Data: 2015-09-06 15:49:52 | |
Autor: J.F. | |
Unilever | |
Prywatyzacja bezpieczenstwa ?
http://etsc.eu/managing-road-risk-at-work-case-study-unilever-poland/ Efekty ciekawe - wypadki w firmie znikly, kolizji z 430 zrobilo sie 42. A nie, przepraszam 139 w 2014, 42 to w biezacym. Tylko tak nie bardzo potrafie sie doszukac jak oni to osiagneli: -gps zamontowali i wywalaja za przekroczenie predkosci, czy tylko po premii ? -szkolenia dodatkowe dla mlodych, -przestali zawracac d* pracownikom przez telefon w czasie jazdy ? -kierowca placi za naprawe pojazdu, -a moze po prostu przestali zatrudniac nowych i doswiadczenie rosnie :-) "This year we conducted a silent audit of taxi providers to verify their compliance with Unilever standards." Ciekawe, czy zarzad tak chetnie widzi jak ich taksowkarz 50 wiezie na lotnisko :-) J. |
|
Data: 2015-09-06 16:02:01 | |
Autor: Shrek | |
Unilever | |
On 2015-09-06 15:49, J.F. wrote:
Prywatyzacja bezpieczenstwa ? PrzecieĹĽ jest napisane. Shrek. |
|
Data: 2015-09-06 20:17:17 | |
Autor: P.B. | |
Unilever | |
Dnia Sun, 06 Sep 2015 16:02:01 +0200, Shrek napisał(a):
http://etsc.eu/managing-road-risk-at-work-case-study-unilever-poland/ Przecież jest napisane. No to Cavalino nie kupi już lodów Algidy! Nie będzie kapelusznikom dawał zarobić :) A tak serio, to trzeba przyznać, że w Unileverze maj± kota na punkcie BHP. W jednej z ich fabryk, w której czasem bywam, można zostać srodze ukaranym, za wej¶cie po schodach maj±cych trzy stopnie bez trzymania poręczy. Schody szerokie na kilka metrów, a pracownicy czekaj± w kolejce do poręczy! Traktuj± to ¶miertelnie poważnie. W Polsce! -- Pozdrawiam, Przemek |
|
Data: 2015-09-06 20:27:40 | |
Autor: Artur Miller | |
Unilever | |
W dniu 2015-09-06 o 20:17, P.B. pisze:
czego¶ takiego nie ma nawet w elektrowniach. więc uważam to za kolejny objaw "prawa z dupy", a nie poważnego traktowania BHP @ |
|
Data: 2015-09-06 21:04:35 | |
Autor: P.B. | |
Unilever | |
Dnia Sun, 6 Sep 2015 20:27:40 +0200, Artur Miller napisał(a):
czego¶ takiego nie ma nawet w elektrowniach. więc uważam to za kolejny objaw "prawa z dupy", a nie poważnego traktowania BHP Ale w fabryce lodów jest! Przy każdych schodach, choćby miały trzy stopnie, s± wielkie tablice w kształcie dłoni z napisami w dwóch językach, nakazuj±cymi trzymanie się poręczy. Ochrona informuje o konieczno¶ci trzymania się poręczy podczas wydawania przepustki, regulaminu i planu ewakuacyjnego. Osobi¶cie podejrzewam, że kto¶ potkn±ł się na schodach i ich służby BHP wymy¶liły to w ramach działań zapobiegawczych. -- Pozdrawiam, Przemek |
|
Data: 2015-09-06 21:47:35 | |
Autor: re | |
Unilever | |
Użytkownik "P.B." czego¶ takiego nie ma nawet w elektrowniach. więc uważam to za kolejny Ale w fabryce lodów jest! Przy każdych schodach, choćby miały trzy stopnie, s± wielkie tablice w kształcie dłoni z napisami w dwóch językach, nakazuj±cymi trzymanie się poręczy. Ochrona informuje o konieczno¶ci trzymania się poręczy podczas wydawania przepustki, regulaminu i planu ewakuacyjnego. Osobi¶cie podejrzewam, że kto¶ potkn±ł się na schodach i ich służby BHP wymy¶liły to w ramach działań zapobiegawczych. -- - Dziady sami nie umiej± bezpieczeństwa zapewnić przez przebudowę schodów to tym, którzy powinni z tego korzystać, gitarę zawracaj±. |
