"Upadek"

Data: 2011-10-31 02:08:56
Autor: Grzegorz Z.
"Upadek"
Data: 2011-10-31 07:50:00
Autor: jadrys
"Upadek"
W dniu 2011-10-31 02:08, Grzegorz Z. pisze:
Nie wiem czy już tu było?

http://blogs.denverpost.com/captured/2011/10/20/the-seige-of-sirte-libya-and-the-death-of-gadhafi/5046/

Zdjęcie nr 75 dedykuję Jadrysiowi.

A co ja do diabła mam wspólnego z Kadafim? Kiedyś owszem - imponował mi, ale te ostatnie umizgi do imperialistów sprawiły że stracił cały mój szacunek.

Data: 2011-10-31 07:53:15
Autor: pluton
"Upadek"

A co ja do diaba mam wsplnego z Kadafim? Kiedy owszem - imponowa mi,
ale te ostatnie umizgi do imperialistw sprawiy e straci cay mj
szacunek.

Co ty pieprzysz ? Przeciez Kadafi krysztalowo uczciwym czlowiekiem byl, co
dla swojego ludu dobrobyt w pocie czola budowal.
Trzeba go czcic jak edkagerka albo jeszcze bardziej.

Nullification

Data: 2011-10-31 13:53:42
Autor: jadrys
"Upadek"
W dniu 2011-10-31 07:53, pluton pisze:
[...]

To nie niezaprzeczalne fakty! Ale jak już wspomniałem powyżej - nie znoszę lizusów którzy się łaszą do imperialistów.. Kiedyś to naprawdę był GOŚĆ, porównywalny do tych najwiekszych z gatunku - uczciwy i sprawiedliwy. Ale niestety - jego ostatnie lata rządów przekreśliły tą wspanialą kartę.

Data: 2011-10-31 14:44:01
Autor: Bogdan Idzikowski
"Upadek"

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j8m5oc$rhr$2node2.news.atman.pl...
[...]

Gdyby był uczciwy i sprawiedliwy, to po wygraniu zamachu stanu i obaleniu monarchii nie uczyniłby się dyktatorem, który sam decyduje, co jest najlepsze dla ludzi, którymi rządzi.

Nie masz niedouku pojęcia od kiedy Libia stała się bogatym w ropę naftową krajem i pieprzysz niedorzeczności. Oto garść informacji:

"Po wrześniowej rewolucji władzę w kraju przejęła Rada Rewolucyjna, która awansowała Kaddafiego do rangi pułkownika oraz powierzyła mu kontrolę nad sprawami państwa. Proklamowano też nową nazwę republiki, która od tamtej pory brzmi Wielka Arabska Libijska Dżumhurijja Ludowo-Socjalistyczna. Nazwa ta odzwierciedlała nową ideologię Libii, która opierała się na „Trzeciej Teorii“ Kaddafiego  doktrynie balansującej pomiędzy kapitalizmem a komunizmem. Ustrój miał opierać się na „demokracji bezpośredniej“, w której władza ustawodawcza należy do komitetów i kongresów ludowych. W praktyce jednak, faktyczną władzę w kraju sprawuje do dziś sam Mu’ammar Kaddafi. Nie dość, że idee głoszone przez Komitet Centralny nie zostały nigdy zrealizowane, to kraj zaczął chylić się ku dyktaturze: zlikwidowano wybory powszechne, zabroniono tworzenia partii politycznych, związków zawodowych, zakazano wolnej prasy. Wprowadzono także specyficzną formę socjalizmu, w której muzułmańska spuścizna kraju oraz związki plemienne pełniły fundamentalną rolę. „Zielona książeczka“ autorstwa Kaddafiego stała się wyrocznią, zaś wszelka opozycja polityczna była skutecznie likwidowana. Prześladowani byli nie tylko fundamentaliści islamscy, tacy jak Bracia Muzułmanie, lecz  także libijscy emigranci za granicą.. Prywatny handel w kraju został zniesiony, choć wśród rządzących na wysokich szczeblach układy od początku zwyciężały, a korupcja kwitła."

Data: 2011-10-31 14:51:44
Autor: jadrys
"Upadek"

[...]

I miał zostawić kraj na pastwę sprzedawczyków deklarujących poparcie bezwarunkowe dla USA? No niezupełnie bezwarunkowe, bo tak naprawdę to  za parę płatnych odczytów na ichnich uczelniach.. A Libia stałaby się nie druga Szwajcarją tylko bantustanem z tanią siłą roboczą dla zagranicznych "inwestorów".

Data: 2011-10-31 15:03:22
Autor: Bogdan Idzikowski
"Upadek"

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j8m9eb$v6h$1node2.news.atman.pl...

