United International Trust z Antyli Holenderskich

Data: 2009-05-15 07:13:44
Autor: iktorn
United International Trust z Antyli Holenderskich
Joachim pisze:

Firma United International Trust z Antyli Holenderskich kupiła polskie stocznie.

Próbowałem znaleźć coś w Google o tej firmie, ale trudno coś znaleźć.

Co to za dziwna firma z dziwnego miejsca? Trochę to podejrzane mi się wydaje.

Też nic nie moge sensownego znaleźć, ale z dokumentu w internecie...

"Prywatyzacja Stoczni Gdynia S.A.
na podstawie przepisów Ustawy z dnia 19 grudnia 2008 r.
o postępowaniu kompensacyjnym
w podmiotach o szczególnym znaczeniu dla polskiego przemysłu stoczniowego (Dz. U. r 233, poz. 1569)

mamy taki tekst:

"Spółka zlokalizowana jest w Gdyni,
w północnej części Polski, na terenach
przemysłowych przy kanale portowym Portu
Gdynia;
Zajmuje powierzchnię około 100 hektarów, z
czego 20 hektarów przypada na akweny;
Posiada dogodne połączenie z budowaną
autostradą A1 północ-południe (..)"

Czyli:

80 hektarów w Gdyni w dobrej lokalizacji idzie za 288 milionów.
288.000.000 / 800.000 m2 = 360pln/m2

Łeb do interesów mają.

Data: 2009-05-15 08:24:10
Autor: sorden
iktorn wrote:

[...]

wyprzedadza co tam jest, ludzie na bruk, zrownaja z ziemia. potem albo
ziemia na handel, albo wybuduja centrum handlowe.

za 5 lat nikt nie bedzie pamietal, ze Polska stocznie miala.

--
in

Data: 2009-05-15 07:51:50
Autor: Ritchie
iktorn wrote:
> [...]

ziemia na handel, albo wybuduja centrum handlowe.

za 5 lat nikt nie bedzie pamietal, ze Polska stocznie miala.

Ja to Was nie rozumiem - bylo sie zrzucic i kupic, a nie narzekac - w koncu to taki zloty i pewny interes. A zalodze byscie podwyzki dali ;) Zgadzam sie, ze spolka nikomu nie znana, ale jak widac na znanego w branzy inwestora nie bylo szans. Za 5 lat nikt nie bedzie pamietal o stoczniach, tak jak nikt nie pamieta o FSO na Zeraniu. Nie umiemy i tyle. A sprzedawac firmy chca, jak juz nie ma co sprzedawac. Pozdroovka. Ritchie.

Data: 2009-05-15 10:04:48
Autor: Gonzo

"iktorn" <nospam@example.com> wrote in message news:guitm7$lak$1news.task.gda.pl...
80 hektarów w Gdyni w dobrej lokalizacji idzie za 288 milionów.
288.000.000 / 800.000 m2 = 360pln/m2

Ojoj, ale przeplacili.

Data: 2009-05-15 19:23:57
Autor: Gonzo
United International Trust z Antyli Holenderskich

"iktorn" <nospam@example.com> wrote in message news:gujceb$ele$1news.task.gda.pl...
żartowniś
Kolejny ynwestor co ma nadzieje ze ziemia jest warta 1000 za metr?

Data: 2009-05-15 23:06:08
Autor: iktorn
Gonzo pisze:

"iktorn" <nospam@example.com> wrote in message news:gujceb$ele$1news.task.gda.pl...
żartowniś
Kolejny ynwestor co ma nadzieje ze ziemia jest warta 1000 za metr?

Kolejny yntelygent żyjący złudzeniami, że m2 praktycznie w centrum Gdyni może jeszcze kiedyś kosztować 100-200zl? (optymistycznie zakładam, że zatoka nie wyschnie)

Data: 2009-05-15 23:19:54
Autor: Dieter
United International Trust z Antyli Holenderskich
Nie takie zjazdy sie zdarzaly na roznych rynkach.

