United International Trust z Antyli Holenderskich

Data: 2009-05-14 22:41:02
Autor: Joachim
United International Trust z Antyli Holenderskich

Firma United International Trust z Antyli Holenderskich kupiła polskie stocznie.

Tytuł: "Grad: to bardzo dobra wiadomość dla stoczniowców i Polski"
Podtytuł: "Stocznia Gdynia ma inwestora. Jak poinformował minister skarbu, spółka zamierza kontynuować produkcję statków. "

"Zakończony o 16-tej przetarg wygrał United International Trust. W wyniku licytacji zdobył kluczowe aktywa niezbędne do produkcji stoczniowej. Minister Aleksander Grad podkreślił, że inwestor wyraził wolę i gotowość do dalszej produkcji statków. To bardzo dobra wiadomość dla Gdyni, dla stoczniowców i dla Polski - dodał minister."

http://biznes.onet.pl/0,1970764,wiadomosci.html

Próbowałem znaleźć coś w Google o tej firmie, ale trudno coś znaleźć.

Co to za dziwna firma z dziwnego miejsca? Trochę to podejrzane mi się wydaje.

Joachim

Data: 2009-05-14 22:42:26
Autor: marfi
United International Trust z Antyli Holenderskich
Użytkownik "Joachim" <joachim1110@op.pl> napisał w wiadomości news:guhvl1$pbt$1news.onet.pl...
....>
Co to za dziwna firma z dziwnego miejsca? Trochę to podejrzane mi się wydaje.

"United International Tusk" podejrzane? Dlaczego?

--
marfi

Data: 2009-05-14 22:51:25
Autor: Joachim
marfi pisze:
Użytkownik "Joachim" <joachim1110@op.pl> napisał w wiadomości news:guhvl1$pbt$1news.onet.pl...
...>
Co to za dziwna firma z dziwnego miejsca? Trochę to podejrzane mi się wydaje.

"United International Tusk" podejrzane? Dlaczego?

A takich miejscach rejestrują się zazwyczaj podejrzane instytucje finansowe, które działają w sposób nieprzejrzysty. Pomaga im w tym bardzo liberalne prawo finansowe.

W Unii EU lub USA prawo finansowe jest  tak bardzo restrykcyjne, Ĺźe nie pozwala działać pewnym firmom i dlatego one prowadzą działalność w egzotycznych krajach, jak np. Antyle Holenderskie.

Gdzieś na sieci znalazłem:
(...)
"United International Trust N.V. (UIT) is a corporate body organized and existing under the laws of the Netherlands Antilles.  It, or one of its predecessor entities, has provided the Company with corporate-related services since April 1990, including serving as the Company’s transfer agent and register, maintaining the corporate-related records of the Company, and filing various corporate documents and the annual corporate tax return with the governmental authorities in the Netherlands Antilles."
(...)

Ta spółka jest udziałowcem też w jakiejś innej współce, a tutaj można zobaczyć listę wspólników:
"To elect the following slate of nominees to the Board of Directors of the Company to serve as directors of the Company until the next annual general meeting of shareholders of the Company: Eli Reifman, Ron Al Dor, Guy Bernstein, Yacov Elinav, Gad Goldstein, Hadas Gazit Kaiser, Uzi Netanel, Naamit Salomon, Ido Schechter and United International Trust N.V."

Podejrzane, to wszystko. Nawet bardzo.

J.

Data: 2009-05-14 22:56:08
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "Joachim" <joachim1110@op.pl> napisał w wiadomości news:gui08g$pbt$2news.onet.pl...
[...]

No to Phemieh oddał lokomotywę naszej gospodarki Żydom za parę groszy.
;-)

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-05-14 23:15:27
Autor: george

"Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> wrote in message news:gui12v$mim$4nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

na to wyglada niestety...
george

Data: 2009-05-14 23:55:57
Autor: Dieter
United International Trust z Antyli Holenderskich
65 mln eurosow za stocznie. Biznes zycia.

Lista akcjonariuszy United Internatinal Trust z siedzibą na Antylach Eli Reifman, Ron Al Dor, Guy Bernstein, Yacov Elinav, Gad Goldstein, Hadas Gazit Kaiser, Uzi Netanel, Naamit Salomon, Ido Schechter.

D.

Data: 2009-05-15 15:46:38
Autor: Bartłomiej Miara
United International Trust z Antyli Holenderskich
Witam!

Użytkownik "Dieter" <dieter@autograf.pl> napisał w wiadomości news:gui41c$saf$1inews.gazeta.pl...
65 mln eurosow za stocznie. Biznes zycia.

Tak? To czemu sam nie kupiłeś?

