Uniwersalny zasilacz samochodowy do laptopa - jakie napięcia?

Data: 2010-10-25 15:43:43
Autor: Marcin N
Uniwersalny zasilacz samochodowy do laptopa - jakie napięcia?
Witam,

Mam laptopa zasilanego 18.5V. Szukam zasilacza samochodowego do niego i znalazłem kilka, ale maj± zasilanie albo 18V albo 19. Czy taka drobna różnica może być powodem kłopotów? Intuicja podpowiada mi, że nie, ale kto ich tam wie...

Data: 2010-10-25 21:34:22
Autor: Marcin N
Uniwersalny zasilacz samochodowy do laptopa - jakie napięcia?

Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:ia41i4$oj3$1@news.onet.pl...
[...]

Sam sobie odpowiem.

Kupiłem jeden zasilacz samochodowy. W instrukcji napisano, że napięcie 18V obsługuje też laptopy 18.5V, analogicznie 19V.

Oczywi¶cie sprzedawca tego nie wiedział. Przeczytałem to w instrukcji dopiero po rozpakowaniu urz±dzenia.

Data: 2010-10-25 23:25:14
Autor: Leszek Kowalski
Uniwersalny zasilacz samochodowy do laptopa - jakie napięcia?

Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ia4m3i$ndr$1news.onet.pl...

[...]

Najbezpieczniej przez przetwornice. Dzięki temu korzystasz z oryginalnego zasilacza laptopa, który jest pewnie lepiej wykonany niż ładowarki no-name i w razie "W" nie powinien zniszczyć baterii. Dodatkow± zalet± jest też możlwio¶ć podpięcia dowolnego urz±dzenia na 230V. Ja kupiłem przetwornice o mocy 150W (300W chwilowej) za 80zł. Jest poręczna i nie było z ni± problemów. Wymiary puszki coca-coli.

Leszek Kowalski

Data: 2010-10-26 14:28:09
Autor: ±ćęłń󶼿
Uniwersalny zasilacz samochodowy do laptopa - jakie napięcia?
Bzdura.
Przetwornica sieje harmonicznymi, które mog± uszkodzić np. baterię w laptopie..

-- -- -

Data: 2010-10-26 19:51:17
Autor: Gupik
Uniwersalny zasilacz samochodowy do laptopa - jakie napięcia?
ciekawie ile taki akumulator samochodu wytrzyma zasilanie laptopa ??

Data: 2010-10-26 20:12:13
Autor: qwerty
Uniwersalny zasilacz samochodowy do laptopa - jakie napięcia?
Użytkownik "Gupik"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:ia74em$nbi$1@node1.news.atman.pl...

ciekawie ile taki akumulator samochodu wytrzyma zasilanie laptopa ??

Kto ładuje akumulator laptopa przy wył±czonym silniku?

Data: 2010-10-27 14:11:42
Autor: ±ćęłń󶼿
Uniwersalny zasilacz samochodowy do laptopa - jakie napięcia?
Parę godzin.

-- -- -

Data: 2010-10-26 20:11:34
Autor: qwerty
Uniwersalny zasilacz samochodowy do laptopa - jakie napięcia?
Użytkownik "±ćęłń󶼿"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:ia6hgc$eon$1@news.net.icm.edu.pl...

Bzdura.
Przetwornica sieje harmonicznymi, które mog± uszkodzić np. baterię w laptopie..

A nie akumulator?

Uniwersalny zasilacz samochodowy do laptopa - jakie napięcia?