|
Data: 2015-09-07 22:04:37 | |
Autor: Poldek | |
Unilever | |
P.B. wrote:
Dnia Sun, 6 Sep 2015 20:27:40 +0200, Artur Miller napisał(a): Nigdy nie miałem nic wspólnego z Unilever poza okazjonalnym korzystaniem z ich produktów. Ale za to pracuj±c w całkiem innej firmie schodziłem po schodach (po których chodziłem wcze¶niej setki razy), jako¶ krzywo postawiłem nogę, zachwiałem się i chroni±c się przed upadkiem drug± stopę postawiłem jeszcze bardziej krzywo. Oczywi¶cie nie trzymałem się poręczy. Udało mi się nie upa¶ć, ale jedna z ko¶ci w stopie pękła. 5 tygodni zwolnienia z pracy. Otrzymałem też odszkodowanie za wypadek przy pracy kilka tys. zł. |
|
Data: 2015-09-07 22:11:11 | |
Autor: Artur Miller | |
Unilever | |
W dniu 2015-09-07 o 22:04, Poldek pisze:
taki wierszyk był.. gdy masz w życiu pecha i zmartwień masz kupę możesz złamać rękę podcieraj±c dupę pewnie, można wpadać w paranoję i robić np strefy zakazu chodzenia w pobliżu drzwi, bo kto¶ kiedy¶ się zderzył z drzwiami gdy kto¶ inny je akurat otwierał. ale to będzie paranoja. a. |
|
Data: 2015-09-08 11:13:21 | |
Autor: J.F. | |
Unilever | |
Użytkownik "Artur Miller" napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:mskr0u$276$1@usenet.news.interia.pl...
W dniu 2015-09-07 o 22:04, Poldek pisze: Nigdy nie miałem nic wspólnego z Unilever poza okazjonalnym korzystaniem taki wierszyk był.. No, na schodach zdarzylo mi sie pare razy potknac i przewrocic, bez strat. Chyba jednak powinienem zaliczyc kurs chodzenia po schodach, bo prawde mowiac - niebezpieczne. J. |
|
Data: 2015-09-08 12:02:25 | |
Autor: Poldek | |
Unilever | |
Artur Miller wrote:
W dniu 2015-09-07 o 22:04, Poldek pisze: Albo wyliczyli, że taniej wyjdzie, jak wprowadz± nakaz trzymania się poręczy, niż mieć okazjonalne pięciotygodniowe nieobecno¶ci pracowników i podwyższon± składkę ubezpieczeniow±. |
|
Data: 2015-09-09 17:07:20 | |
Autor: LEPEK | |
Unilever | |
W dniu 2015-09-08 o 12:02, Poldek pisze:
Albo wyliczyli, że taniej wyjdzie, jak wprowadz± nakaz trzymania się Jakby jeszcze dorobili poręcze na ¶rodku szerokich schodów, żeby kolejek nie było... Pozdr, -- L E P E K Pruszcz Gdański no_spam/maupa/poczta/kropka/fm Avensis CDT220 1CDFTV sedan'01 Avensis ADT250 1ADFTV sedan'08 Majesty YP125R SE068 sqter'08 MX-5 II NB FL BP-4W rdstr'03 |
|
Data: 2015-09-15 20:58:11 | |
Autor: WildS | |
Unilever | |
On 2015-09-06, Artur Miller <nomail@nomail.com> wrote:
W dniu 2015-09-06 o 20:17, P.B. pisze: Tu chodzi o pieniądze. Co jakiś czas ładuję towar w Mondi w Świeciu i tam też nudzi się BHPowcowi i co jakiś czas wymyśla coś nowego. Jakiś czas temu wprowadzili, że wszędzie trzeba już chodzić w kasku zapiętym pod brodą z trzypunktowym zapięciem a po schodkach wchodzić trzymając się poręczy. Kij, że schodków jest 3 albo 5 a na placu na głowę to moze gołąb co najwyżej nasrać (towar ładowany pod rampami) ale przepisy są. Do tego dodali pracownikom premię za podjebywanie ludzi, którzy przekraczają te ich chore przepisy a przekraczającym firma wręcza... mandaty... Stówka albo dwie tu czy tam i firma sobie generuje dodatkowy dochód. -- WildS |
