Upadaj±cy pedofilski ko¶ciół się kaja

Data: 2012-02-06 21:29:19
Autor: Przemysław W
Upadaj±cy pedofilski ko¶ciół się kaja
Benedykt XVI w przesłaniu do biskupów z całego ¶wiata uczestnicz±cych w rozpoczętym dzisiaj w Rzymie sympozjum na temat skandalu pedofilii wskazał, że "uleczenie" ofiar nadużyć musi być priorytetow± trosk± Ko¶cioła i i¶ć w parze z jego odnow±.

Wielkie czterodniowe międzynarodowe sympozjum pod hasłem "Ku uzdrowieniu i odnowie" z udziałem biskupów ze 110 krajowych konferencji episkopatów oraz przełożonych 30 zakonów odbywa się na Papieskim Uniwersytecie Gregoriańskim. To pierwsza w historii Ko¶cioła taka narada biskupów, zwołana przy wsparciu Watykanu. Sympozjum otworzył prefekt Kongregacji Nauki Wiary kardynał William Joseph Levada.

Obrady rozpoczęto za¶ od odczytania przesłania wystosowanego w imieniu papieża przez watykańskiego sekretarza stanu kardynała Tarcisio Bertone do rektora Uniwersytetu księdza Francois-Xaviera Dumortiera.

Benedykt XVI zapewnił o swych modlitwach za tę ważn±, jak podkre¶lił, inicjatywę. Papież "prosi Boga, aby dzięki waszym obradom wielu biskupów i przełożonych zakonnych z całego ¶wiata otrzymało pomoc, by odpowiedzieć w prawdziwie chrze¶cijański sposób na tragedię wykorzystywania dzieci" - głosi przesłanie.

Benedykt XVI przypomniał: "Uzdrowienie ofiar musi być priorytetow± trosk± wspólnoty chrze¶cijańskiej i musi i¶ć w parze z głębok± odnow± Ko¶cioła na każdym szczeblu".

- Ojciec ¦więty wspiera i zachęca do każdego wysiłku, by odpowiedzieć z ewangeliczn± miło¶ci± na wyzwanie zapewnienia dzieciom i bezbronnym dorosłym ¶rodowiska ko¶cielnego sprzyjaj±cego ich ludzkiemu i duchowemu wzrostowi - podkre¶lono.

Papież wezwał uczestników sympozjum, by nakre¶lili "szeroki wachlarz inicjatyw na rzecz krzewienia w Ko¶ciele zdecydowanej kultury skutecznej ochrony oraz wspierania ofiar".

Z Polski na obrady przyjechał biskup pomocniczy archidiecezji przemyskiej Marian Rojek. Jest także przewodnicz±ca ¦wiatowej Konferencji Instytutów ¦wieckich Ewa Kusz oraz wicegenerał Zakonu Braci Mniejszych Konwentualnych ojciec Jerzy Norel.

9 lutego w podsumowaniu obrad sympozjum na konferencji prasowej udział weĽmie ambasador RP przy Stolicy Apostolskiej Hanna Suchocka.

http://wiadomosci.onet.pl/swiat/papiez-pomoc-dla-ofiar-ksiezy-pedofilow-prioryteto,1,5019281,wiadomosc.html

Przemek

--

"Jarosław Kaczyński w 2011 roku przegrał wszystko co było do przegrania. Po raz szósty z rzędu Polacy wybrali ciepł± wodę w kranie serwowan± przez Donalda Tuska zamiast IV RP obiecywanej przez prezesa PiS. Mało tego - od prezesa odeszli najwierniejsi z wiernych: Zbigniew Ziobro, Jacek Kurski, Beata Kempa. Przez 12 miesięcy PiS w żadnym sondażu nie wyprzedziło Platformy Obywatelskiej."

Data: 2012-02-06 12:42:50
Autor: Antenka
"A bramy piekielne go nie przemog±!"
On 6 Lut, 21:29,Kupecki<Brońmy RP przed POlszewick±_Szajk±!

9 lutego w podsumowaniu obrad sympozjum na konferencji prasowej udział weĽmie Hannah Suchenberg herbu kielni i fartuszka

:-o))

Antenka

Data: 2012-02-06 21:33:04
Autor: abc
Upadaj±cy pedofilski ko¶ciół się kaja
Na szczę¶cie do polskich seminariów duchownych pederastom jest bardzo trudno przenikn±ć.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2012-02-06 21:44:40
Autor: Przemysław W
Upadaj±cy pedofilski ko¶ciół się kaja
Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4f30393a$0$1221$65785112news.neostrada.pl...
Na szczę¶cie do polskich seminariów duchownych pederastom jest bardzo trudno przenikn±ć.

Z jakiego powodu?

