Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   Unikajcie tego g*wna kokos.pl

Unikajcie tego g*wna kokos.pl

Data: 2011-04-02 09:57:02
Autor: Robert Tomasik
Unikajcie tego g*wna kokos.pl
U偶ytkownik "An" <an@no.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:in4p26$m2l$1news.onet.pl...
Odradzam z ca艂ych si艂 to g贸wno kokos.pl. Sp贸艂ka Bluemedia mami na ka偶dym kroku, kantuje i 艂amie prawo.

Ja te偶 odradzam, tym nie mniej uwa偶am, 偶e podniesione przez Ciebie argumenty s膮 niepowa偶ne.

- wielokrotnie by艂y w spo艂eczno艣ci poruszane kwestie 艂amania prawa przez Bluemedia - ochrona danych osobowych i ich wycieki, dziwne zachowania w kwestii przetrzymywania p艂atno艣ci, itp;

Je艣li firma 艂amie prawo, to po prostu nale偶y z艂o偶y膰 stosowne zawiadomienie, a nie pisa膰 o tym bez szczeg贸艂贸w na publicznym portalu, bo to niepowa偶ne.

- na pr贸by kontaktu albo nie ma odpowiedzi albo s膮 nic nie wnosz膮ce og贸lniki;

Sp贸艂ka ma pewnie wielu klient贸w i nie ma obowi膮zku odpowiadania rzeczowo na ka偶d膮 wiadomo艣膰. To kwestia polityki firmy. Sp贸rbuj uzyska膰 jako osoba prywatna sensown膮 odpowied藕 od ALLEGRO, e-Bay czy innych takich masowych serwis贸w. kokos.pl nie jest tu 偶adnym wyj膮tkiem.

- sp贸艂ka swoj膮 prowizj臋 pobiera z g贸ry i potem ju偶 ca艂kowicie olewa wszystkich; wszelkie ruchy robi tylko dla zamydlenia oczu;

Bo celem sp贸艂ki jest zarabianie, a nie wdawanie si臋 w spory pomi臋dzy u偶ytkownikami.

I ju偶 generalnie. Podniesione przez Ciebie zarzuty 艣wiadcz膮 o braku zrozumienia idei dzia艂ania tego typu portali. Jak p贸jdziesz na plac targowy i sprzedawca sprzeda Ci nie艣wierze jarzyny, to b臋dziesz pisa艂 pisma do administratora placu? B臋dziesz domaga艂 si臋 od neigo interwencji? Rzeczowych odpowiedzi? Mma nadziej臋, 偶e nie. Podobnie jest z kokos.pl. Oni jedynie udost臋pniaj膮 us艂ug臋 utrzymania portalu. Na zasadach, jakie akceptuj膮 u偶ytkownicy.

Szlag mnie dzisiaj trafi艂, gdy zobaczy艂em, 偶e jeden PB, kt贸ry sp艂aci艂 z op贸藕nieniem po偶yczk臋 zap艂aci艂 ok. 4 z艂otych odsetek karnych do podzia艂u dla kilkudziesi臋ciu po偶yczkodawc贸w za to operator (Bluemedia) dla siebie naliczy艂 mu r贸偶nych g贸wnianych op艂at na ponad dzi臋si臋c razy tyle.

W skr贸cie: Ty naiwny po偶yczkodawco ryzykuj kas臋, oni b臋d膮 na niej zarabia膰 na prowizjach i innych op艂atach.

Ale przecie偶 nie ma obowiazku korzystania z ich us艂ug.

Jeszcze jeste艣cie ma艂o wkurwieni? To wyobra藕cie sobie, 偶e te pajace z Bluemedia z waszych podatk贸w dostali dofinansowanie na dzia艂alno艣膰 lichwiarsk膮 - kaska.pl.

I co z tego wynika?

Szkoda nerw贸w na to ca艂e g贸wno - bluemedia i kokos. Nie tyka膰 nawet patykiem.

I tu racja. No bo na zdrowy rozs膮dek, to z g贸ry wiadomo, 偶e je艣li kto艣 tam trafia, by po偶yczy膰 poieni膮dze na tak wysok膮 prowizj臋, to pewnie ma k艂opoty finansowe. A jak ma k艂opoty finansowe, to pewnie mo偶e mie膰 problem ze sp艂at膮 po偶yczki.

Data: 2011-04-02 10:13:21
Autor: mvoicem
Unikajcie tego g*wna kokos.pl
(02.04.2011 09:57), Robert Tomasik wrote:
U偶ytkownik "An" <an@no.com> napisa艂 w wiadomo艣ci
news:in4p26$m2l$1news.onet.pl...
Odradzam z ca艂ych si艂 to g贸wno kokos.pl. Sp贸艂ka Bluemedia mami na
ka偶dym kroku, kantuje i 艂amie prawo.

