Data: 2010-03-30 06:34:08 | |
Autor: looty | |
Unibike Traffic - nowy dziwny rower | |
Do nienerwowej jazdy ma fajne opony, choć Big Apple nie są lekkie,
para waży 1,7 kg. Nie mam porównania z z Krossami, ale na moje wyczucie ten rower jest dość ciężki: 15 kg sporo gdy rama jest 18'', koła 26'', przerzutka "zwykła", a nie w piaście, hamulce V, a nie tarczowe. pozdrawiam Marcin On 30 Mar, 14:27, merw <n...@email.invalid> wrote: Szukam sobie roweru trekingowo-miejskiego, damki, do 1,5tys, i zauważyłem |
|
Data: 2010-03-30 16:10:02 | |
Autor: Wojtek Paszkowski | |
Unibike Traffic - nowy dziwny rower | |
"looty" <mamlen@gmail.com> wrote in message
news:db8435fc-14af-439c-ae4a-5e50ebb2a3138g2000yqz.googlegroups.com... Nie mam porównania z z Krossami, ale na moje wyczucie ten rower jest jak na rower z pełnymi błotnikami, kompletnym oświetleniem dynamowym, bagażnikiem i do tego kanapowym siodłem - to akurat waga jest bardzo przyzwoita (jak na tę kategorię cenową). Szkoda, że nie mają szerszej rozmiarówki - całkiem przyjemny, nieskomplikowany w serwisie rower miejski do niezbyt wysilonej jazdy. pozdr |
|
Data: 2010-03-30 14:17:46 | |
Autor: Jan Srzednicki | |
Unibike Traffic - nowy dziwny rower | |
On 2010-03-30, Wojtek Paszkowski wrote:
Mi teĹź siÄ podoba - szkoda tylko, Ĺźe nie wrzucili do niego piasty planetarnej, trĂłjka w koĹcu wyszĹaby porĂłwnywalnie cenowo do kompletu, ktĂłry tam jest, a rama mogĹaby mieÄ od razu poziome haki. -- Jan Srzednicki :: wrzaskd@IRCNet :: http://wrzask.pl/ |
|
Data: 2010-03-30 15:48:30 | |
Autor: Ryszard Mikke | |
Unibike Traffic - nowy dziwny rower | |
Wojtek Paszkowski <wo.pa@nawirtualnejpolsce.pl> napisał(a):
Szkoda, że nie mają szerszej rozmiarówki - całkiem przyjemny, nieskomplikowany w serwisie rower miejski do niezbyt wysilonej jazdy. Bo to one-size-fits-all 18", akurat miejskie damki często tak robią. Kross coś-tam Park też chyba występują wyłącznie w rozmiarze 18" i zarówno mój syn (zwykle 16"), jak i ja (zwykle 21" GF == 23" w większosci ram) bez problemu tym jeździliśmy. rmikke -- |