Przemek

Data: 2012-02-06 22:11:46
Autor: Jakub A. Krzewicki
Upadający pedofilski kościół się kaja
poniedziałek, 6 lutego 2012 21:33. carbon entity 'abc' <abc@wp.pl>

Na szczęście do polskich seminariów duchownych pederastom jest bardzo
trudno przeniknąć.

Z tym, że ci co jednak przenikają (trudne =/= niemożliwe), to robią kolosalne spustoszenie takie jak bp Paetz i prałat Jankowski, smród ich zboczonych ekscesów rozsiewa się na całą Polskę. Mnie teoretycznie nie powino to wcale smucić, bo uważam kościół rzymski za narzuconego ongi z zewnątrz tj. z Europy Zachodniej okupanta Polski, ale jednak lepiej byłoby być okupowanym przez struktury składające się z obcych odznaczających się większą moralnością niż z osobników skorumpowanych do cna, którzy mają tym bardziej notoryczną skłonność do prowadzenia polityki ucisku wobec narodu słowiańskiego.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-02-06 21:42:51
Autor: Obserwator
Upadaj±cy pedofilski ko¶ciół się kaja
Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisał(a): Europy Zachodniej okupanta Polski, ale jednak lepiej byłoby być okupowanym przez struktury składaj±ce się z obcych odznaczaj±cych się większ± moralno¶ci± niż z osobników skorumpowanych do cna..

Przeciez wsrod osob ktore zajmuja sie tymi tematami, jest cala masa bardzo
groznych sekt, ktore deprawuja czesto mlodych ludzi z cala premedytacja.
Przytaczalem juz kiedys wypowiedzi Biezmienowa, ze za tymi sektami stoja bardzo czesto sluzby specjalne. W Polsce sa to przewaznie byli esbecy. Oczywiscie, ze trzeba naglasniac przypadki pedofili wsrod duchownych,ale wy
tutaj ewidentnie urzadzacie sobie nagonki i siejecie propagande w stylu
bolszewickim.

Jakos satanisci tak was nie oburzaja...i pieknie z nimi potraficie sobie gadac. Tutaj nawet taka jedna sie od czasu do czasu pojawia. Po jej
wpisach wyraznie widac, ze to jest osoba chora umyslowo.

Wy zamiast jej poradzic wizyte u psychiatry, utwierdzacie ja w przekonaniu, ze
wszytko z nia jest w porzadku. To nie jest OKi .

Data: 2012-02-07 00:16:16
Autor: Jakub A. Krzewicki
Upadający pedofilski kościół się kaja
poniedziałek, 6 lutego 2012 22:42. carbon entity ' Obserwator' <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl>

[...]

Poczytaj sobie Tani Jantsang z Satanic Reds, to się dowiesz, o co biega z satanistami. Mianowicie nazwą satanizmu wielokrotnie obdarzano w kręgach chrześcijan fundamentalistycznych przeciwników zachodniego monoteizmu czy też w ogóle neopogan i humanistów ze świeckim wykształceniem klasycznym. Tak zwany satanizm, który czci symbolikę szatana (przykadowo laveyanizm) to są najczęściej grupy nadgorliwców wyznających "chrześcijaństwo na odwrót" którzy nadal tkwią w dualizmie etycznym w stylu arbitralnie ustalonego dobra-zła (gdzie grzechami są wszystkie te rzeczy, które są cnotami u chrześcjan i na odwrót) zamiast po prostu kierować się tym, co odpowiednie i właściwe. Ś.p. Jan Rijckenborgh, najbardziej chrześcijański autor z ezoterycznego ruchu różokrzyżowców, powiedziałby z kolei pewnie, że zarówno chrześcijanie nominalni/ortodoksyjni, jak i neo-sataniści są uwikani w dialektykę, bo tak określa on dualizm i dychotomię na niższej plaszczyźnie poniżej progu tej decydującej przemiany duchowej jaką oferuje filozofia związana z nurtami różokrzyżowymi.

