Uniemożliwienie bezpiecznego przejazdu, jest na to paragraf?

Data: 2015-06-02 08:54:59
Autor: Myjk
Uniemożliwienie bezpiecznego przejazdu, jest na to paragraf?
Mon, 01 Jun 2015 23:57:42 +0200, Tomasz Wójtowicz
Jest na to paragraf?

Jest paragraf, że jak nie możesz przejechać, to nie jedziesz. Jemu, o ile w
ogóle był źle zaparkowany, wlepią co najwyżej mandat (choć teraz to już
pewnie musztarda po obiedzie). Naprawić sobie auto (a może i jemu) będziesz
musiał sam.

--
Pozdor Myjk

Data: 2015-06-02 10:51:48
Autor: Tomasz Wójtowicz
W dniu 2015-06-02 o 08:54, Myjk pisze:
[...]

Problem nie był z tym zaparkowanym po prawej, tylko tym stojącym po lewej, który chciał przeciąć mój pas i zaparkować po prawej. To on doprowadził do takiego zwężenia drogi.

Czyli rozumiem, że następnym razem robię tak: jeśli widzę podobną sytuację, zatrzymuję samochód na moim pasie tak, żeby zupełnie zatarasować ruch, wyciągam metrówkę i mierzę, ile metrów jest między tym zaparkowanym i tym próbującym zaparkować. Jeśli jest za mało, wzywam policję i domagam się ukarania tego parkującego.

Data: 2015-06-02 10:59:20
Autor: Myjk
Uniemożliwienie bezpiecznego przejazd u, jest na to paragraf?
Tue, 02 Jun 2015 10:51:48 +0200, Tomasz Wójtowicz
Problem nie był z tym zaparkowanym po prawej, tylko tym stojącym po lewej, który chciał przeciąć mój pas i zaparkować po prawej. To on doprowadził do takiego zwężenia drogi.

To czemu czepiasz siÄ™ tego stojÄ…cego?
Czyli rozumiem, że następnym razem robię tak: jeśli widzę podobną sytuację, zatrzymuję samochód na moim pasie tak,

Do tej pory wszystko dobrze. Jeśli masz podejrzenie że się nie zmieścisz,
to zatrzymujesz się odpowiednio wcześniej, przepuszczasz auto z przeciwka
żeby sobie zaparkowało, wtedy będziesz miał bezpieczny przejazd. Ew. możesz
pokazać na migi/powiedzieć temu z naprzeciwka, żeby się przesunął i wtedy
bezpiecznie przejechać.

żeby zupełnie zatarasować ruch, wyciągam metrówkę i mierzę, ile metrów jest między tym zaparkowanym i tym próbującym zaparkować. Jeśli jest za mało, wzywam policję i domagam się ukarania tego parkującego.

Tego nie komentujÄ™. :P

--
Pozdor Myjk

Data: 2015-06-02 11:06:39
Autor: Liwiusz
Uniemożliwienie bezpiecznego przejazd u, jest na to paragraf?
W dniu 2015-06-02 o 10:51, Tomasz Wójtowicz pisze:
wyciągam metrówkę i mierzę

Na pewno nie:

1) nie masz metrówki z homologacją
2) nie jesteÅ› przeszkolony

(to tak aby pozostać w twojej konwencji postrzegania świata, współczuję ;)

--
Liwiusz

Data: 2015-06-02 11:56:39
Autor: Adam
Uniemo¿liwienie bezpiecznego przejazdu, jest na to paragraf?
W dniu 2015-06-02 o 11:06, Liwiusz pisze:
W dniu 2015-06-02 o 10:51, Tomasz Wójtowicz pisze:
wyci±gam metrówkê i mierzê

Na pewno nie:

1) nie masz metrówki z homologacj±
2) nie jeste¶ przeszkolony

(to tak aby pozostaæ w twojej konwencji postrzegania ¶wiata, wspó³czujê ;)

Konwencja konwencj±, ale jego przypadek wygl±da na inny:

W dniu 2015-06-01 o 23:57, Tomasz Wójtowicz pisze:
> (...)
> pasie. A ten dupek musia³ siê zatrzymaæ,
> (...)

Po co te epitety?

W dniu 2015-06-01 o 23:57, Tomasz Wójtowicz pisze:
> lewej ustawi³ siê nadje¿d¿aj±cy z naprzeciwka samochod, który chcia³
> zaj±æ miejsce do parkowania za tym zaparkowanym.

Z podanych informacji nie wynika, i¿ "chcia³ zaj±æ miejsce" - to ju¿ interpretacja faktu zatrzymania.

W dniu 2015-06-02 o 02:36, Tomasz Wójtowicz pisze:
> (...)
> A wiesz, ¿e ja chcia³em go wpu¶ciæ? Tylko ta dupa tak sta³a i sta³a nie

nastêpne niepotrzebne okre¶lenia...

> wiem po co, a¿ siê wkurzy³em. Widzia³em go jeszcze z dobrych 100 metrów

no w³a¶nie: "a¿ siê wkurzy³em"

> nim dojecha³em, a tam siê jedzie max 20 km/h, wiêc on mia³ do¶æ czasu
> ¿eby rozpocz±æ swój manewr. Ma³o tego, gdyby zacz±³ parkowaæ z prawej,

Rozmawia³e¶ z kierowc±? Sk±d wiesz, co chcia³ zrobiæ?
Mo¿e mu silnik zgas³? ;)

> to ja bym móg³ go objechaæ z lewej i by³oby mi lepiej. Ale nie, bo
> trzeba k.... manewr parkowania celebrowaæ przez 10 minut.