Ja te偶 odradzam, tym nie mniej uwa偶am, 偶e podniesione przez Ciebie
argumenty s膮 niepowa偶ne.

- wielokrotnie by艂y w spo艂eczno艣ci poruszane kwestie 艂amania prawa
przez Bluemedia - ochrona danych osobowych i ich wycieki, dziwne
zachowania w kwestii przetrzymywania p艂atno艣ci, itp;

Je艣li firma 艂amie prawo, to po prostu nale偶y z艂o偶y膰 stosowne
zawiadomienie, a nie pisa膰 o tym bez szczeg贸艂贸w na publicznym portalu,
bo to niepowa偶ne.

Zgodz臋 si臋 z tob膮 偶e jego argumenty s膮 niepowa偶ne, tym niemniej uwa偶am
偶e pisanie o tym na publicznym portalu *ma* sens i nie jest niepowa偶ne.

Spieranie si臋 z du偶膮 firm膮 jak膮 jest BM prywatnie jest skazane na
niepowodzenie, zbyt du偶a przewaga organizacyjna, finansowa itd...

Mo偶liwo艣膰 upublicznienia swoich 偶ali nale偶y si臋 An-owi jak psu ko艣膰.
Je偶eli zarzuty s膮 niepowa偶ne - nikt ich nie we藕mie pod uwag臋. Je偶eli s膮
powa偶ne - uchroni innych przed wchodzeniem w interesy z BM.

p. m.

Data: 2011-04-02 11:27:54
Autor: An
Unikajcie tego g*wna kokos.pl
On 02.04.2011 09:57, Robert Tomasik wrote:
Ja te偶 odradzam, tym nie mniej uwa偶am, 偶e podniesione przez Ciebie
argumenty s膮 niepowa偶ne.

Ni偶ej wskaza艂em, 偶e wyrywkowo znasz zagadnienie i ta ocena jest po prostu nieuprawniona.


- wielokrotnie by艂y w spo艂eczno艣ci poruszane kwestie 艂amania prawa
przez Bluemedia - ochrona danych osobowych i ich wycieki, dziwne
zachowania w kwestii przetrzymywania p艂atno艣ci, itp;
Je艣li firma 艂amie prawo, to po prostu nale偶y z艂o偶y膰 stosowne
zawiadomienie, a nie pisa膰 o tym bez szczeg贸艂贸w na publicznym portalu,
bo to niepowa偶ne.

Czy偶by艣 wyklucza艂 presj臋 spo艂eczn膮 jako skuteczny instrument? W wolny rynek tak偶e nie wierzysz?


- na pr贸by kontaktu albo nie ma odpowiedzi albo s膮 nic nie wnosz膮ce
og贸lniki;
Sp贸艂ka ma pewnie wielu klient贸w i nie ma obowi膮zku odpowiadania rzeczowo
na ka偶d膮 wiadomo艣膰. To kwestia polityki firmy. Sp贸rbuj uzyska膰 jako
osoba prywatna sensown膮 odpowied藕 od ALLEGRO, e-Bay czy innych takich
masowych serwis贸w. kokos.pl nie jest tu 偶adnym wyj膮tkiem.

Owszem, masz racj臋. Jednak serwis by艂 i jest pe艂en g贸rnolotnych frazes贸w o szczytnej idei wsp贸艂pracy ludzi, kt贸r膮 BM po prostu blokuje swoim modelem biznesowym. Kokos o wiele bardziej 艂膮czy strony umowy ni偶 Allegro, bo jest jedynym kana艂em kontaktu i jedynym kana艂em realizacji um贸w. Wi臋c nie mo偶e zlewa膰 u偶ytkownik贸w tak samo jak Allegro.


- sp贸艂ka swoj膮 prowizj臋 pobiera z g贸ry i potem ju偶 ca艂kowicie olewa
wszystkich; wszelkie ruchy robi tylko dla zamydlenia oczu;
Bo celem sp贸艂ki jest zarabianie, a nie wdawanie si臋 w spory pomi臋dzy
u偶ytkownikami.

To nie jest sp贸r mi臋dzy u偶ytkownikami!

Niniejszy w膮tek m.in. wskazuje, 偶e BM pr贸buje z ka偶dej kwestii urobi膰 sp贸r mi臋dzy userami a sama stan膮膰 z boku. Wskaza艂em m.in. kwestie monit贸w, kt贸re inicjuje jeden user, dostaje i op艂aca drugi user a kas臋 czerpie BM. To 艣wiadoma polityka firmy antagonizacji stron umowy.



Ale przecie偶 nie ma obowiazku korzystania z ich us艂ug.

