Unijne ultimatum dla Polski i Węgier: Akceptujecie kwoty migrantów, albo opuszczacie UE

Data: 2017-04-05 21:06:23
Autor: Lord Donald
Unijne ultimatum dla Polski i Węgier: Akceptujecie kwoty migrantów, albo opuszczacie UE
Unijne ultimatum dla Polski i Węgier: Akceptujecie kwoty migrantów, albo opuszczacie UE

Źródło: NewsWeb.pl http://newsweb.pl

To chyba czas podziękować.

Data: 2017-04-05 14:19:12
Autor: Zenek Kapelinder
Unijne ultimatum dla Polski i Węgier: Akceptujecie kwoty migrantów, albo opuszczacie UE
Jakos specjalnie interesu na chujni nie zrobilismy. Ci co wyjechali nie wroca i kolejni tez beda mogli pojechac. Jak by nas wypierdolili z hukiem to zadnej kasy nie musimy placic jak bysmy na wlasna prosbe mieli wyjsc z tego niemieckiego bagna. Innowiercow mamy tak z 0,7%, z czego wiekszosc zyje tutaj od wielu pokolen. Sa calkowicie zasymilowani, to Polacy modlacy sie inaczej niz reszta i nie majacy zadnego fizycznego i psychiczego kontaktu z panstwami arabskimi. Jutro moga nas wypierdolic z chujni. Warto nie byc w chujni i nie miec wcisnietych na sile Arabow niz byc w chujni i miec 300 tysiecy dziczy na ulicach.

Data: 2017-04-06 08:36:43
Autor: Pajdak

--

No Zenuś! Co za logika myślenia! Dzicz na ulicach to będziesz mieć Zenuś 10
kwietnia.

--
Lepudruk

Data: 2017-04-06 02:12:15
Autor: Zenek Kapelinder
Unijne ultimatum dla Polski i Węgier: Akceptujecie kwoty migrantów, albo opuszczacie UE
To 10 kwietnia pierwszy alimenciarz kraju zrobi pozegnalny przed pojsciem do pierdla marsz dla zaprzyjaznionych emerytowanych ubekow i sekretarzy?  Czy siedemdziesiecio letnie studentki tez beda? Bez fawnych uniwersytutek taki marsz nie ma sensu.

Data: 2017-04-05 21:15:08
Autor: prezydent San Escobar
Unijne ultimatum dla Polski i Węgier: Akceptujecie kwoty migrantów, albo opuszczacie UE
Lord Donald <ldonald@sejm.pl> napisał(-a):

To chyba czas podziękować.

Płacisz na kolesiów z pis, płać na imigrantów. Jakość ta sama :DDD

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-04-05 21:19:07
Autor: A. Filip
prezydent San Escobar <presidento@sanescobar.so> pisze:
Lord Donald <ldonald@sejm.pl> napisał(-a):

To chyba czas podziękować.

Płacisz na kolesiów z pis, płać na imigrantów. Jakość ta sama :DDD

W których wyborach zagłosowałeś na dyktat Merkel?

Data: 2017-04-05 21:49:25
Autor: prezydent San Escobar
"A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał(-a):

prezydent San Escobar <presidento@sanescobar.so> pisze:

> Płacisz na kolesiów z pis, płać na imigrantów. Jakość ta sama :DDD

W których wyborach zagłosowałeś na dyktat Merkel?

A ty w których głosowałeś na bolszewików? :DDD

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-04-05 21:56:38
Autor: A. Filip
> [...]

W których wyborach zagłosowałeś na dyktat Merkel?

A ty w których głosowałeś na bolszewików? :DDD

W tych samych? :-)

Data: 2017-04-06 08:36:47
Autor: Pajdak

Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości
[...]

W tych w których był wynik 27:1 ;-))))

--
Lepudruk

Data: 2017-04-06 01:33:05
Autor: V.L. Pinkley

Tak bez podstawy prawnej? https://youtu.be/dsYbm6igOFo?t=7m40s

Data: 2017-04-06 08:36:48
Autor: Pajdak
Użytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości
Unijne ultimatum dla Polski i Węgier: Akceptujecie kwoty migrantów, albo
opuszczacie UE

Źródło: NewsWeb.pl http://newsweb.pl

To chyba czas podziękować.

To dziękuj. Putin cie ozłoci.

--
Lepudruk

Unijne ultimatum dla Polski i Węgier: Akceptujecie kwoty migrantów, albo opuszczacie UE