Uniwersalny odtwarzacz BR, DVD, Divx itd...

Data: 2010-02-28 20:45:58
Autor: Latet
Uniwersalny odtwarzacz BR, DVD, Divx itd...
Witam,

Parę miesięcy temu pytałem (chyba nawet tu) o odtwarzacz BR, który łyknie także inne formaty, np. DivX-HD, Xvid z napisami tekstowymi, WMF, AVCHD... Odpowiedziano mi - idź marzyć dalej.

Czy na dzień dzisiejszy coś się zmieniło? Czy są już takie uniweraslne urządzenia? Coś konkretnego?

Dzięki,

latet

Data: 2010-02-28 21:28:51
Autor: p0li
O->Dnia 2010-02-28 20:45:58 niejaki Latet napisał:
[...]

a popatrz w specyfikację lg bd390

--
P0zdrawiam p0li     p0li(at)poczta.onet.pl
gg # 175936; icq# 16655815 skype: p0li_ten_jedyny

Data: 2010-03-01 08:59:25
Autor: Qlfon
p0li pisze:
[...]

Niedługo wchodzi następna seria LG550,570 i 590. Ten ostatni ma wbudowany HDD. Do poczytania w necie. Dobrze to rokuje w kwestii cen BD390 - obecnie około 930+wysyłka.

--
Qlfon, Lublin - w końcu:)

Data: 2010-03-01 09:55:35
Autor: Street Fighter
Użytkownik Qlfon napisał:
p0li pisze:
[...]

Miejmy nadzieje. JAkby BD390 cenowo zeszlo o 30% to wezme ze dwa ;)

Data: 2010-03-01 00:06:15
Autor: news.gazeta.pl
Uniwersalny odtwarzacz BR, DVD, Divx itd...
każdy lepszy PC

Data: 2010-03-01 01:28:08
Autor: Moltisanti
Uniwersalny odtwarzacz BR, DVD, Divx itd...

Użytkownik "news.gazeta.pl" <ten_agi_ktos@gazeta.pl> :

każdy lepszy PC

W brew pozorom jest to najsluszniejsze rozwiazanie.

Jak do wszystkiego to tylko mediacenter - pc, zadne popcorny
i inne cudowne playery lg i innej masci, ktore zawsze sie wyloza na jakims formacie.

M.

Data: 2010-03-01 08:58:19
Autor: Qlfon
Moltisanti pisze:

[...]

OK, a da radę zrobić przyzwoitego mediacenter z plyty Abita Nf7s v. 2 Bartona mobile 2600 i zasilacza Chiefteca 360W? Mam takie pozostałości po poprzednim zestawie i nawet się kiedyś zastanawiałem czy by mi się udało to zrobić. Oczywiście jakaś małowymagająca (prądowo) karta z wyjściem HDMI i pasywnym chłodzeniem byłaby mile widziana. Kartę dźwiękową też w sumie jeszcze mam (Audigy 2 OIDP). Da się?

--
Qlfon, Lublin - w końcu:)

Data: 2010-03-01 09:57:35
Autor: Street Fighter
Użytkownik Qlfon napisał:
Moltisanti pisze:

[...]

Nie wiem czy Barton mobile pociagnie full HD. Nie pamietam tez, ale mozliwe ze majac karte ATI pociagnie, bo tam chyba sprzetowo jest realizowane HD video. No i raczej nei pograsz na tym :)

Data: 2010-03-01 12:29:53
Autor: Qlfon
Street Fighter pisze:
Użytkownik Qlfon napisał:
Moltisanti pisze:

[...]

Do grania to ja mam oddzielny zestawik. Problemw tym że nie mam czasu na granie:(

--
Qlfon, Lublin - w końcu:)

Data: 2010-03-01 04:29:52
Autor: Jerry
Uniwersalny odtwarzacz BR, DVD, Divx itd...
Bawiłem się w coś takiego z podkręconym Bartonem i najszybszymi
kartami Ati na AGP, ale w końcu odpuściłem - lepiej oddać taki sprzęt
pasjonatom staroci :D Zwłaszcza, że kupno szybkiej karty AGP to słaba
inwestycja.

Zależy ile kasy chcesz wydać, ale możliwe że rozsądnym okaże się kupno
nettopa, np.:
http://www.allegro.pl/item934505016_nettop_ntt_ion_n230_2gb_320gb_gf9400_wifi_full_hd.html
albo
http://www.allegro.pl/item912524028_okazja_nettop_twintech_giada_n10_minipc_250_2.html
a jak bardzo zależy Ci na bluray to może:
http://www.feppaspot.com/servlet/the-175/ASRock-ION-330HT-dsh-BD-330/Detail
(pewnie można znaleźć ładniejsze;).