Dlatego nie oburzam się, gdy jakiś hillybilly ewangelikalny w rodzaju Kubika czy Dakowskiego naćpany komiksami Jacka Chicka nazwie mnie lucyferianinem jak zwykł to robić w odniesieniu do wszystkich zwolenników religii orientalnych czy politeistycznych, bo tak nazywa on również katolików rzymskich. Ale jest dla mnie pluciem w twarz gdy ktoś inteligentny robi ze mnie wspólnika satanizmu (neo-satanizmu w znaczeniu kultu zła) i bolszewii. Wprawdzie za Zeitgeistem, a jeszcze wcześniej za pismami pani Acharyi S. mógłbym powiedzieć, że chrześcijaństwo nie ma bazy historycznej w postaci zaożyciela, a osoba Jezusa Chrystusa jest konglomeratem biografii kilku ważnych przywódców religijnych żyjących w Palestynie tudzież bóstw mitycznych, jednak uważam, że ktoś, kto zaprowadzi ten system i pochodne np. powieści arturiańskie o Okrągłym Stole i Świętym Graalu był człowiekiem mądrym, który przewidział, że tylko odpowiedni mit założycielski może uratować zachodnią cywilizację. Piętą achillesową tego rozwiązania było ustalenie się Wugaty/Textus Receptus zarówno w Bibii, jak i w micie Graala, co stopniowo sprowadzio do zera inkluzywność tewgo mitu. Hebrajczycy, Grecy, Rzymianie i po części Celtowie załapali się, aby wpisać swoje kultury do podstaw chrześcijaństwa, ale już niektórzy Germanie np. Saksoni i Skandynawowie, a jeszcze bardziej Słowianie nie mieli szans na udział w tej korporacji i ich wyobrażenia były tępione ogniem i mieczem i w tej nowo stworzonej dychotomii widzę to, co popsuło zachodnie chrześcijaństwo, doprowadziło do wieków polowań na czarownice, krucjat północnych i w końcu kolonizacji krajów pozaeuropejskich i niszczenia także ich kultur pod pretekstem misyjnym. Ten sam wzorzec ucisku tylko że w pozbawionej mitów otoczce przynosi oświecenie, a więc nie zwalczam tu ortodoksji chrześcijańskiej z punktu światopoglądu tzw. naukowego, który zapia się równie krwawym rachunkiem w dziejach, ale to jest nadal, jako kontynuacja przez rewers, starego paradygmatu, a więc dualizm i dialektyka instytucja vs. lud (w przypdku ACTA -- - korporacja vs. człowiek). Jeśli chrześcijaństwo chce się odrodzić, musi wyjść z tych sztuczności, z dychotomii i wrócić do początków, do posługiwania się naturalnym umysłem i naturalną wiarą -- - robienia w miejscedzielenia nowymi murami tego co rzeczywiste i oczywiste. Jeśli jesteś świadomy, że Chrystus i Nowy Testament to jest hagada, umieszczona w miejsce starej krępującej hagady (nie jednej), to możesz robić z tymi rzeczami wszystko. Jeśli nie, to jesteś kolejnym niewolnikiem systemu okupacyjnego.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-02-07 02:57:37
Autor: Obserwator
Upadaj±cy pedofilski ko¶ciół się kaja
Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisał(a): Poczytaj sobie Tani Jantsang z Satanic Reds, to się dowiesz, o co biega z satanistami. (...)
 Je¶li nie, to jeste¶ kolejnym niewolnikiem systemu okupacyjnego.
***********

Raczej nie przeczytam, ale dzieki za informacje. Generalnie napisales niezly
tekst pod wzgledem warsztatu pisarskiego. Jestes humanista wiec piszesz
dobrzec, ale jako literat. Literaci potrafia pisac teksty bardzo wyrafinowane.
Niektorzy z nich uwazaja, ze im mniej zrozumialym jezykiem tekst jest
napisany, tym ma wieksza wartosc poznawcza i powali czytelnika na kolana.
A tak niestety nie jest.

Ja nie moge byc niewolnikiem jakiegos systemu, bo tak wykombinowal sobie jakis
filozof bedacy przeciwnikiem wiary w Boga.

Osobiscie jestem agnostykiem, ale temat istnienia Boga mnie interesuje.

Ten temat interesuje mnie ale od strony naukowej. Nie jestem z wyksztalcenia
fizykiem, ale fizyka kwantowa nie jest dla mnie jakas czarna magia i dlatego
przekonuja mnie bardziej od tekstow napisanych tylko przez filozofow i
teologow, prace fizykow ktorzy lacza swoje badania z filozofia - czyli prace
metafizykow. W Polsce ciekawe wyklady na ten temat prowadzi prof.Zbigniewa Jacyna-Onyszkiewicz.

Mowi on m.innymi, ze dopoki ludzkosc wyznawala filozofie panteizmu, zadna duza cywilizacja nie wypracowala badawczych metod naukowych. Dopiero pojawienie sie  w Europie chrzescijanstwa, pozwolilo na wypracowanie
tego typu metod, dzieki ktorym zaczelismy poznawac swiat od strony naukowej.

Ponadto, powiedzial bardzo istotna rzecz, a mianowicie, ze czlowiek moze
przezyc swoje zycie zyjac racjonalnie, tzn. moze zyc odrzucajac duchowosc ,
ale bedzie to zycie z perspektywy szczura.

Wielu naukowcow metafizykow (nie teologow) uwaza, ze chrzescijanstwo jest
najwyzsza forma wiary i ze taki jest zamiar istoty, ktora ludzie nazywaja BOGIEM. A BOG = milosc.