Ot贸偶 to. W艂a艣nie sam rezygnuj臋. Ze wzgl臋du na charakter potrwa to d艂u偶ej i przedstawiam innym argumenty, by si臋 zastanowili.



Szkoda nerw贸w na to ca艂e g贸wno - bluemedia i kokos. Nie tyka膰 nawet
patykiem.
I tu racja. No bo na zdrowy rozs膮dek, to z g贸ry wiadomo, 偶e je艣li kto艣
tam trafia, by po偶yczy膰 poieni膮dze na tak wysok膮 prowizj臋, to pewnie ma
k艂opoty finansowe. A jak ma k艂opoty finansowe, to pewnie mo偶e mie膰
problem ze sp艂at膮 po偶yczki.

Nie masz racji. Taki charakter "serwisu wysokich odsetek i ryzyka" pojawi艂 si臋 dopiero z biegiem czasu i teraz w艂a艣nie Twoje argumenty maj膮 sens. Przed laty serwis pe艂en by艂 frazes贸w nt. g贸rnolotnych idei... Przed ich powielaniem i wiar膮 w nie w艂a艣nie przestrzegam.

Data: 2011-04-02 11:51:25
Autor: mvoicem
Unikajcie tego g*wna kokos.pl
(02.04.2011 11:27), An wrote:
[...]

Jakby艣 tak rzeczowo od razu napisa艂, a nie g贸wniarsko jak w pierwszym
po艣cie w膮tku,  to by艣 zebra艂 znacznie mniej k膮艣liwych odpowiedzi.

Swoj膮 drog膮, mam wra偶enie jakby pierwszy post i ten pisa艂y zupe艂nie inne
osoby.

p. m.

Data: 2011-04-03 11:08:20
Autor: Robert Tomasik
Unikajcie tego g*wna kokos.pl
U偶ytkownik "An" <an@no.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:in6q6q$jkn$1news.onet.pl...

- wielokrotnie by艂y w spo艂eczno艣ci poruszane kwestie 艂amania prawa
przez Bluemedia - ochrona danych osobowych i ich wycieki, dziwne
zachowania w kwestii przetrzymywania p艂atno艣ci, itp;
Je艣li firma 艂amie prawo, to po prostu nale偶y z艂o偶y膰 stosowne
Czy偶by艣 wyklucza艂 presj臋 spo艂eczn膮 jako skuteczny instrument? W wolny rynek tak偶e nie wierzysz?

Wierz臋. Tylko nikt sensowny nei zaufa tak og贸lnie podniesionym zarzuto, bo to na odleg艂o艣膰 mi "艣mierdzi" prowokoacj膮 i pieniactwem.

- na pr贸by kontaktu albo nie ma odpowiedzi albo s膮 nic nie wnosz膮ce
og贸lniki;
Sp贸艂ka ma pewnie wielu klient贸w i nie ma obowi膮zku odpowiadania rzeczowo
na ka偶d膮 wiadomo艣膰. To kwestia polityki firmy. Sp贸rbuj uzyska膰 jako
osoba prywatna sensown膮 odpowied藕 od ALLEGRO, e-Bay czy innych takich
masowych serwis贸w. kokos.pl nie jest tu 偶adnym wyj膮tkiem.

Owszem, masz racj臋. Jednak serwis by艂 i jest pe艂en g贸rnolotnych frazes贸w o szczytnej idei wsp贸艂pracy ludzi, kt贸r膮 BM po prostu blokuje swoim modelem biznesowym. Kokos o wiele bardziej 艂膮czy strony umowy ni偶 Allegro, bo jest jedynym kana艂em kontaktu i jedynym kana艂em realizacji um贸w. Wi臋c nie mo偶e zlewa膰 u偶ytkownik贸w tak samo jak Allegro.

Co to znaczy jedynym? Nie mozecie si臋 przez telefon um贸wi膰 na kaw臋? Bo w wypadku ALLEGRO oni te偶 chc膮 by膰 jedyni. A w praktyce, to z tym r贸偶nie bywa.

- sp贸艂ka swoj膮 prowizj臋 pobiera z g贸ry i potem ju偶 ca艂kowicie olewa
wszystkich; wszelkie ruchy robi tylko dla zamydlenia oczu;
Bo celem sp贸艂ki jest zarabianie, a nie wdawanie si臋 w spory pomi臋dzy
u偶ytkownikami.

To nie jest sp贸r mi臋dzy u偶ytkownikami!

Niniejszy w膮tek m.in. wskazuje, 偶e BM pr贸buje z ka偶dej kwestii urobi膰 sp贸r mi臋dzy userami a sama stan膮膰 z boku. Wskaza艂em m.in. kwestie monit贸w, kt贸re inicjuje jeden user, dostaje i op艂aca drugi user a kas臋 czerpie BM. To 艣wiadoma polityka firmy antagonizacji stron umowy.

