Uniwersalny odtwarzacz BR, DVD, Divx itd...

Data: 2010-03-01 20:33:57
Autor: Adam Dybkowski
Uniwersalny odtwarzacz BR, DVD, Divx itd...
W dniu 2010-02-28 20:45, Latet pisze:

Parę miesięcy temu pytałem (chyba nawet tu) o odtwarzacz BR, który
łyknie także inne formaty, np. DivX-HD, Xvid z napisami tekstowymi, WMF,
AVCHD... Odpowiedziano mi - idź marzyć dalej.

Czy na dzień dzisiejszy coś się zmieniło? Czy są już takie uniweraslne
urządzenia? Coś konkretnego?

Najnowszy Popcorn Hour C-200. Można do niego włożyć czytnik BluRay i twardy dysk, staje się wtedy pełnoprawnym odtwarzaczem praktycznie czegokolwiek, w tym Divx/Xvid z napisami, MKV itd.

http://www.popcornhour.com/onlinestore/index.php?pluginoption=productspec&item_id=12

A i tak taniej będzie kupić pierwszy z brzegu odtwarzacz sieciowy z miejscem na dysk twardy (np. Xtreamer), również łykający wszystko PLUS pierwszy z brzegu odtwarzacz BluRay.

--
Adam Dybkowski
               http://dybkowski.net/

Data: 2010-03-01 20:48:29
Autor: Lusnia
Adam Dybkowski pisze:
[...]

Po roku użytkowania PC Media Center z napędem BR otaz kartą tunera sat HD przesiadłem się jednak na PH C200 z BR i HD - i mam ciszę w pokoju! Pasywne chłodzenie Popcorna - bezcenne!

Jerzy

Data: 2010-03-01 21:06:10
Autor: Adam Dybkowski
W dniu 2010-03-01 20:48, Lusnia pisze:

[...]

BTW: Ile czasu wstaje Popcorn Hour C-200 od momentu włączenia zasilania do gotowości na sterowanie pilotem? Oraz ile czasu zajmuje mu rozpoznanie i rozpoczęcie odtwarzania płyty BD-ROM z filmem?

--
Adam Dybkowski
               http://dybkowski.net/

Data: 2010-03-02 08:06:57
Autor: Lusnia
Adam Dybkowski pisze:
[...]

I to, i to ok. 30s.

Jerzy

Uniwersalny odtwarzacz BR, DVD, Divx itd...