Jesli masz ochote, to posluchaj wykladu ktory znalazlem w sieci:

Metafizyka fizyki kwantowej a istota czlowieka - wyklad prof.Zbigniewa
Jacyny-Onyszkiewicza, kierownika Zakładu Fizyki Kwantowej UAM:

http://www.youtube.com/watch?v=yoq_eAk_RRI&feature=related
 Nauka i Religia - link do pracy profesora:

http://www.staff.amu.edu.pl/~zbigonys/

Data: 2012-02-07 05:15:54
Autor: Jakub A. Krzewicki
Upadaj�cy pedofilski ko�ci�� si� kaja
wtorek, 7 lutego 2012 03:57. carbon entity ' Obserwator' <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl>

[...]

To prawie tak jak ja ;) Ja jestem nieteistycznym gnostykiem (to siÄ™ różni od agnostyka) ale doceniam wartość teizmu dla kultury i cywilizacji jako formy zbudowanej przez czĹ‚owieka (wytworu magii). OsobiĹ›cie uwaĹĽam, ĹĽe CoĹ› o wartoĹ›ciach boskich czy teĹĽ absolutnych istnieje, ale niezaleĹĽnie od czowieka, ktĂłry potrafi siÄ™ posĹ‚ugiwać jednym z atrybutĂłw tego CzegoĹ› (Logosem, Naturanym UmysĹ‚em) poprzez dziaĹ‚anie wĹ‚adzÄ… wyobraĹşni tworzenie analogĂłw ("bogĂłw", "godform") i ich systemĂłw ("religii"). Tym niemniej Wenus w krĂłlestwie Zioemi zawsze to bÄ™dzie Wenus Ziemska, a nie Wenus w swoim wĹ‚asnym krĂłlestwie, te anaogi zawsze bÄ™dÄ… odbiciem rzeczywistoĹ›ci nieprzyczynowej i niedualnej w lustrze dialektyki/dualizmu/dychotomii i przyczynowoĹ›ci.
[...]

Z wykadami P. Jacyny -Onyszkiewicza się spotkałem, chętnie przejrzę. Z tym, że o ile pamiętam, to jest on teistą integralnym i zakłada ścisłe związki praktykowanej popularnie rzymskiej formy teizmu z absolutem. Podczas gdy dla mnie teizmy wyglądają tylko na jedną ze zręcznych form komunikacyjnych umożliwiających pracę ze światem nieprzyczynowym i nie stanowią ostatecznej istoty ani tego, ani tamtego świata. Co do badawczych metod naukowych, to zostały wypracowane przed chrześcijaństwem pzez Greków, a zahamowanie ich rozwoju wynikało z romanizacji. Rzymianie w odróżnieniu od Hellenów takich jak Heron i Archimedes gardzili inowacjami technicznymi, a ich postęp polega na rozszerzaniu wdrażania grubo pojętych naśladownictw tego, co zostało już wynalezione. Trochę lepiej szło prawie ateistycznym bo konfucjańskim Chińczykom do epoki Sungów, ale rewolucja przemysłowa utonęła tam w biurokratycznym socjalizmie tejże dynastii na tyle na dodatek niemrawym, że dał się pokonać Mongołom (prowadzonym, a jakże! przez tych samych doktrynalnych doradców, którzy wyjawii w XIII w. doktrynę Kalaczakry -- - jedyną konsekwentnie i zazwyczaj skutecznie realizowaną do dziś na skalę międzykontynentalną kontrę dla Kalifatu).

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-02-06 22:29:05
Autor: abc
Upadający pedofilski kościół się kaja
kolosalne spustoszenie takie jak bp Paetz i prałat Jankowski

Przecież to zmyślone oszczerstwa.

Data: 2012-02-06 22:35:05
Autor: Grzegorz Z.
abc napisał:

kolosalne spustoszenie takie jak bp Paetz i prałat Jankowski

Przecież to *zmy¶lone* *oszczerstwa*.

Czyli prawda :)

--
"Too stupid to understand science? Try religion."

Data: 2012-02-07 08:22:40
Autor: sofu
[...]

Musz± najpierw przej¶ć "skomplikowane" testy u Petza.

sofu

Data: 2012-02-07 09:56:22
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Upadaj±cy pedofilski ko¶ciół się kaja

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomo¶ci news:jgpd70$fat$1inews.gazeta.pl...
[...]

No nie! Benek będzie teraz w swojej nieutulonej dobroci "uleczał" stetryczałych dziadygów w koloratkach? Może jeszcze im reedukacyjn± sesję filmow± urz±dzi? Proponuję wszystkie wersje "Emanuelle". Jako soft. Hard to oni maj± w swoich zbiorach.

BBR

Data: 2012-02-07 11:33:28
Autor: raff
Upadaj±cy pedofilski ko¶ciół się kaja