Widziałem takiego nettopa (pierwszego) z dwurdzeniowym Atomem i GF9400
w akcji u kolegi. To jest naprawdę udane cholerstwo. Cichutkie,
sprawne (nawet Call of Duty Modern Warfare z grywalną szybkością
śmigało na dużym TV). Możesz z pomocą małego hacka zainstalować na tym
Mac OS (jest znacznie tańszy od Win 7, a to zupełnie przyzwoity
system; nie jestem fanem Maca ale przyznam, że przyjemnie się tego
używa:).

Data: 2010-03-01 14:05:35
Autor: Qlfon
Jerry pisze:
[...]

O dzięki wielkie, na graniu mi zupełnie nie zależy. Zależy mi na prądzie i wygodnej obsłudze. Nawet myszy i klawiatury nie chcę tam mieć:) Wcześniej myślałem o Xtremerze, potem wyszedł ten BD390 ale to zawsze jakiś kompromis. Szkoda ze te nettopy są bez systemu....

--
Qlfon, Lublin - w końcu:)

Data: 2010-03-02 02:42:19
Autor: Jerry
[...]

Jeżeli nie chcesz grać to i Windows jest mało potrzebny, więc nie
musisz za niego przepłacać. Możesz zainstalować przyjazną dla
użytkownika wersję Linuxa (np. Ubuntu), która z marszu odtworzy DivX,
MKV i inne dobrodziejstwa - internet, odtwarzanie dźwięku, strumieni a/
v, itd. To jest daleko bardziej użyteczne urządzenie od wszelkiej
maści odtwarzaczy multimedialnych. Jedyną wadą może być brak napędu
optycznego, ale jeżeli odtwarzasz głównie filmy ze sklepów Rapid i
Torrent to może nie jest to niezbędne? Pendrive jest bardziej
niezawodny :)
Możesz wpuścić na dysk: http://www.allegro.pl/item938276486_osx_10_6_leopard_snow_retail.html
i będziesz miał lansiarskiego Mac'a w domu :)

Ja też się do nettopa przymierzam, pewnie za miesiąc/dwa go dokupię do
KD. We wstępnych założeniach to PS3 miało być centrum multimediów, ale
niestety - nie nadaje się wystarczająco dobrze :/ Przede wszystkim
kuleje odtwarzanie mediów strumieniowych, no i wsparcie mkv :> Kupuję
oryginały, ale niektóre rzeczy są trudne do znalezienia w Polsce czy
europejskim Amazonie (a z hamerykańskiego musiałem już dopłacać cło do
śmiesznych w sumie zamówień i odpuściłem ten temat).

Rozumiem Twój ból bo ciężko znaleźć coś, co zrobi wszystko w
zadowalający sposób i nie będzie kosztować tyle co nowy PC z Core i7 ;)

Data: 2010-03-01 14:43:36
Autor: Moltisanti
Uniwersalny odtwarzacz BR, DVD, Divx itd...

Użytkownik "Jerry" :

[...]

Rewelacyjne sa te nettopy, na youtubie mozna zobaczyc pare interesujacych,
nie testowalem ale kupie na bank, chociazby tylko do internetu i podstawowych
czynnosci. Jezeli spelni taki nettop funkcje playera HD, bo naturalnie cala reszte ruszy
bez problemu, to mysle ze mamy praktycznie ideal i miazdzy wszystkie
te inne zabaweczki po 300-500zl

M.

Data: 2010-03-01 11:49:26
Autor: Marx
W dniu 2010-03-01 01:28, Moltisanti pisze:

[...]

wydaje mi sie ze to nie do konca prawda. Pecet to zawsze problem oprogramowania, obudowy, poboru mocy, glosnosci, sterowania. Owszem, przeczyta wszystko ale sa lepsze rozwiazania. Moim zdaniem najlepszy bylby jakis sprzet oparty na linuxie. Sa np tunery satelitarne Ariva, ktore spokojnie daja sobie rade z HD. Sa osobne urzadzenia MC z WiFi, USB, wbudowanym HDD itp (choc na razie drogie).
Idealem byloby urzadzenie modulowe (jak pecet): serce z jakimis sensownym prockiem i dekoderem i systemem linux, wszystkie potrzebne wyjscia z tylu, normalny "wiezowy" wyglad (a nie jakies manty czy xboxy), w formie modulów: kieszen z HDD, tuner TV, czytnik DVD czy BR, WiFi i co tam kto sobie wymysli.
A swoja droga (pomijajac uzytecznosc czy wyglad takiego rozwiazania) jestem ciekaw czy taki tuner Ariva z podpietym pod USB czytnikiem BR dalby rade
Marx

Data: 2010-03-01 12:15:20
Autor: ApanasBudriszko
W dniu 2010-03-01 11:49, Marx pisze:
[...]

