Unikanie stawienia się na przesłuchani e

Data: 2009-03-22 18:42:51
Autor: WAM
Unikanie stawienia się na przesłuchani e
On Sun, 22 Mar 2009 15:15:13 +0100, "B.Z."
<bolivar@bleble.....autograf.pl> wrote:

Chciałem dowiedzieć sie ile to może jeszcze potrwać, czy sprawa może zostać umorzona i po prostu nie odzyskam pieniędzy za naprawę samochodu (mamy tylko OC)? Czy jest możliwość, że po pewnym czasie odbędzie się rozprawa bez obecności tego kierowcy?
W znanej mi sprawie w ktorej sprawca uciekl z miejsca kolizji a potem
unikal sadu mimo prawidlowo doreczonych wezwan (przysylal zwolnienia
lekarskie) sad wydal wyrok chyba na trzeciej rozprawie. Calosc trwala
chyba okolo 15 miesiecy od dnia kolizji do orzeczenie wyroku.

WAM
--
wielkanoc nad morzem www.nadmorze.pl/wielkanoc
wczasy nad morzem www.nadmorze.pl

Unikanie stawienia się na przesłuchani e