Unibike Everest - ma³y remoncik

Data: 2009-08-07 14:28:57
Autor: Bartosz
Unibike Everest - ma³y remoncik

U¿ytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisa³ w wiadomo¶ci news:07082009.66833004budzik61.poznan.pl...
Hej
W moim unibiku Everest powoli dogorywaja tylnie koronki - jazda na
najczesciej stosowanych prze³ozeniach czyli 5,6,7 to istna mordega - przy
kazdym wiekszym przyspieszeniu przeskoki ³ancucha.
W sumie nie dziwi mnie to - ok 9.000km zrobionych na jednym ³ancuchu.

Co musze wymienic aby by³o ok? Jaki koszt?
Wystarczy kaseta i ³ancuch czy potrzebna bêdzie równiez wymiana przednich
zebatek?

Ostatnio mia³em podobny problem - wymieni³em kasetê i ³añcuch. Jest ok.

Data: 2009-08-07 13:17:12
Autor: Budzik
Unibike Everest - ma³y remoncik
Osobnik posiadaj±cy mail bbandula@o2.pl napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:

[...]

czyli w 100 sie zamkne?
jaki dodatkowy koszt serwisu?

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
Tylko jednego w ¿yciu ¿a³ujê: ¿e nie jestem kim¶ innym.

Data: 2009-08-07 16:48:54
Autor: Bartosz
Unibike Everest - ma³y remoncik

U¿ytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisa³ w wiadomo¶ci news:07082009.06804E8Cbudzik61.poznan.pl...
[...]

U mnie z wysz³o za wszystko 120 z³ - tzn. kaseta + ³añcuch deore

Data: 2009-08-07 16:17:11
Autor: Budzik
[...]

no ale chyba nie moge zalozyc kasety deore jezeli dotychczas mialem acere 7-rzedowa???

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
"Ka¿dy kiedy¶ osi±gnie najwy¿szy stopieñ niekompetencji
Tylko ¿e politycy go osi±gaj± tu¿ po wyborach"

Data: 2009-08-07 18:56:11
Autor: Bartosz
Unibike Everest - ma³y remoncik

U¿ytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisa³ w wiadomo¶ci news:07082009.70E2FCBDbudzik61.poznan.pl...
[...]

sorry niedoczyta³em. Znaczy taniej bêdzie:)

Unibike Everest - ma³y remoncik