D.

Data: 2009-05-16 20:32:41
Autor: cyberpaker
On May 15, 11:19 pm, "Dieter" <die...@autograf.pl> wrote:
Nie takie zjazdy sie zdarzaly na roznych rynkach.

D.

http://www.united-itrust.com/en/

to strona nowego właściciela stocznii. co ciekawe, jedna z osób
zarządzających w UIT jest powiązana z epassporte.com, platformą
płatności, która jest powszechnie używana do prania pieniędzy oraz
dokonywania przelewów poza nadzorami instytucji finansowych. z
własnych informacji wiem, że osoba ma bardzo wysokie umiejętności (i
referencje) w temacie prania pieniędzy i szeroko pojętego Offshore
Banking.

Data: 2009-05-16 22:50:17
Autor: normund
On 17 Maj, 05:32, cyberpa...@gmail.com wrote:
> [...]

zarządzających w UIT jest powiązana z epassporte.com, platformą
płatności, która jest powszechnie używana do prania pieniędzy

Tu juz nawet sami zydzi pisza o machlojkach szefow tej ekipy :)

http://www.haaretz.com/hasen/pages/ArticleContent.jhtml?itemNo=730242

Data: 2009-05-17 10:48:38
Autor: Jan Werbiński
United International Trust z Antyli Holenderskich
Nie zdziwię się, jak zakup będzie sfinansowany z naszych pieniędzy, nieoprocentowanych kredytów gwarantowanych przez nasz rzad, płatny za 10 lat jak i jeżeli stocznia wyjdzie na swoje, albo płatny offsetem np w świecznikach siedmioramiennych.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-05-15 15:49:49
Autor: Bartłomiej Miara
United International Trust z Antyli Holenderskich
Witam!

Użytkownik "iktorn" <nospam@example.com> napisał w wiadomości news:guitm7$lak$1news.task.gda.pl...
[...]

Kto?

Uważasz że cena za stocznie była/jest mała, to czemu nie zaoferowałeś/ujesz więcej?

Bartłomiej Miara

Data: 2009-05-15 15:10:29
Autor: fatso
United International Trust z Antyli Holenderskich
Bartłomiej Miara wrote:

ten Szechter mi sie podoba-Nomen Omen.
Moze to brat naszego Michnika tam kreci, znaczy sie ten ze Szwecji?
No ale ten nasz kolega Endriu sie ucieszy: Nasi wracaja!
Bedzie na kim psy wieszac a moze oni nam teraz koszerny Transatlantyk
wybuduja?

Data: 2009-05-15 21:57:00
Autor: Endriu
[...]

A niech buduja. Ja im tam naprawde dobrze zycze. Jezeli tylko ktos ma pasje do budowania tanich solidnych statków (lub czegokolwiek innego), i bedzie to w stanie robic (a jeszcze bedzie umial na tym zarobic) to chwala mu za to.

P.S. Zal sciska serce ze nasi nie dali rady obronic sie przed upadloscia, i ze stocznia nie zostala w Polskich rekach.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-05-15 19:21:59
Autor: Joachim
Bartłomiej Miara pisze:
[...]

Może nie miał 288 mln.

Ty masz te miliony i pewnie nie zaoferowałeś więcej, bo się Tobie nie opłaca.

Ale dlaczego był przymus sprzedawania stoczni w najgorszym momencie?

Skoro jesteś taki mądry miarowiec, to odpowiedz.

J.

Data: 2009-05-17 10:50:28
Autor: Bartłomiej Miara

Użytkownik "Joachim" <joachim1110@op.pl> napisał w wiadomości news:guk8bq$d2n$1news.onet.pl...
Bartłomiej Miara pisze:
[...]

Poważnie pytasz?

Bartłomiej Miara

United International Trust z Antyli Holenderskich