Unieruchomienie pojazdu

Data: 2011-04-26 14:03:10
Autor: Marek Dyjor
Unieruchomienie pojazdu
NieJorgnijSie wrote:
Miałem kolizję. Auto nie nadaje się do użytku do czasu naprawy. Czy
ubezpieczenie OC sprawcy obejmuje tutaj poza naprawą auta fakt, że
muszę np kupić bilety komunikacji miejskiej? Jak kupię sobie bilet
miesięczny, czy mam uderzyć z rachunkiem do ubezpieczyciela sprawcy
(w tym wypadku to PZU)?

ja bym dał do naprawy do firmy która ci da samochód zastępczy, zawsze tak robiłem.

Dlaczego z powodu czyjejś winy masz latać na piechotę.

Data: 2011-04-26 16:59:43
Autor: qwerty
Unieruchomienie pojazdu
Użytkownik "Marek Dyjor"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ip6ca5$vgu$1@news.onet.pl...
ja bym dał do naprawy do firmy która ci da samochód zastępczy, zawsze tak robiłem.

Co jak auto zastępcze nie jest w takim samym standardzie?

Data: 2011-04-26 22:31:29
Autor: Marek Dyjor
Unieruchomienie pojazdu
qwerty wrote:
Użytkownik "Marek Dyjor"  napisał w wiadomości grup
ja bym dał do naprawy do firmy która ci da samochód zastępczy,
zawsze tak robiłem.

Co jak auto zastępcze nie jest w takim samym standardzie?

znaczy?

chciałbyś mercedas klasy S?

szukaj serwisu który ci takiego da?

Data: 2011-04-27 16:39:36
Autor: qwerty
Unieruchomienie pojazdu
Użytkownik "Marek Dyjor"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ip7a38$kgn$1@news.onet.pl...
Co jak auto zastępcze nie jest w takim samym standardzie?

znaczy?

chciałbyś mercedas klasy S?

szukaj serwisu który ci takiego da?

Jak ktoś oddaje do warsztatu suva, bo nie ma utwardzonej drogi gdy jedzie do/z domu to trudno przyjąć np. focusa, który natychmiast zawiesi na nierównościach.

Data: 2011-04-27 12:43:00
Autor: Massai
Unieruchomienie pojazdu
qwerty wrote:

Użytkownik "Marek Dyjor"  napisał w wiadomości grup
> ja bym dał do naprawy do firmy która ci da samochód zastępczy,
> zawsze tak  robiłem.

Co jak auto zastępcze nie jest w takim samym standardzie?

Mimo wszystko będzie w wyższym niż komunikacja miejska.

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-04-27 15:00:18
Autor: Marek Dyjor
Unieruchomienie pojazdu
Massai wrote:
qwerty wrote:

[...]

no cóż...  ojciec jak naprawiał ze swojego AC to dostał jakiegoś szrota :) którego standard był na poziomie starego ikarusa :)

Data: 2011-04-27 13:09:52
Autor: Massai
Unieruchomienie pojazdu
Marek Dyjor wrote:

Massai wrote:

no cóż...  ojciec jak naprawiał ze swojego AC to dostał jakiegoś
szrota :) którego standard był na poziomie starego ikarusa :)

Ja jak robiłem z OC sprawcy - po prostu wziałem z wypożyczalni, nawet
mniejszy, bo kompakta, ale za to roczny bodajże.
Poza tym - doskonale to przyspiesza reakcje ubezpieczalni, likwidator
był na oględzinach jeszcze w dniu zgłoszenia (uprzedziłem ich pisemnie
że wynajmę zastępczy).

Zresztą nieważne, standard polegajacy na tym że nie trzeba iść na
przystanek i stać w deszczu czekając na tramwaj - imho jest wyższy
niezależnie od stanu samochodu...

--
Pozdro
Massai