Unibike Evolution czy Cube Aim

Data: 2009-02-25 11:56:13
Autor: Brkzzz
Unibike Evolution czy Cube Aim
On 25 Lut, 10:07, apaczh...@gmail.com wrote:
No właśnie...jak w temacie - na co się zdecydować Unibike Evolution
2009 (specyfikacja:http://www.unibike.pl/evolution.html) czy Cube
Aim 2009 (http://www.skiteam.pl/rower/cube/Aim/)? Cena raczej
podobna, z lekką przewagą na korzyść Unibike'a.

Z góry dzięki za wszelkie sugestie.

Nigdy nie jezdzilem na Unibike'u, ale katy ramy wygladaja biednie. Za
waga nizsza az o 2 kg jest miazdzacym argumentem jesli ceny od siebie
nie odbiegaja.

Data: 2009-02-25 21:13:49
Autor: rk
Brkzzz pisze:
Nigdy nie jezdzilem na Unibike'u, ale katy ramy wygladaja biednie. Za
waga nizsza az o 2 kg jest miazdzacym argumentem jesli ceny od siebie
nie odbiegaja.

Nie wierzę, że ten Unibike tyle waży. Mam Unibike'a Evo z 2007 roku, w którym wymieniłem wszystko oprócz ramy i kół. Z przodu Reba Race, napęd to SLX. Aktualnie mój rower waży w okolicach 11,6 kg, czyli o 300g więcej niż deklaruje producent.

Pozdrawiam,
--
rk

Unibike Evolution czy Cube Aim