|
Data: 2015-09-15 21:31:20 | |
Autor: Shrek | |
Unilever | |
On 2015-09-15 20:58, WildS wrote:
Co jakiś czas ładuję towar w Mondi w Świeciu i tam też nudzi się To zapięcie pod brodę jest na okoliczność, że jak będziesz spadał ze schodów, to żeby ci kask nie spadł. Wprowadzono jak jeden spadł z 9 pietra. Gdyby mu kask nie spadł... ;) Shrek. |
|
Data: 2015-09-16 22:59:55 | |
Autor: WildS | |
Unilever | |
On 2015-09-15, Shrek <1@wp.pl> wrote:
On 2015-09-15 20:58, WildS wrote: A gdy spadł drugi to w oczekiwaniu lepszych efektów ochrony kaskiem zmienili wymaganie z 1 punktowego na 3 punktowe zapięcie? ;-) -- WildS |
|
Data: 2015-09-16 23:30:47 | |
Autor: Shrek | |
Unilever | |
On 2015-09-16 22:59, WildS wrote:
To zapięcie pod brodę jest na okoliczność, że jak będziesz spadał ze NIe mam pojecia. Wiem, że wszyscy kurwowali na czym świat stoi, zwłaszcza ci z brodami, bo łaskocze. Jeszcze trochę to trzeba będzie w integralach z motorów chodzić;) BTW. Jak kogoś kontener przygniecie, to trzeba podnieść i na wszelki wypadek kask wrzucić. Jak miał, to co najwyżej drugi nadmiarowy bedzie - mógł się po budowie/porcie walać. A jak nie miał, to miał;) Shrek |
|
Data: 2015-09-06 20:28:56 | |
Autor: Shrek | |
Unilever | |
On 2015-09-06 20:17, P.B. wrote:
No to Cavalino nie kupi już lodów Algidy! Nie będzie kapelusznikom dawał A bo to dziwne w korporacjach? Jeden napisze i reszta ma robić. A jak nie robi± to jeden podpierdoli do kierownika, kierownik wyżej i jest afera. Mnie kiedy¶ chcieli wywalić z roboty za chodzenie poza wyznaczon± ¶cieżk± w magazynie. Tylko magazyn był wył±czony z eksploatacji, a ja nie byłem ich pracownikiem;) Shrek. |
|
Data: 2015-09-07 09:20:26 | |
Autor: J.F. | |
Unilever | |
Dnia Sun, 06 Sep 2015 16:02:01 +0200, Shrek napisał(a):
On 2015-09-06 15:49, J.F. wrote:[...] Przecież jest napisane. Tak napisane, ze nie wiadomo co w Polsce, co na swiecie, ile maja ciezarowek, ilu PH ... Najpierw "Unilever has banned globally the use of mobile phones – both hands-free and hand-held [...] The global ban came into force as of 1 July 2015." Potem "This year Unilever will introduce a global ban on making or receiving calls" J. |
|
Data: 2015-09-06 20:33:40 | |
Autor: LEPEK | |
Unilever | |
W dniu 2015-09-06 o 15:49, J.F. pisze:
Tylko tak nie bardzo potrafie sie doszukac jak oni to osiagneli: Za samo przekraczanie prędkości nie wywalają, ale jest napisane, że odnotowywane jest to w statystykach kierowcy. I zapewne dołączane do różnych ocen rocznych itp., więc wpływa na ocenę ogólną. Inaczej - łatwo poprawić sobie ocenę okresową jeżdżąc przepisowo.
Dla wszystkich. Dla młodych na częstsze.
Kierowca nie może odebrać telefonu w czasie prowadzenia pojazdu.
Plus za wszelkie mandaty.