Jak już wspominasz o Ariva to zerknij na Ariva odtwarzacz HDD, warto zerknąć tez na allegro i zobaczymy że od kilku tygodni (miesięcy) następuje wysyp odwarzaczy w cenach 300-500 zł

[...]

Sercem wiekszości z dostępnych na rynku urządzeń jest dedykowany procesor - koszt zazwyczaj kilkukrotnie mniejszy za całe pudełko niz za przyzwoity procek do kompa - tu jest przyszlość

A swoja droga (pomijajac uzytecznosc czy wyglad takiego rozwiazania)
jestem ciekaw czy taki tuner Ariva z podpietym pod USB czytnikiem BR
dalby rade

Dałby, skoro jest w stanie puścić na ekran 1080p to znaczy że dałby, sam korzystam z odtwarzacza wbudowanego w tv samsung - bez problemu radzi sobie z plikami mkv 1080p z bardzo wysokim bitratem (pliki do 14-16 GB) - minus tego tv to brak obsługi DTS więc trzeba przeprowadzić 20 minutową kompresję do DD.

Myślę że w ciagu kilku miesięcy ten trend umocni na rynku pozycje odtwarzaczy HDD - produkuję je już WesternDigital, Seagate, Ferguson (Ariva), Asus, emtec, Manta i kilka jeszcze innych firm - koszt tak jak pisałem 300-500 zł, jedne odtwarzają np DVD ISO, inne nie wszystko więc zależy od softu w jaki wyposaży sprzęt producent.

Data: 2010-03-01 14:38:27
Autor: Moltisanti
Uniwersalny odtwarzacz BR, DVD, Divx itd...

Użytkownik "ApanasBudriszko" :

Manta i kilka jeszcze innych firm - koszt tak jak pisałem 300-500 zł, jedne odtwarzają np DVD ISO, inne nie wszystko więc zależy od softu w jaki wyposaży sprzęt producent.

No i tu jest wlasnie pies pogrzebany, jeden potrafi to, drugi tamto, a
mediacenter potrafi wszystko.

Mam popcorna za 1200zl, wd tez mialem, kilka innych
znam i nigdy w zyciu wiecej. No chyba ze stricte do tych formatow
ktore tylko i wylacznie bede chcial odtwarzac i mial pewnosc ze ruszy.
W takim przypadku zgoda, urzadzenie sprawdzi sie w 100% i jest
faktycznie bezproblemowe.

Natomiast jezeli mam przerozne formaty i mam sie bawic
chociazby z napisami - co jest strasznie upierdliwe,
czy masa innych dupereli ktore sa zalezne od softu producenta,
a takich niespodzianek testujac moja biblioteke mialem
cala mase, to nie, dziekuje.

Doszlo do tego, ze odlaczylem ten shit podpialem laptopa
kablem hdmi i w 15s moge zrobic wszystko z kazdym jednym
plikiem. Wystarczy dwuklik na playerze VLC i mam pelny ekran na projekcji,
albo tv.

Nie musze siedziec na forach, szukac i oczekiwac nowego softu,
czy chociazby braku obslugi TXT, bawic sie w jakies przerabianie itp.

M.

Data: 2010-03-01 15:31:18
Autor: Qwinto
"Marx" <Marx@nospam.com> wrote in message news:hmg6p6$3qm$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

No to wyobraź sobie taka obudowę MC, która istnieje od 5 lat:
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1076412-150.html#7315064
Obudowa jest praktycznie niesłyszalna, słychać ewentualnie napęd DVD.
Pobór mocy w stanie stand-by 5W, włączony pobiera 65W. Przy odtwarzaniu materiału HD pobór nie przekracza 100W. Sam zasilacz można obciążyć max do 250W.
Sterowanie to klawiatura bezprzewodowa ze zintegrowana myszą i pilot na podczerwień. Odtwarza wszysko. Po dodaniu karty z odbiornikiem DVB-T lub DVB-S ogladamy telewizję. Jakis vod.onet.pl czy jakas galeria zdjec z wakacji. Nie ma problemu. Wszystko w jednym urzadzeniu.
Powyzsze jest moja opinia oparta o doswiadczenie z tym produktem.

