Data: 2015-09-06 20:33:40 | |
Autor: LEPEK | |
Unilever | |
W dniu 2015-09-06 o 15:49, J.F. pisze:
Tylko tak nie bardzo potrafie sie doszukac jak oni to osiagneli: Za samo przekraczanie prędkości nie wywalają, ale jest napisane, że odnotowywane jest to w statystykach kierowcy. I zapewne dołączane do różnych ocen rocznych itp., więc wpływa na ocenę ogólną. Inaczej - łatwo poprawić sobie ocenę okresową jeżdżąc przepisowo.
Dla wszystkich. Dla młodych na częstsze.
Kierowca nie może odebrać telefonu w czasie prowadzenia pojazdu.
Plus za wszelkie mandaty.
Może :) Ale widzę też jeszcze, że co jak co, ale kontrola przestrzegania ograniczeń prędkości (o ile na wyniki nie wpłynęło znacząco nic innego) działa :)
A to?: "An essential element of Unilever Poland’s safe travel risk management framework is the Safe Travel subcommittee. Their work is conducted under the governance and leadership of the Central Safety, Health & Environmental Committee (CSHEC) led by the Chairman (EVP CEE & Chairman MD Poland)." Organizacja jak w strukturach UE ;) Pozdr, -- L E P E K Pruszcz Gdański no_spam/maupa/poczta/kropka/fm Avensis CDT220 1CDFTV sedan'01 Avensis ADT250 1ADFTV sedan'08 Majesty YP125R SE068 sqter'08 MX-5 II NB FL BP-4W rdstr'03 |
|
Data: 2015-09-07 09:26:09 | |
Autor: J.F. | |
Unilever | |
Dnia Sun, 6 Sep 2015 20:33:40 +0200, LEPEK napisał(a):
W dniu 2015-09-06 o 15:49, J.F. pisze: A inne czynniki nie wplywaja bardziej na wyniki ? Np wielkosc sprzedazy ? "A route efficiency system is a part of our sales policy. This system develops daily, weekly and monthly routes. Analysis covers sales turnover in each store, distance and working time. We investigate efficiency improvements in each area and route in terms of efficiency of time, safety and fuel savings" No, moze to i dobre, komputer zaplanuje, trzeba sie trzymac rozkladu :-) "This year we conducted a silent audit of taxi providers to verify Dotacji z Unii nie wyciagneli ? 650 samochodow, ciekawe ilu pracownikow ogolem, ale w tych komitetach i podkomitetach to chyba tez ladna setka pracuje :-) J. |
|
Data: 2015-09-07 11:23:07 | |
Autor: elmer radi radisson | |
Unilever | |
On 2015-09-07 09:26, J.F. wrote:
"A route efficiency system is a part of our sales policy. This system Moze wprowadzili cos takiego jak UPS w Stanach - minimalizujac na zaplanowanej trasie przejazdu koniecznosc skretu w lewo podniesiono bezpieczenstwo przejazdu i obnizono koszty http://www.businessinsider.com/ups-efficiency-secret-our-trucks-never-turn-left-2011-3 -- memento lorem ipsum |
|
Data: 2015-09-07 13:10:53 | |
Autor: J.F. | |
Unilever | |
Użytkownik "elmer radi radisson" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:msjl25$vu6$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
On 2015-09-07 09:26, J.F. wrote: "A route efficiency system is a part of our sales policy. This system Moze wprowadzili cos takiego jak UPS w Stanach - minimalizujac Tez ciekawe. Jak to z tym obnizeniem kosztow to nie wiem, bo owszem, bezpieczniej, kosztow wypadkow mniej, ale droga pewnie sie wydluza. No chyba, ze czas czekania na skret rekompensuje koszt dodatkowych kilometrow. A i paliwo w czasie czekania sie zuzywa ... Tym niemniej z opisu Unilevera wypadaloby raczej wnioskowac, ze system liczy gdzie im sie oplaca pojechac, jak czesto, i uklada trasy odpowiednio. I to tez nieglupie jest. J. |
|
Data: 2015-09-09 17:13:39 | |
Autor: LEPEK | |
Unilever | |
W dniu 2015-09-07 o 09:26, J.F. pisze:
A inne czynniki nie wplywaja bardziej na wyniki ? Ale ty się mnie pytasz, czy stawiasz tezę? Bo jak się pytasz, to ci odpowiem, że zapewne tak. Pozdr, -- L E P E K Pruszcz Gdański no_spam/maupa/poczta/kropka/fm Avensis CDT220 1CDFTV sedan'01 Avensis ADT250 1ADFTV sedan'08 Majesty YP125R SE068 sqter'08 MX-5 II NB FL BP-4W rdstr'03 |