Kto jak kto, ale ludzie na grupie o giełdzie powinni wiedzieć, że coś jest warte tyle ile inni są za to coś zapłacić....

Bartłomiej Miara

Data: 2009-05-15 16:49:36
Autor: Madafaka
United International Trust z Antyli Holenderskich
Tak? To czemu sam nie kupiłeś?

Kto jak kto, ale ludzie na grupie o giełdzie powinni wiedzieć, że coś jest warte tyle ile inni są za to coś zapłacić....

Idz teoretyku chociaz na jeden przetarg organizowany przez miasto np na sprzedaz garazu za 30 000zl a zobaczysz co sie dzieje.
To jest poziom najnizszej leszczyny a co dopiero gdy w rachube wchodza grube miliony/miliardy.

Myslisz ze Ty bys kupil nawet jakbys w portfelu mial 66mln ojro? Ja Ci powiem - nawet bys nie wszedl na sale licytacyjna ;)))

Data: 2009-05-15 16:55:02
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "Madafaka" <m@a.pl> napisał w wiadomości news:gujuqq$1r7$1srv.cyf-kr.edu.pl...
Idz teoretyku chociaz na jeden przetarg organizowany przez miasto np na sprzedaz garazu za 30 000zl a zobaczysz co sie dzieje.

Mieszkanie w rynku 80m2 za 49 tys poszło 2 tygodnie temu. Byłem na przetargu.

Data: 2009-05-15 17:11:31
Autor: Madafaka
United International Trust z Antyli Holenderskich
Mieszkanie w rynku 80m2 za 49 tys poszło 2 tygodnie temu. Byłem na przetargu.

Mowa o duzych miastach. Moze w mniejszych jest normalnie.

Data: 2009-05-17 11:01:47
Autor: Bartłomiej Miara
[...]

Ej jej...Tak się składa, że interesuję się przetargami na nieruchomości, zarówno organizowanymi przez Miasto Bielsko-Biała, jak i tymi przez bielskich komorników.
Zaintereesowanie nimi jest bardzo małe. Czasem się coś sprzeda (za cenę wywoławczą) zwykle jednak przetrgi te zostają bez kupujących. Nieraz przez kilka lat.
W czerwcu będę brał udział w takiej licytacji, założę się o finlandię, że NIKT oprócz mnie w niej nie weźmie udziału....

Zamiast sam teoretyzować, byś sam sprawdził/wziął udzia, toł byś wiedział jak to wygląda w praktyce, a nie pisał głupot w internecie. Gdy chodzi o własne ciężko zarobione pieniądze, nie szasta się nimi tak łatwo jak w internecie.

Szczytem absurdu jest tzw sprawa KulczykParku. Koleś kupił działkę w publicznym przetergu, po kilku poprzednich nieudanych (nik nie chciał kupić), a po tym się stwierdza że kupił za tanio.

Bartłomiej Miara

Data: 2009-05-15 21:59:30
Autor: Endriu
[...]

A co do za jegomoście. Tylk mi nie mów że to wszystko nasi "starsi bracia" ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-05-15 22:26:25
Autor: Dieter
United International Trust z Antyli Holenderskich
No na to wyglada.

D.

Data: 2009-05-15 22:43:23
Autor: Endriu
United International Trust z Antyli Holenderskich
No na to wyglada.

Taki dzisiaj felieton przeczytałem ....

Europa nas sodomizuje

" [...] Co tu dużo mówić; na świecie co i rusz zdarzają się rzeczy, o których nie śniło się filozofom. Zresztą diabli wiedzą, co tym wszystkim filozofom się śni, a nawet - czy śni im się w ogóle cokolwiek, czy może nic im się nie śni, tylko - jak to kujones - śpią jak zabici, a jak się obudzą, to mozolnie zrzynają ze starszych i mądrzejszych w nadziei, że może nikt się nie połapie? Weźmy takich filozofów, co działali w Polsce w roku 1955. Czy śniło im się, że na Pałacu Kultury i Nauki imienia Józefa Stalina, w przeddzień 1 maja zawiśnie gigantyczna niebieska flaga z 12 złotymi gwiazdami, symbolizującymi 12 pokoleń Izraela? Już prędzej - marksistowskie emblematy symbolizujące narzędzia nienawiści klasowej: sierpem po gardle, młotem w łeb! A tymczasem, w przeddzień 1 maja, który odtąd stanie się dniem uroczystych obchodów kolejnych rocznic Anschlussu Polski do Unii Europejskiej, błękitna flaga z 12 złotymi gwiazdami, symbolizującymi 12 pokoleń Izraela zawisła i wisiała przez całe triduum majowe, tzn. - aż minęły również obchody rocznicy konstytucji 3 maja oraz jednocześnie święto Matki Boskiej Królowej Korony Polskiej. Nawiasem mówiąc, różni maleńcy uczeni, co to anonimowo komentują na forach internetowych, strofują mnie za nieuctwo, że to niby nie wiem, iż 12 gwiazd liczył wieniec, który miała na głowie "Niewiasta obleczona w Słońce, a Księżyc pod jej stopami". Podejrzewanie, że takich rzeczy mogę nie wiedzieć, nie jest specjalnie taktowne, ale trudno wymagać taktu od osób nie mających odwagi podpisać się pod własnymi opiniami - bo nie tylko nie wiedzą, co czynią, ale i nie przychodzi im nawet do głowy, co też innego mógł mieć na myśli natchniony autor Apokalipsy pisząc o wieńcu o 12 gwiazdach, jeśli nie 12 pokoleń Izraela, panujących nad Ziemią. [...]".