Qwinto

Data: 2010-03-01 17:11:01
Autor: p0li
O->Dnia 2010-03-01 15:31:18 niejaki Qwinto napisał:
[...]

no widzisz - opinia jak dupa - każdy ma własną

mam takiego sprzęta z linku i po 3 miesiacach używania kupiłem w promocji
lg bd390 - teraz czeka na kupca

fakt - na mmc wszystko działa - ale jak cokolwiek chcę obejrzeć to musze
czekać 3-5 minut zanim to się uruchomi - no i trzebaby dołożyć napęd br
który kosztuje połowę lg

Data: 2010-03-01 17:53:22
Autor: Moltisanti
Uniwersalny odtwarzacz BR, DVD, Divx itd...

Użytkownik "p0li":

[...]

Kazde z tych urzadzen ma swoje wady i zalety, ale tutaj autor szuka
sprzetu multimedialnego z prawdziwego zdarzenia i chce wydac jak sie domyslam1000zl,
a taki lg max jak ktos napisal warty 500zl i tylko i wylacznie z uwagi na naped BR.

Byle laptop uruchamia sie w kilka sekund, z stanu czuwania czy uspienia,
o ile go zawsze w takim stanie zostawiamy - ja tak korzystam od lat.
Szybciej mozna odpalic  jakikolwiek film HD niz w LG czy innym playerze.

Czy lg bezproblemowo odtwarza zawsze txt?
Bo z tego co widze na forach tocza sie niekonczonce sie dyskusje
co dziala a co nie i takie tam wieczne zagadki.... na szczescie uwolnilem
sie od tego i nie musze zaglebiac sie w te niekonczace sie watki, a ten
shit zwany popcornem powinni obnizyc na 300zl a nie 1200zl z HDD.

M.

Data: 2010-03-01 19:12:24
Autor: p0li
Uniwersalny odtwarzacz BR, DVD, Divx itd...
O->Dnia 2010-03-01 17:53:22 niejaki Moltisanti napisał:
Użytkownik "p0li":

[...]

fakt

sprzetu multimedialnego z prawdziwego zdarzenia i chce wydac jak sie domyslam1000zl,
a taki lg max jak ktos napisal warty 500zl i tylko i wylacznie z uwagi na naped BR.

ja dalem 800 - tyle samo kosztował mnie mmc bez napedu br i bez windowsa
Byle laptop uruchamia sie w kilka sekund, z stanu czuwania czy uspienia,
o ile go zawsze w takim stanie zostawiamy - ja tak korzystam od lat.

w lapku - zgoda - mmc nie udalo mi sie zmusic do stany standby
(ma jakies problemy z tynerem tv)

Szybciej mozna odpalic  jakikolwiek film HD niz w LG czy innym playerze.

no akurat odwrotnie

Czy lg bezproblemowo odtwarza zawsze txt?

bezproblemowo - z tym ze przy mkv lepiej spisuja sie srt

[...]

popcorna znam ze slyszenia - nie wypowiem sie na jego temat

Data: 2010-03-01 17:31:40
Autor: Moltisanti
Uniwersalny odtwarzacz BR, DVD, Divx itd...

Użytkownik "Marx" :

[...]

Jaki problem oprogramowania? To jest najlepsze w calej tej zabawie,
ze jak skonfigurujemy sprzet to temat zamkniety i zostaje tylko korzystac
i nie martwic sie ze cos nie bedzie chulac. Z takim MC z materialem
mozesz zrobic wszystko od kalibracji po przez czcionki z serduszkami zamiast
kropek nad "i".

Problem oprogramowania to dopiero jest jak nie sprzet nie czyta drobnostki w postaci txt,
czy jakiegokolwiek innego pliku.

Glosnosc, czy pobor pradu, sprawa dyskusyjna. MC moze chodzic praktycznie
bezglosnie. Sterowanie to zaleta, bo daje dodatkowe mozliwosci.
Sa oczywiscie piloty i na tym mozna poprzestac, ale mozna tez uzywac myszki i klawiaturu bezprzewodowej.

