Unibike Evolution czy Cube Aim

Data: 2009-02-25 01:07:19
Autor: apaczhc3d
Unibike Evolution czy Cube Aim
No właśnie...jak w temacie - na co się zdecydować Unibike Evolution
2009 (specyfikacja: http://www.unibike.pl/evolution.html ) czy Cube
Aim 2009 (http://www.skiteam.pl/rower/cube/Aim/ )? Cena raczej
podobna, z lekką przewagą na korzyść Unibike'a.

Z góry dzięki za wszelkie sugestie.

Data: 2009-02-25 09:41:28
Autor: chary
apaczhc3d@gmail.com wrote:
[...]

Jesli cena jest podobna  (i specyfikacje- nie analizowalem) to zdecydowanie bralbym ten, ktory mi sie bardziej podoba, a nie ten ktory jest nieznacznie tanszy.

--
pozdrawiam,
Marek Sosnowski

"Because of the fat people, Britain is slowly sinking into the sea."

Data: 2009-02-25 11:52:43
Autor: kosik

Użytkownik "chary" <chary@onet.pl> napisał w wiadomości news:go33oc$8m1$1inews.gazeta.pl...
 (i specyfikacje- nie analizowalem)

No to trzeba było...

Pozdrawiam
kosik

Data: 2009-02-25 03:01:05
Autor: apaczhc3d
On 25 Lut, 11:52, "kosik" <kosi...@interiabezsyfu.pl> wrote:
Użytkownik "chary" <ch...@onet.pl> napisał w wiadomościnews:go33oc$8m1$1inews.gazeta.pl...

>  (i specyfikacje- nie analizowalem)

No to trzeba było...

Pozdrawiam
kosik

Czy mam rozumieć, że Ty wskazałbyś na Unibike'a (właśnie przez
osprzęt)?

Pozdrawiam,
ZB

Data: 2009-02-25 11:56:13
Autor: Brkzzz
On 25 Lut, 10:07, apaczh...@gmail.com wrote:
[...]

Nigdy nie jezdzilem na Unibike'u, ale katy ramy wygladaja biednie. Za
waga nizsza az o 2 kg jest miazdzacym argumentem jesli ceny od siebie
nie odbiegaja.

Data: 2009-02-25 21:13:49
Autor: rk
Brkzzz pisze:
Nigdy nie jezdzilem na Unibike'u, ale katy ramy wygladaja biednie. Za
waga nizsza az o 2 kg jest miazdzacym argumentem jesli ceny od siebie
nie odbiegaja.

Nie wierzę, że ten Unibike tyle waży. Mam Unibike'a Evo z 2007 roku, w którym wymieniłem wszystko oprócz ramy i kół. Z przodu Reba Race, napęd to SLX. Aktualnie mój rower waży w okolicach 11,6 kg, czyli o 300g więcej niż deklaruje producent.

Pozdrawiam,
--
rk

Data: 2009-02-25 11:59:16
Autor: kosik

Użytkownik <apaczhc3d@gmail.com> napisał w wiadomości news:8568b41f-b4b7-427c-b7d7-5c4101a942f4j35g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

Generalnie to Unibike ma kilka części o grupe wyższych i lepszy amortyzator ale tak naprawde to praktycznie ta sama klasa rowerów. Ja bym jednak celował w Cube'a - znacznie lepsze ramy z normalną geometrią i IMHO ładniejsze. Już ze zdjecia widac, że Unibike ma geometrie "czopera"  a moje doświadczenia z ta firmą jeszcze to potwierdzają.

Pozdrawiam
kosik

Data: 2009-02-25 03:06:00
Autor: apaczhc3d
On 25 Lut, 11:59, "kosik" <kosi...@interiabezsyfu.pl> wrote:
Użytkownik <apaczh...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:8568b41f-b4b7-427c-b7d7-5c4101a942f4j35g2000yqh.googlegroups.com...

> [...]

ze zdjecia widac, że Unibike ma geometrie "czopera"  a moje doświadczenia z

Poprzedni post oczywiście nieaktualny.Widać na razie Cube prowadzi.
Możesz coś więcej napisać o doświadczeniach z Unibike'm? Bo chyba nie
były najleposze.

