozliwosc pracy za granica.
No i zlotowka musi zostac...
ale przede wszystkim trzeba odsunac zlodziei z PO od wladzy!
To są życzenia, pod którymi można się podpisać- ale tylko ŻYCZENIA. Nie mamy armii, gospodarki- realnie, jesteśmy w sytuacji, w której jeśli ktoś nie weźmie nas pod bezpośredni zarząd- mamy "wariant argentyński", etc. Poza tym- Niemcy płacili na Unię w jakimś celu, prawda? Oni są poważni- i mają swoje cele. Ja widzę to tak: rozpierniczą nas kompletnie, następnie wezmą pod kuratelę 1/3 naszego terytorium (oczywiście- mogą tam zrobić jakieś referendum, które da im legitymację do zagarnięcia Śląska i Pomorza)- a resztówkę pod nadzorem Żydów zostawią Rosjanom. Tak to widzę. I tyle będziesz miał ze strefy wolnego handlu...

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Data: 2010-08-30 09:40:29
Autor: Panslavista
Unia umiera

"Chiron" <chiron@onet.eu> wrote in message news:i5fm1h$9gh$1news.onet.pl...

[...]

    Lepiej obserwować z daleka - gdy padało RWPG wszystkie nowe wagony kolejowe znalazły sie na wschodzie. Dostały się nam takie do kasacji...
    Ot, to jest jak z ogonem krokodyla, padnie, ale ogon może zabić...

Data: 2010-08-30 15:08:41
Autor: Chiron
Unia umiera

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4c7b606f$0$27036$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Z przerażeniem oglądałem to, co się działo. Polska wyprostowała się i powiedziała: "spierdalać, ruskie". Zaraz potem podpisaliśmy układ w którym zawarta była "opcja zero" (nikt nikomu nic nie jest winien). Ponieważ sami wyszliśmy z RWPG- to i oczywiście nic nie dostaliśmy. Tacy Węgrzy do końca gadali z Rosjanami, targowali się- i co nieco od nich wyszarpnęli majątku z RWPG. Do dziś się zastanawiam, czy to był efekt ruskiej agentury w Polsce- czy gorzej: zwykła głupota.

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Data: 2010-08-30 09:51:39
Autor: jadrys
Unia umiera
  W dniu 2010-08-30 09:19, Chiron pisze:

[...]

Niestety, muszę przyznać że tragicznie to widzę. Jeszcze tylko wytyczne Brukseli wprowadzają trochę porządku w naszym kraju. Niestety, wybierane przez nas rzady nie potrafią rządzić mądrze i samodzielnie.

Unia umiera