Nastêpne "wyrazy" :(

Id¼ mo¿e do psychologa?

A je¶li nie znasz wymiarów swojego auta ("wyci±gam metrówkê i mierzê") - to mo¿e kup bilet na jaki¶ autobus. Bêdziesz zdrowszy i bêdziesz bezpieczniejszy, zarówno Ty, jak i otoczenie ;)

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2015-06-02 12:54:04
Autor: Wiwo

Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <spam@spammers.com> napisał w wiadomości news:mkjqr3$dta$1srv13.cyf-kr.edu.pl...

Czyli rozumiem, że następnym razem robię tak: jeśli widzę podobną sytuację, zatrzymuję samochód na moim pasie tak, żeby zupełnie zatarasować ruch,

Jeśli nie umiesz inaczej...

wyciągam metrówkę i mierzę, ile metrów jest między tym
zaparkowanym

Ja bym pokazał, że mu ułatwię manewr, ewentualnie wyszedł i zapytał w czym problem...

i tym próbującym zaparkować. Jeśli jest za mało, wzywam
policjÄ™ i domagam siÄ™ ukarania tego parkujÄ…cego.

Ewentualnie wyciągnij kij/klucz/tonfę/itp. i go skatuj. Co se gnój będzie parkował nieumiejętnie...

Ja na pewno nie pchałbym się, gdybym nie miał miejsca. Szukasz winnego na siłę, ale winny jesteś Ty sam. Przełknij tą porażkę jak normalny facet i wyciągnij wnioski na przyszłość.

Wiwo

Data: 2015-06-02 13:21:20
Autor: Tomasz Wójtowicz
W dniu 2015-06-02 o 12:54, Wiwo pisze:

Ewentualnie wyciągnij kij/klucz/tonfę/itp. i go skatuj. Co se gnój
będzie parkował nieumiejętnie...

No dzięki za podpowiedź. Właśnie się zastanawiałem, do czego może się przydać klucz do kół odkąd koła są przykręcane kluczami pneumatycznymi z taką siłą, że ni chuja idzie odkręcić zwykłym kluczem.

To chyba lepiej trzymać koło fotela kierowcy prawda? Bo tak, zanim otworzę bagażnik, wyciągnę, to klient może odjechać.

Data: 2015-06-02 13:40:40
Autor: Wiwo

Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <spam@spammers.com> napisał w wiadomości news:mkk3jg$r3n$1srv13.cyf-kr.edu.pl...

No dzięki za podpowiedź. Właśnie się zastanawiałem, do czego może się przydać klucz do kół odkąd koła są przykręcane kluczami pneumatycznymi z taką siłą, że ni chuja idzie odkręcić zwykłym kluczem.

Jak się jeździ do partaczy, którzy dociągają śruby pneumatykiem, to się potem takie rzeczy pisze.
Coraz więcej gumiarzy używa kluczy dynamometrycznych. Wystarczy zapytać przy umawianiu wizyty czy tak robią. Jak nie, to się jedzie do następnego zakładu.
Polecam też kupić klucz z rozsuwaną rączką. Koszt kilkadziesiąt złotych, nie zajmuje więcej miejsca niż ten fabryczny, a znakomicie ułatwia odkręcanie kół słabowitym kierowcom...

To chyba lepiej trzymać koło fotela kierowcy prawda? Bo tak, zanim otworzę bagażnik, wyciągnę, to klient może odjechać.

Jak zdąży odjechać to znaczy, że klucz nie był Ci potrzebny, a Ty po prostu histeryzujesz.

Wiwo

Data: 2015-06-02 14:49:50
Autor: Uzytkownik
Uniemożliwienie bezpiecznego przejazd u, jest na to paragraf?
W dniu 2015-06-02 o 13:21, Tomasz Wójtowicz pisze:

.... to klient może odjechać.

Z Twojego punktu widzenia to chyba o to by chodziło ...

Data: 2015-06-02 18:25:14
Autor: Shrek
On 2015-06-02 13:21, Tomasz Wójtowicz wrote:

To chyba lepiej trzymać koło fotela kierowcy prawda? Bo tak, zanim
otworzę bagażnik, wyciągnę, to klient może odjechać.

Najlepiej na desce rozdzielczej. Jest szansa, że przy jakiś gwałtownym manewrze sam się pierdolniesz:P

Shrek

Data: 2015-06-02 13:11:33
Autor: Shrek
On 2015-06-02 10:51, Tomasz Wójtowicz wrote:

[...]

Następnym razem robisz tak. Jak widzisz, że się nie zmieścisz, to nie jedziesz. Jak potrzebujesz do tego miarki, to unikaj prowadzenia samochodu, ale na wszelki wypadek zakładaj, że się nie zmieścisz. Pan/i z naprzeciwka parkuje, a potem ty przejeżdzasz.

Dawno wojny nie było i ludzom się w dupach poprzewracało;)

Shrek.

Data: 2015-06-02 18:57:06
Autor: re
Uniemożliwienie bezpiecznego przejazdu, jest na to paragraf?

Użytkownik "Shrek"

Dawno wojny nie było i ludzom się w dupach poprzewracało;)
-- -
http://niusy.pl/9kb

Uniemożliwienie bezpiecznego przejazdu, jest na to paragraf?