Pozdrawiam,
ZB

Data: 2009-02-25 12:14:55
Autor: kosik

Użytkownik <apaczhc3d@gmail.com> napisał w wiadomości news:dc3698c0-e534-4c76-8e5c-55b434e49c2641g2000yqf.googlegroups.com...
Poprzedni post oczywiście nieaktualny.Widać na razie Cube prowadzi.
Możesz coś więcej napisać o doświadczeniach z Unibike'm? Bo chyba nie
były najleposze.

Swego czasu złożyłem narzeczonej rower na ramie Unibike chyba Everest. Generalnie to były całkowicie inne ramy, widać było od razu że inny producent. Geometria dość sportowa, rower normalnie zachowywał się z amorem 80 i 100mm skoku. Niedawno miałem do czynienia z dwoma nowszymi ramami w tym jedną Evolution i to jest praktycznie geometria pod sztywny widelec. Przy Bomberze z2 80mm robi sie tak zryta geometria, że nadaje się tylko do jazdy po ścieżce rowerowej a na pewno nie w terenie. To jest do zaakceptowania w rowerze "ATB" ale nie w rowerze określanym przez Unibike jako "MTB Sport" i składanym juz na niegłupim osprzęcie. Zresztą przyjrzyj się zdjęciom tych rowerów i zrozumiesz o co chodzi.
Rama Cube Aim do najlżejszych nie należy i ZTCP jest jednym z najniższych modeli, ale śmiem twierdzić, ze jeździć będzie się dużo lepiej.

Pozdrawiam
kosik

Data: 2009-02-25 13:53:10
Autor: Artur
Unibike Evolution czy Cube Aim
środa, 25 lut, kosik:
jedną Evolution i to jest praktycznie geometria pod sztywny widelec. Przy Bomberze z2 80mm robi sie tak zryta geometria, że nadaje się tylko do jazdy po ścieżce rowerowej a na pewno nie w terenie.

Chodzi Ci o kąt główki ramy?

Data: 2009-02-25 16:16:09
Autor: kosik
Unibike Evolution czy Cube Aim

Użytkownik "Artur" <arturrad@REMOVEgmail.com> napisał w wiadomości news:go3ig6$2ab$1news.task.gda.pl...
Chodzi Ci o kąt główki ramy?

Przede wszystkim. Reszty już mi się mierzyć nie chciało ale miałe wrażenie, że jakaś taka "niezgrabna" ta rama :) Aczkolwiek to są moje subiektywne opinie i moze komuś pasuje taka geometria - polecałbym sie przymierzyć.

Pozdrawiam
kosik

Data: 2009-02-25 20:33:41
Autor: Maciorra
kosik napisał(a):

[...]

Wiesz, to już kwestia upodobań. Do zeszłego roku jeździłem rowerem o bardzo
ściganckiej geometrii (aż za bardzo:), a w zeszłym roku zafundowałem sobie
przesiadkę na rower który przy widelcu 100mm ma kąt główki mniej więcej
68,5 stopnia, a po rozkręceniu widelca do 130mm 67 stopni. I jestem
zachwycony, a jeżdżę głównie w szeroko pojętym terenie:)

--
Pozdrrawiam
Maciorra

It's a long way to the top!!!

Data: 2009-02-25 22:01:00
Autor: M_X
Unibike Evolution czy Cube Aim
 W podaną wagę Unibike'a raczej nie jestem w stanie uwierzyć ale mniejsza o to. Osobiście brałbym Cube'a, ze względu na sprawdzoną markę - cłkiem sensowne ramy, resztę i tak z czasem wymienisz.

 POZDRAV
                  M_X

Data: 2009-02-26 00:14:08
Autor: apaczhc3d
On 25 Lut, 23:01, "M_X" <rdutk...@poczta.onet.lp> wrote:
 W podaną wagę Unibike'a raczej nie jestem w stanie uwierzyć

Z opinii, z którymi się spotkałem wynika, że to raczej waga bez ramy,
więc koniec końcem wagowo prezentują się raczej podobnie.

Unibike Evolution czy Cube Aim