[...]

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

Data: 2011-10-31 15:04:01
Autor: Bogdan Idzikowski
"Upadek"

[...]

Normalnie ręce opadają. Ty naprawdę jesteś nienormalny.

Data: 2011-10-31 16:27:30
Autor: stevep
"Upadek"
Dnia 31-10-2011 o 15:04:01 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisa(a):

Uytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa w wiadomoci  news:j8m9eb$v6h$1node2.news.atman.pl...

Uytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa w wiadomoci  news:j8m5oc$rhr$2node2.news.atman.pl...
[...]

To nie niezaprzeczalne fakty! Ale jak ju wspomniaem powyej - nie  znosz lizusw ktrzy si asz do imperialistw.. Kiedy to naprawd  by GO, porwnywalny do tych najwiekszych z gatunku - uczciwy i  sprawiedliwy. Ale niestety - jego ostatnie lata rzdw przekreliy  t wspanial kart.

Gdyby by uczciwy i sprawiedliwy, to po wygraniu zamachu stanu i  obaleniu monarchii nie uczyniby si dyktatorem, ktry sam decyduje,  co jest najlepsze dla ludzi, ktrymi rzdzi.

I mia zostawi kraj na pastw sprzedawczykw deklarujcych poparcie  bezwarunkowe dla USA? No niezupenie bezwarunkowe, bo tak naprawd to   za par patnych odczytw na ichnich uczelniach.. A Libia staaby si  nie druga Szwajcarj tylko bantustanem z tani si robocz dla  zagranicznych "inwestorw".

Normalnie rce opadaj. Ty naprawd jeste nienormalny.

Podobno jest nauczycielem, wyobraasz to sobie?

--
stevep
Uywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-10-31 11:35:31
Autor: Marek
"Upadek"
On Oct 31, 4:27pm, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 31-10-2011 o 15:04:01 Bogdan Idzikowski <bogda...@neostrada.pl>
napisa(a):

> Uytkownik "jadrys" <C...@yahoo.com> napisa w wiadomoci

> Normalnie rce opadaj. Ty naprawd jeste nienormalny.

Podobno jest nauczycielem, wyobraasz to sobie?

Uywam klienta poczty Opera Mail:http://www.opera.com/mail/- Hide quoted text -

Jadrys nauczycielem ???

Chyba w Tworkach ...

Data: 2011-11-01 16:20:16
Autor: stevep
"Upadek"
Dnia 31-10-2011 o 19:35:31 Marek <mwisniewski2008@googlemail.com>  napisa(a):

> [...]

> Normalnie rce opadaj. Ty naprawd jeste nienormalny.

Podobno jest nauczycielem, wyobraasz to sobie?

Moe WUML w minionej epoce.

Data: 2011-10-31 18:08:08
Autor: Bogdan Idzikowski
"Upadek"

Uytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa w wiadomoci news:op.v372j4ek50oqoastevep-komputer...
[...]

O, tak! I wspczuj uczniom. Ale troch niedowierzam. Wspomnia co o nieudokumentowanym wyksztaceniu.

--
Jarosaw-Zbawiciel Kaczyski - "musimy uzyska waciw odpowied"

Data: 2011-11-01 16:19:30
Autor: stevep
"Upadek"
Dnia 31-10-2011 o 18:08:08 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisa(a):

[...]

==============================================>
O, tak! I wspczuj uczniom. Ale troch niedowierzam. Wspomnia co o  nieudokumentowanym wyksztaceniu.

Chyba to jedno z jego licznych klamstewek, przecie nie ukoczy nawet  podstawwki.

Data: 2011-10-31 19:20:25
Autor: jadrys
"Upadek"

[...]

A tak więcej na temat? Myślisz że gdyby nie Kadafi to Libijczyk różniłby się czymś od Algierczyka, Tunezyjczyka czy Egipcjanina?

Data: 2011-10-31 20:37:36
Autor: pluton
"Upadek"

> [...]

by GO, porwnywalny do tych najwiekszych z gatunku - uczciwy i
sprawiedliwy. Ale niestety - jego ostatnie lata rzdw przekreliy t

No ciebie to juz do konca pojebalo. Kadafi podrowal libijczykom bezplatna
energie elektyrczna,
nie spal po nocach, zeby dac im edukacje, zawalal weekendy i swieta zeby im
dac bezplatna sluzbe zdrowia,
stawal na glowie, zeby dac libijczykom darmowe paliwo , zasilki rodzinne o
ktorych nie snilo sie Europejczykom ,
nadludzkim wysilkiem zapewnil zero opodatkowania i pozyczki z banku
panstwowego bez procentu i co ?

