Unijne ultimatum dla Polski i Węgier: Akceptujecie kwoty migrantów, albo opuszczacie UE

Data: 2017-04-05 21:15:08
Autor: prezydent San Escobar
Unijne ultimatum dla Polski i Węgier: Akceptujecie kwoty migrantów, albo opuszczacie UE
Lord Donald <ldonald@sejm.pl> napisał(-a):

To chyba czas podziękować.

Płacisz na kolesiów z pis, płać na imigrantów. Jakość ta sama :DDD

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-04-05 21:19:07
Autor: A. Filip
prezydent San Escobar <presidento@sanescobar.so> pisze:
Lord Donald <ldonald@sejm.pl> napisał(-a):

To chyba czas podziękować.

Płacisz na kolesiów z pis, płać na imigrantów. Jakość ta sama :DDD

W których wyborach zagłosowałeś na dyktat Merkel?

Data: 2017-04-05 21:49:25
Autor: prezydent San Escobar
"A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał(-a):

prezydent San Escobar <presidento@sanescobar.so> pisze:

> Płacisz na kolesiów z pis, płać na imigrantów. Jakość ta sama :DDD

W których wyborach zagłosowałeś na dyktat Merkel?

A ty w których głosowałeś na bolszewików? :DDD

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-04-05 21:56:38
Autor: A. Filip
> [...]

W których wyborach zagłosowałeś na dyktat Merkel?

A ty w których głosowałeś na bolszewików? :DDD

W tych samych? :-)

Data: 2017-04-06 08:36:47
Autor: Pajdak

Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości
[...]

W tych w których był wynik 27:1 ;-))))

--
Lepudruk

Unijne ultimatum dla Polski i Węgier: Akceptujecie kwoty migrantów, albo opuszczacie UE