Uno - problem z zaplonem

Data: 2010-12-01 23:13:27
Autor: ikaros30
Uno - problem z zaplonem
Jest taki problem. Fiat Uno - silnik 0,9 z instalacją LPG Lambda Blitz.
Po nadejściu mrozów, silnik dławi się podczas pracy na benzynie, czasami aż do całkowitego wyłączenia. Przy pierwszym włączeniu na zimno (na benzynie) odpala ale dostaje po jakiejś minucie dziwnie wysokich obrotów. Poruszenie pedałem gazu pomaga i wraca na zwykłe obroty, jednak podczas jazdy na benzynie silnik dławi się i jak wyżej napisałem potrafi zgasnąć. Na LPG działa dobrze ale dopiero po podgrzaniu silnika. Jaka może być przyczyna złego działania na benzynie?
PS. Denaturatu już do zbiornika nalałem i dalej jest tak samo.
Z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi.

--
ikaros30@wp.pl

Uno - problem z zaplonem