Może :) Ale widzę też jeszcze, że co jak co, ale kontrola przestrzegania ograniczeń prędkości (o ile na wyniki nie wpłynęło znacząco nic innego) działa :)
A to?: "An essential element of Unilever Poland’s safe travel risk management framework is the Safe Travel subcommittee. Their work is conducted under the governance and leadership of the Central Safety, Health & Environmental Committee (CSHEC) led by the Chairman (EVP CEE & Chairman MD Poland)." Organizacja jak w strukturach UE ;) Pozdr, -- L E P E K Pruszcz Gdański no_spam/maupa/poczta/kropka/fm Avensis CDT220 1CDFTV sedan'01 Avensis ADT250 1ADFTV sedan'08 Majesty YP125R SE068 sqter'08 MX-5 II NB FL BP-4W rdstr'03 |
|
Data: 2015-09-07 09:26:09 | |
Autor: J.F. | |
Unilever | |
Dnia Sun, 6 Sep 2015 20:33:40 +0200, LEPEK napisał(a):
W dniu 2015-09-06 o 15:49, J.F. pisze: A inne czynniki nie wplywaja bardziej na wyniki ? Np wielkosc sprzedazy ? "A route efficiency system is a part of our sales policy. This system develops daily, weekly and monthly routes. Analysis covers sales turnover in each store, distance and working time. We investigate efficiency improvements in each area and route in terms of efficiency of time, safety and fuel savings" No, moze to i dobre, komputer zaplanuje, trzeba sie trzymac rozkladu :-) "This year we conducted a silent audit of taxi providers to verify Dotacji z Unii nie wyciagneli ? 650 samochodow, ciekawe ilu pracownikow ogolem, ale w tych komitetach i podkomitetach to chyba tez ladna setka pracuje :-) J. |
|
Data: 2015-09-07 11:23:07 | |
Autor: elmer radi radisson | |
Unilever | |
On 2015-09-07 09:26, J.F. wrote:
"A route efficiency system is a part of our sales policy. This system Moze wprowadzili cos takiego jak UPS w Stanach - minimalizujac na zaplanowanej trasie przejazdu koniecznosc skretu w lewo podniesiono bezpieczenstwo przejazdu i obnizono koszty http://www.businessinsider.com/ups-efficiency-secret-our-trucks-never-turn-left-2011-3 -- memento lorem ipsum |
|
Data: 2015-09-07 13:10:53 | |
Autor: J.F. | |
Unilever | |
Użytkownik "elmer radi radisson" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:msjl25$vu6$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
On 2015-09-07 09:26, J.F. wrote: "A route efficiency system is a part of our sales policy. This system Moze wprowadzili cos takiego jak UPS w Stanach - minimalizujac Tez ciekawe. Jak to z tym obnizeniem kosztow to nie wiem, bo owszem, bezpieczniej, kosztow wypadkow mniej, ale droga pewnie sie wydluza. No chyba, ze czas czekania na skret rekompensuje koszt dodatkowych kilometrow. A i paliwo w czasie czekania sie zuzywa ... Tym niemniej z opisu Unilevera wypadaloby raczej wnioskowac, ze system liczy gdzie im sie oplaca pojechac, jak czesto, i uklada trasy odpowiednio. I to tez nieglupie jest. J. |
|
Data: 2015-09-09 17:13:39 | |
Autor: LEPEK | |
Unilever | |
W dniu 2015-09-07 o 09:26, J.F. pisze:
A inne czynniki nie wplywaja bardziej na wyniki ? Ale ty się mnie pytasz, czy stawiasz tezę? Bo jak się pytasz, to ci odpowiem, że zapewne tak. Pozdr, -- L E P E K Pruszcz Gdański no_spam/maupa/poczta/kropka/fm Avensis CDT220 1CDFTV sedan'01 Avensis ADT250 1ADFTV sedan'08 Majesty YP125R SE068 sqter'08 MX-5 II NB FL BP-4W rdstr'03 |
|
Data: 2015-09-06 21:09:16 | |
Autor: P.B. | |
Unilever | |
Dnia Sun, 6 Sep 2015 15:49:52 +0200, J.F. napisał(a):
"This year we conducted a silent audit of taxi providers to verify Na to jest prosty trik: wyjeżdżasz godzinę wcze¶niej niż Ci się wydaje i na luzie podziwiasz widoki za oknem, zamiast gapić się na zegarek. Zarz±d pewnie lata bussiness klas±, wiec jest więcej czasu na lancz i drinka w saloniku VIP przed lotem :) -- Pozdrawiam, Przemek |