Unibike Traffic - nowy dziwny rower

Data: 2010-03-30 15:49:21
Autor: ...::QRT::...
Unibike Traffic - nowy dziwny rower
Dnia Tue, 30 Mar 2010 12:27:54 +0000 (UTC), merw napisał(a):

Szukam sobie roweru trekingowo-miejskiego, damki, do 1,5tys, i zauważyłem coś takiego: http://www.unibike.pl/traffic.html

Wygląda trochę nietypowo. Nie ma przedniej przerzutki jak w miejskich, ale tylna jest zewnętrzna. Sztywny widelec, małe koła. No i trochę dziwna rama (chodzi mi o to że trzy rurki idą do tylnego koła). Przeglądałem katalogi, żeby zobaczyć czy inne firmy też robią takie ramy, ale nie znalazłem nic podobnego. Waga nie jest podana, wg mejla od unibika rower ma ważyć ok 15kg.

Co myślicie o tym rowerze? Czy ma dobry osprzęt, porównując z np. Krossami w podobnej cenie?

w mojej opini bardzo sensowny rower do miasta. Ma wszystko co trzeba i nic
zbędnego. Klasyczne przerzutka czyni go łatwiejszym w serwisie, przednia
nie jest potrzebna, brak atrapy amortyzatora, dynamo w piascie, damska
rama, bagażnik pod sakwy, grube opony na miasto. Fajny surowy wygląd. Poprostu rower dla commutera.

Data: 2010-03-30 15:55:18
Autor: Ryszard Mikke
...::QRT::... <nie.m@m.mejla> napisał(a):
> [...]

rama, bagażnik pod sakwy, grube opony na miasto. Fajny surowy wygląd. Poprostu rower dla commutera.

Ja bym jednak wolał przerzutkę w piascie dla commutera.

Żonie nabyłem Krossa Stanley Park - dość dokładnie odpowiada temu
i nawet w podobnej cenie akurat był. A z tyłu ma Nexusa 7.
A, i amortyzowaną sztycę ma. Jak dla żony - ideał.

rmikke

Data: 2010-03-30 17:36:45
Autor: merw
On Tue, 30 Mar 2010 15:49:21 +0200, ...::QRT::... wrote:

w mojej opini bardzo sensowny rower do miasta. Ma wszystko co trzeba i
nic zbędnego. Klasyczne przerzutka czyni go łatwiejszym w serwisie,
przednia nie jest potrzebna, brak atrapy amortyzatora, dynamo w piascie,
damska rama, bagaĹźnik pod sakwy, grube opony na miasto. Fajny surowy
wygląd. Poprostu rower dla commutera.

Dokładnie tak sobie pomyślałem. Tylko, tak jak większość osób
używających roweru jako środka transportu, nieraz go zostawiam
w miejscu publicznym na kilka godzin (oczywiście dobrze przypięty). Dlatego podoba mi się, że ten rower jest odchudzony ze zbędnych
rzeczy, ale szkoda Ĺźe jego cena nie jest odchudzona, i Ĺźe
jego wygląd może się podobać niektórym osobom (czarne obręcze,
czarna sztyca). Dzięki za wszystkie opinie.

mw

Unibike Traffic - nowy dziwny rower