Unibike Pamir - wadliwy blotnik

Data: 2009-03-16 13:21:34
Autor: f.laboratory
Unibike Pamir - wadliwy blotnik
On 16 Mar, 21:19, f.laborat...@gmail.com wrote:
Kupilem ostatnio Unibike model Pamir. Ogolnie jestem bardzo
zadowolony, w pelni spelnia moje wymagania poza jednym, dosc
dokuczliwym, wyjatkiem. Blotnik przedni dostaje w trakcie jazdy
rotacji na boki i co powien czas uderza o opone. Obawiam sie, ze moze
to sie skonczyc polamaniem blotnika i jest to ewidentna wada
konstrukcyjna w tym modelu. Mial podobne problemy z Unibike  (nie
sadze zeby problem dotyczyl tylko mojego modelu)? Czy jest to wada,
ktora podlega reklamacji?

Oczywiscie chodzi mi o to czy KTOS mial podobny problem, wybaczcie
"polkniecie" wyrazu...

Unibike Pamir - wadliwy blotnik