Unikał prymatu? ;-)))

Data: 2020-09-01 08:11:34
Autor: Runt
Unikał prymatu? ;-)))
https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,26255394,szydlo-broni-swojego-szefa-msz-po-slowach-czaputowicza-sam.html#do_w=46&do_v=58&do_a=286&s=BoxNewsLink

"Była premier, obecnie eurodeputowana Prawa i Sprawiedliwości Beata Szydło widzi w wywiadzie byłego ministra krytykę poprzednika - Witolda Waszczykowskiego. Do wypowiedzi Jacka Czaputowicza polityk odniosła się na swoim Twitterze.
     Minister Czaputowicz sugeruje w wywiadzie dla "Rz", jak wiele musiał naprawiać po swoim poprzedniku. Wydaje mi się to nieprofesjonalne i krzywdzące wobec Witolda Waszczykowskiego. Równocześnie dziwi mnie wyznanie min. Czaputowicza,

że w swoich działaniach unikał prymatu interesu narodowego

- napisała Beata Szydło. To właśnie w rządzie byłej premier Waszczykowski pełnił funkcję szefa MSZ."

No proszę, jednak darmowe kanapki w PE rozwijają postrzeganie "prymatu interesu narodowego". wierchuszka PiS prysnęła do PE bo z daleka widać lepiej. ;-)))

--
Runt

Oculum pro oculo et dentem pro dente!
http://100aferpis.pl/