Rozumiem o co Ci chodzi, tylko nie mog臋 poj膮膰, z jakiego powodu uwa偶asz to za niew艂a艣ciwe. Jak adwokat pisze wezwanie do d艂u偶nika w imieniu wierzyciela, to normalnie te偶 ostatecznie za jego us艂ug臋 p艂aci d艂u偶nik w kosztach procesu. No i co w tym z艂ego? No i adwokat te偶 przecie偶 nie partycypuje w ryzyku transakcji, ale czerpie korzy艣膰 z tego, 偶e kto艣 si臋 nie wywi膮za艂 ze zobowiazania. Radcy prawni. WIndykatorzy. I nikt nie prostestuje, bo to normalna sytuacja. Czemu akurat administrator kokos.pl ma by膰 gorszy.


Ale przecie偶
Ot贸偶 to. W艂a艣nie sam rezygnuj臋. Ze wzgl臋du na charakter potrwa to d艂u偶ej i przedstawiam innym argumenty, by si臋 zastanowili.

To rozumiem i szanuj臋. Tylko po prostu w mojej ocenie zupe艂nie niepotrzebnie w tak nerwowym tonie podnosisz r贸偶ne argumenty, kt贸re s膮 niewiarygodne.


Szkoda nerw贸w na to ca艂e g贸wno - bluemedia i kokos. Nie tyka膰 nawet
patykiem.
I tu racja. No bo na zdrowy rozs膮dek, to z g贸ry wiadomo, 偶e je艣li kto艣
tam trafia, by po偶yczy膰 poieni膮dze na tak wysok膮 prowizj臋, to pewnie ma
k艂opoty finansowe. A jak ma k艂opoty finansowe, to pewnie mo偶e mie膰
problem ze sp艂at膮 po偶yczki.

Nie masz racji. Taki charakter "serwisu wysokich odsetek i ryzyka" pojawi艂 si臋 dopiero z biegiem czasu i teraz w艂a艣nie Twoje argumenty maj膮 sens. Przed laty serwis pe艂en by艂 frazes贸w nt. g贸rnolotnych idei... Przed ich powielaniem i wiar膮 w nie w艂a艣nie przestrzegam.

Fajno, tylko chyba troch臋 to nieracjonalne. Nikt powa偶ny w takie has艂a nie wierzy, a niepowazni i tak Ci臋 nie zrozumiej膮, zanim sami si臋 nie przekonaj膮. Firma, to firma. To nie partia polityczna czy stowarzyszenie, by mie膰 jak膮 ideologi臋. Firma ma przynosi膰 zysk w艂a艣cicielom, a wszelkie ideologie, frazesy  czy inne dzia艂ania s膮 po prostu jedynie narz臋dziem do realizacji tego celu. Im szybciej to zrozumiesz, tym mniejsze straty poniesiesz.

Data: 2011-04-04 08:22:34
Autor: Marx
Unikajcie tego g*wna kokos.pl
On 03.04.2011 11:08, Robert Tomasik wrote:
Rozumiem o co Ci chodzi, tylko nie mog臋 poj膮膰, z jakiego powodu uwa偶asz
to za niew艂a艣ciwe. Jak adwokat pisze wezwanie do d艂u偶nika w imieniu
wierzyciela, to normalnie te偶 ostatecznie za jego us艂ug臋 p艂aci d艂u偶nik w
kosztach procesu. No i co w tym z艂ego? No i adwokat te偶 przecie偶 nie
partycypuje w ryzyku transakcji, ale czerpie korzy艣膰 z tego, 偶e kto艣 si臋
nie wywi膮za艂 ze zobowiazania. Radcy prawni. WIndykatorzy. I nikt nie
prostestuje, bo to normalna sytuacja. Czemu akurat administrator
kokos.pl ma by膰 gorszy.

nikt nie lubi wyndykator贸w. A zarabianie na kosztach windykacji sta艂o si臋 powszechne tak偶e w bankach z "darmowymi" kontami.
Tu jednak problem le偶y w dysproporcji pomi臋dzy wysoko艣ci膮 po偶yczki a kosztami windykacji - kokos mo偶e po prostu dobi膰 sp贸藕niaj膮c膮 si臋 ze sp艂at膮 osob臋 swoimi kosztami, co wi臋cej takie dzia艂ania s膮 w interesie tej sp贸艂ki. Skoro w interesie sp贸艂ki jest szkodzenie swoim klientom - to ja na pewno nigdy z kokosa nie skorzystam.
Marx

Unikajcie tego g*wna kokos.pl

Nowy film z video.banzaj.pl wi阠ej »
Redmi 9A - recenzja bud縠towego smartfona