Fatso przyjeżdzaj do Polski. Zakładaj jakiś biznes.
Razem z Dieterem będziemy sie do ciebie za najemnych roboli. Biegu rzeki nie zarócimy. Tank ten świat jest urządzony, a nie inaczej choćby Michalkiewicz nie wiadomo jakie piękne felietony pisał :)

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-05-14 23:16:49
Autor: Joachim
Jan Werbiński pisze:
[...]

"Rzecznik związkowców przyznał, że inwestor - firma United International Trust - jest mu zupełnie nieznany."

"Chociaż jest wiele niewiadomych i nikt nie wie, co to za firma, to daje nadzieje na przyszłość"

http://www.dziennik.pl/polityka/article379895/Stoczniowcy_z_Gdyni_O_to_sie_rozchodzilo.html

Hmmmmmmm..... Komu jest znana ta firma?

J.

Data: 2009-05-14 23:20:59
Autor: george

"Joachim" <joachim1110@op.pl> wrote in message news:gui1o4$pbt$3news.onet.pl...
Jan Werbiński pisze:
[...]

wyglądają na kolesi typu Richard Gere z "Pretty womam"... tylko że tu raczej nie bedzie "pretty"..
george

Data: 2009-05-15 07:13:44
Autor: iktorn
Joachim pisze:

[...]

Też nic nie moge sensownego znaleźć, ale z dokumentu w internecie...

"Prywatyzacja Stoczni Gdynia S.A.
na podstawie przepisów Ustawy z dnia 19 grudnia 2008 r.
o postępowaniu kompensacyjnym
w podmiotach o szczególnym znaczeniu dla polskiego przemysłu stoczniowego (Dz. U. r 233, poz. 1569)

mamy taki tekst:

"Spółka zlokalizowana jest w Gdyni,
w północnej części Polski, na terenach
przemysłowych przy kanale portowym Portu
Gdynia;
Zajmuje powierzchnię około 100 hektarów, z
czego 20 hektarów przypada na akweny;
Posiada dogodne połączenie z budowaną
autostradą A1 północ-południe (..)"

Czyli:

80 hektarów w Gdyni w dobrej lokalizacji idzie za 288 milionów.
288.000.000 / 800.000 m2 = 360pln/m2

Łeb do interesów mają.

Data: 2009-05-15 08:24:10
Autor: sorden
iktorn wrote:

[...]

wyprzedadza co tam jest, ludzie na bruk, zrownaja z ziemia. potem albo
ziemia na handel, albo wybuduja centrum handlowe.

za 5 lat nikt nie bedzie pamietal, ze Polska stocznie miala.

--
in

Data: 2009-05-15 07:51:50
Autor: Ritchie
iktorn wrote:
> [...]

ziemia na handel, albo wybuduja centrum handlowe.

za 5 lat nikt nie bedzie pamietal, ze Polska stocznie miala.

Ja to Was nie rozumiem - bylo sie zrzucic i kupic, a nie narzekac - w koncu to taki zloty i pewny interes. A zalodze byscie podwyzki dali ;) Zgadzam sie, ze spolka nikomu nie znana, ale jak widac na znanego w branzy inwestora nie bylo szans. Za 5 lat nikt nie bedzie pamietal o stoczniach, tak jak nikt nie pamieta o FSO na Zeraniu. Nie umiemy i tyle. A sprzedawac firmy chca, jak juz nie ma co sprzedawac. Pozdroovka. Ritchie.

Data: 2009-05-15 10:04:48
Autor: Gonzo

"iktorn" <nospam@example.com> wrote in message news:guitm7$lak$1news.task.gda.pl...
80 hektarów w Gdyni w dobrej lokalizacji idzie za 288 milionów.
288.000.000 / 800.000 m2 = 360pln/m2

Ojoj, ale przeplacili.