A sama obudowa, to juz sama przyjemnosc, mozna stworzyc rasowy klocek
na bazie dedykowanych obudow, fakt ze niektore obudowy to koszt 200 - 2000zl,
chociaz mozna czasami w okazyjnej cenie kupic za pare stowek uzywana dobrej
firmy obudowe.
Dla kinomaniaka taki klocek postawiony obok ampli to prawdziwa
stacja multimedialna, budzaca respekt :)

Oczywiscie taki nettop w drobnej obudowie to takze genialna sprawa.

Tak na dobra sprawe, to jakikolwiek uzywany laptop z allegro byle pociagnal HD,
jest duzo lepszym rozwiazaniem.

M.

Data: 2010-03-04 15:18:56
Autor: Marx
Uniwersalny odtwarzacz BR, DVD, Divx itd...
W dniu 2010-03-01 17:31, Moltisanti pisze:

Użytkownik "Marx" :

[...]

tyle ze zanim sobie to skonfigurujesz to troche potrwa. A trzeba skonfigurowac tez np pilota. Podpiecie karty telewizyjnej to juz niezle wyzwanie (np moze nie dzialac skanowanie, a listy kanalow nie uswiadczysz, albo drivery sa do bani, albo nie dzialaja pluginy do CI bo "walczymy z piractwem"...)

  > Problem oprogramowania to dopiero jest jak nie sprzet nie czyta
drobnostki w postaci txt,
czy jakiegokolwiek innego pliku.
pisalem o sprzecie na linuxie. Problemy sa dokladnie takie same jak w MC. Tyle ze ten sprzet jest juz od razu skonfigurowany, a MC musisz skonfigurowac sobie sam.

Glosnosc, czy pobor pradu, sprawa dyskusyjna. MC moze chodzic praktycznie
bezglosnie.
Pytanie ile za to zaplacisz. Sama cicha obudowa moze kosztowac wiecej niz cale urzadzenie...

Sterowanie to zaleta, bo daje dodatkowe mozliwosci.
Sa oczywiscie piloty i na tym mozna poprzestac, ale mozna tez uzywac
myszki i klawiaturu bezprzewodowej.
tylko ze takiego pilota musisz skojarzyc ze swoim oprogramowaniem, czyli np musisz miec drivery, powymyslac co ktory przycisk bedzie robil bo niekonieczne obrazki z uniwersalnego pilota beda mialy odzwierciedlenie w twojej aplikacji.

Dla kinomaniaka taki klocek postawiony obok ampli to prawdziwa
stacja multimedialna, budzaca respekt :)
jak klocek kosztuje 2 tys zl to moze i tak, ale za 200zl to raczej obudowy do MC, ktora ladnie sie komponuje z wieza, nie ma.

Marx

Data: 2010-03-06 13:24:56
Autor: Moltisanti
Uniwersalny odtwarzacz BR, DVD, Divx itd...

Użytkownik "Marx" <:

[...]

Za 200zl to mozesz isc obiad zjesc, ja pisze o prawdziwym MC
w kontekscie zakupu playera LG-BR za 1000zl i osoby ktora
wymaga jak najwiecej czytajacych formatow. W takiej sytuacji,
osobiscie wolalbym dolozyc i miec cos z prawdziwego zdarzenia.

Problemow z oprogramowaniem nie ma, nie wiem o czym piszesz.
Wiecej stracilem czasu na popcorna aby to wszystko zaczelo
w miare chodzic, jak na konfiguracje byle pc.

Mozna nawet pokusic sie o najprostsze rozwiazanie, kupic
laptopa zainstalowac w kilka minut kodeki, podlaczyc kablem hdmi i cieszyc
na byle windzie wszystkimi mozliwymi formatami. Karte zew. audio,
optykiem do ampli.
Problem szybkiego odpalania tez nie istnieje, sa programy ktore uruchamiaja
w pare sekund sprzet.

Nettop zalatwia generalnie sprawe + byle player BR za 250zl i mamy
sprzet wszystkomogacy zabijajac doslownie kazde inne urzadzenie,
typu popcorn itp. i nie mam na mysli sprzetow po 200zl.

M.

