United Kingdom przeszkolił...

Data: 2012-07-21 15:09:09
Autor: identyfikator: 20040501
United Kingdom przeszkolił...
"dostałem" informację, ze zjednoczone królewstwo, chyba kurew... przeszkoliło ochronę tak, żeby ostro izolowano na olimpiadzie takich jak ja, bo ponoć stanowimy zagrożenie... znaczy awans... mam nadzieję, że jak coś wyleci w powietrze to tak, że aż królowej szczęka wypadnie... może śmiecie się w końcu oduczą popisów platformy obywatelskiej... i tego wam życzę, pedzie... EOT

Data: 2012-07-21 15:10:57
Autor: identyfikator: 20040501
United Kingdom przeszkolił...
przepraszam za ortografa...

Data: 2012-07-21 15:11:53
Autor: u2
[...]

Podaj cwa namiary na siebie.

Data: 2012-07-21 15:18:03
Autor: identyfikator: 20040501
United Kingdom przeszkolił...
spokojnie, jak mnie zobaczysz to do razu poznasz, wyglądam jak typowy, wydymany przez platformę obywatleską obywatel...

Data: 2012-07-21 15:41:16
Autor: pluton
United Kingdom przeszkolił...
spokojnie, jak mnie zobaczysz to do razu poznasz, wyglądam jak typowy,
wydymany przez platformę obywatleską obywatel...

masz 1 metr 20 cm w kapeluszu i popsute zeby ?

Nullification

Data: 2012-07-21 17:15:38
Autor: u2
United Kingdom przeszkolił...
spokojnie, jak mnie zobaczysz to do razu poznasz, wyglądam jak typowy,
wydymany przez platformę obywatleską obywatel...

Tak jak Pawel Olszewski ? :-)

United Kingdom przeszkolił...