Data: 2009-05-15 19:23:57
Autor: Gonzo
United International Trust z Antyli Holenderskich

"iktorn" <nospam@example.com> wrote in message news:gujceb$ele$1news.task.gda.pl...
żartowniś
Kolejny ynwestor co ma nadzieje ze ziemia jest warta 1000 za metr?

Data: 2009-05-15 23:06:08
Autor: iktorn
Gonzo pisze:

"iktorn" <nospam@example.com> wrote in message news:gujceb$ele$1news.task.gda.pl...
żartowniś
Kolejny ynwestor co ma nadzieje ze ziemia jest warta 1000 za metr?

Kolejny yntelygent żyjący złudzeniami, że m2 praktycznie w centrum Gdyni może jeszcze kiedyś kosztować 100-200zl? (optymistycznie zakładam, że zatoka nie wyschnie)

Data: 2009-05-15 23:19:54
Autor: Dieter
United International Trust z Antyli Holenderskich
Nie takie zjazdy sie zdarzaly na roznych rynkach.

D.

Data: 2009-05-16 20:32:41
Autor: cyberpaker
On May 15, 11:19 pm, "Dieter" <die...@autograf.pl> wrote:
Nie takie zjazdy sie zdarzaly na roznych rynkach.

D.

http://www.united-itrust.com/en/

to strona nowego właściciela stocznii. co ciekawe, jedna z osób
zarządzających w UIT jest powiązana z epassporte.com, platformą
płatności, która jest powszechnie używana do prania pieniędzy oraz
dokonywania przelewów poza nadzorami instytucji finansowych. z
własnych informacji wiem, że osoba ma bardzo wysokie umiejętności (i
referencje) w temacie prania pieniędzy i szeroko pojętego Offshore
Banking.

Data: 2009-05-16 22:50:17
Autor: normund
On 17 Maj, 05:32, cyberpa...@gmail.com wrote:
> [...]

zarządzających w UIT jest powiązana z epassporte.com, platformą
płatności, która jest powszechnie używana do prania pieniędzy

Tu juz nawet sami zydzi pisza o machlojkach szefow tej ekipy :)

http://www.haaretz.com/hasen/pages/ArticleContent.jhtml?itemNo=730242

Data: 2009-05-17 10:48:38
Autor: Jan Werbiński
United International Trust z Antyli Holenderskich
Nie zdziwię się, jak zakup będzie sfinansowany z naszych pieniędzy, nieoprocentowanych kredytów gwarantowanych przez nasz rzad, płatny za 10 lat jak i jeżeli stocznia wyjdzie na swoje, albo płatny offsetem np w świecznikach siedmioramiennych.

Data: 2009-05-15 15:49:49
Autor: Bartłomiej Miara

Użytkownik "iktorn" <nospam@example.com> napisał w wiadomości news:guitm7$lak$1news.task.gda.pl...
[...]

Kto?

Uważasz że cena za stocznie była/jest mała, to czemu nie zaoferowałeś/ujesz więcej?

Bartłomiej Miara

Data: 2009-05-15 15:10:29
Autor: fatso
United International Trust z Antyli Holenderskich
Bartłomiej Miara wrote:

ten Szechter mi sie podoba-Nomen Omen.
Moze to brat naszego Michnika tam kreci, znaczy sie ten ze Szwecji?
No ale ten nasz kolega Endriu sie ucieszy: Nasi wracaja!
Bedzie na kim psy wieszac a moze oni nam teraz koszerny Transatlantyk
wybuduja?

Data: 2009-05-15 21:57:00
Autor: Endriu
[...]

A niech buduja. Ja im tam naprawde dobrze zycze. Jezeli tylko ktos ma pasje do budowania tanich solidnych statków (lub czegokolwiek innego), i bedzie to w stanie robic (a jeszcze bedzie umial na tym zarobic) to chwala mu za to.

P.S. Zal sciska serce ze nasi nie dali rady obronic sie przed upadloscia, i ze stocznia nie zostala w Polskich rekach.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-05-15 19:21:59
Autor: Joachim
Bartłomiej Miara pisze:
[...]

Może nie miał 288 mln.

Ty masz te miliony i pewnie nie zaoferowałeś więcej, bo się Tobie nie opłaca.

Ale dlaczego był przymus sprzedawania stoczni w najgorszym momencie?

Skoro jesteś taki mądry miarowiec, to odpowiedz.

J.

Data: 2009-05-17 10:50:28
Autor: Bartłomiej Miara

Użytkownik "Joachim" <joachim1110@op.pl> napisał w wiadomości news:guk8bq$d2n$1news.onet.pl...
Bartłomiej Miara pisze:
[...]

Poważnie pytasz?

Bartłomiej Miara

United International Trust z Antyli Holenderskich