Data: 2010-03-08 10:13:06
Autor: Marx
Uniwersalny odtwarzacz BR, DVD, Divx itd...
W dniu 2010-03-06 13:24, Moltisanti pisze:

Użytkownik "Marx" <:

[...]

jak ten laptop bedzie sie komponowal z pozostalym sprzetem?
Jak bedziesz go wlaczal "z pilota"?
Jakie oprogramowanie na nim zainstalujesz (jesli platne np windows media center to ile kosztuje, jak darmowe to ktore)?
Ile kosztuje Windows na tego laptopa a ile sam laptop (tani nie bedzie bo musi miec konretnego proca lub grafe do H.264 a HDMI tez standardem nie jest)?
Czym bedziesz sterowal? jakas myszka bezprzewodowa (srednio wygodne) czy pilotem? Ile kosztuje ten pilot? Czy wspolpracuje z w/w oprogramowaniem i ile czasu ci zejdzie na skonfigurowanie tego aby dzialalo?
Marx

Data: 2010-03-06 19:06:49
Autor: Michal
[...]

Od pewnego czasu używam samorobnego HTPC opartego na AT3N7A-I (Atom 330/ION). Sprzęt hula w obudowie DVD Toshiba SD-2109 (taki czarny DVD ciut starszej generacji 6cm wysoki dzięki czemu bez problemu mieszczę wszystkie bebechy). Żre to pod obciążeniem 50W, temperatury nie przekraczają 60* co w tak małej obudowie jest przyzwoitym wynikiem.

Od strony software'owej, sprzęt chodzi z XBMC live ("mediacenter" na Linuxie). Sterowany jest w całości pilotem Cyberlink (15zł@allegro) - jestem SUPER zadowolony. Obecnie stawiam na nim dodatkowo UBUNTU jako desktop do przeglądania internetu i zabawy prostymi grami dla dzieciaków. W tle chodzi sobie demon torrent obsługiwany przez przeglądarkę kompa stacjonarnego.

Zdecydowanie mogę polecić.

Pozdr.,
Michał

Data: 2010-03-19 19:59:05
Autor: BAREK
Uniwersalny odtwarzacz BR, DVD, Divx itd...

Od strony software'owej, sprzęt chodzi z XBMC live ("mediacenter" na
Linuxie).
Witam,
Czy takie XBMC live da się w 100% pilotem obsługiwać? Łącznie z włączaniem i wyłączaniem? i wtedy;
Da się odtwarzać tym wszystko
- z CD/DVD?Blu-Ray,
-z HDD,
-z Serwera plikĂłw w sieci,
-zainstalować w tym i używać tunera TV i Radiowego naziemnego, a może i Satelitarnego

Tak, żeby faktycznie się to tylko wybierając z menu pilotem zmieniało funkcje i mieć zamiast kilku jedną skrzynkę koło TV

Da się z tego fajny dzwięk wycisnąć na głośniki 5.1?

Bartek

Data: 2010-03-01 20:33:57
Autor: Adam Dybkowski
W dniu 2010-02-28 20:45, Latet pisze:

[...]

Najnowszy Popcorn Hour C-200. Można do niego włożyć czytnik BluRay i twardy dysk, staje się wtedy pełnoprawnym odtwarzaczem praktycznie czegokolwiek, w tym Divx/Xvid z napisami, MKV itd.

http://www.popcornhour.com/onlinestore/index.php?pluginoption=productspec&item_id=12

A i tak taniej będzie kupić pierwszy z brzegu odtwarzacz sieciowy z miejscem na dysk twardy (np. Xtreamer), również łykający wszystko PLUS pierwszy z brzegu odtwarzacz BluRay.

--
Adam Dybkowski
               http://dybkowski.net/

Data: 2010-03-01 20:48:29
Autor: Lusnia
Adam Dybkowski pisze:
[...]

Po roku użytkowania PC Media Center z napędem BR otaz kartą tunera sat HD przesiadłem się jednak na PH C200 z BR i HD - i mam ciszę w pokoju! Pasywne chłodzenie Popcorna - bezcenne!

Jerzy

Data: 2010-03-01 21:06:10
Autor: Adam Dybkowski
W dniu 2010-03-01 20:48, Lusnia pisze:

[...]

BTW: Ile czasu wstaje Popcorn Hour C-200 od momentu włączenia zasilania do gotowości na sterowanie pilotem? Oraz ile czasu zajmuje mu rozpoznanie i rozpoczęcie odtwarzania płyty BD-ROM z filmem?

--
Adam Dybkowski
               http://dybkowski.net/

Data: 2010-03-02 08:06:57
Autor: Lusnia
Adam Dybkowski pisze:
[...]

I to, i to ok. 30s.

Jerzy

Uniwersalny odtwarzacz BR, DVD, Divx itd...