Wystarczylo, ze zajebal narodowi libijskiemu 200 miliardow dolarow a ty go
juz przekreslasz ? Takiego
krzysztalowo uczciwego czlwieka, ktory poswiecil zycie dla narodu
libijskiego ?

I zeby jeszcze zajebal dla siebie. Ale nie! On ajebal te 200 miliardow
narodu libijskiego dla zachodnich bankierow!

Powinienes go po nogach calowac i modlic sie codziennie do jego swietego
obrazka.

Przemysl to sobie.

Nullification

Data: 2011-10-31 13:36:46
Autor: Grzegorz Z.
"Upadek"
jadrys napisa:

W dniu 2011-10-31 02:08, Grzegorz Z. pisze:
Nie wiem czy ju tu byo?

http://blogs.denverpost.com/captured/2011/10/20/the-seige-of-sirte-libya-and-the-death-of-gadhafi/5046/

Zdjcie nr 75 dedykuj Jadrysiowi.

A co ja do diaba mam wsplnego z Kadafim? Kiedy owszem - imponowa mi, ale te ostatnie umizgi do imperialistw sprawiy e straci cay mj szacunek.

"To zawsze lepsze ni ciganie po sdach i szarganie ludzkiej godnoci gdy wiadomo ze wyrok i tak moe by jeden"

"Mnie znaczni bardziej od zachowa jankeskich (przyzwyczajenie?) zbulwersowao zachowanie niejakiego J. Buzka, podobno Polaka, ktry to p. Buzek wyrazi publicznie rado z zamordowania prawowitego przywdcy obcego pastwa.."

"Dla mnie bandzior to taki ktry zrobi mi co zego, i o ktrego
bandytyzmie mogem si przekona osobicie... i nigdy sie nie przyczam do
"owczego pdu" w ataku na czowieka czy instytucj na podstawie tylko tego
e  ktos mi mwi e on/ona bya zy/za."

"Wbrew temu co pisze ten szmatawiec kapitalistw Pk Kadafi do koca pozosta dumnym czowiekiem. To duma nie pozwolia mu wyjecha za granic."

"A wracajc do Kadafiego, - ja osobicie nie sadz eby on by
zodziejaszkiem gromadzcym majtek, to nie ten typ czowieka."

"Jedyny fakt to taki ze nie wyjecha z Libii. Wszystko pozostae to propagandowe gierki... dobre dla naiwniakw."

"O ile sa duze wtpliwoi co do udziau Kadafiego w zamachu nad Lockerbie, to nie ma wtpliwoci co do tego kto wyda rozkaz pancernikowi "New Jersey" zniszczenia dzielnicy Bejrutu. cznie z mieszkacami, ma si rozumie."

" to byo do przewidzenia e oni Kadafiego nie bd sdzi."

"Pk Kadafi zosta zamordowany. I to powinno by dla wszystkich nauczk. Jeeli chce pan obroni swj nard przed imperializmem ktrego reprezentantka bez adnych ogrdek publicznie mwi o koniecznoci zamordowania Kadafiego, to radz postara si o bro atomow. Tylko przed tym czuj respekt te mordercze dzikusy oszalae na punkcie bogacenia si kosztem innych."

"Skd si tacy jak ty i Stefan bierzecie? Czy ty w ogle sobie zdajesz spraw e krytykujesz mordowanego czowieka???"

Starczy czy chcesz wicej?

--
Socjalizm nigdy nie zapuci w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uwaaj si za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerw w przejciowych

Data: 2011-10-31 13:53:36
Autor: jadrys
"Upadek"
W dniu 2011-10-31 13:36, Grzegorz Z. pisze:
jadrys napisał:

[...]

"To zawsze lepsze niż ciąganie po sądach i szarganie ludzkiej
godności gdy wiadomo ze wyrok i tak może być jeden"

"Mnie znaczni bardziej od zachowań jankeskich (przyzwyczajenie?)
zbulwersowało zachowanie niejakiego J. Buzka, podobno Polaka, który to
p. Buzek wyraził publicznie radość z zamordowania prawowitego przywódcy
obcego państwa.."

"Dla mnie bandzior to taki który zrobił mi coś złego, i o którego
bandytyzmie mogłem się przekonać osobiście... i nigdy sie nie przyłączam do
"owczego pędu" w ataku na człowieka czy instytucję na podstawie tylko tego
że  ktos mi mówi że on/ona była zły/zła."

"Wbrew temu co pisze ten szmatławiec kapitalistów Płk Kadafi do końca
pozostał dumnym człowiekiem. To duma nie pozwoliła mu wyjechać za granicę."

"A wracając do Kadafiego, - ja osobiście nie sadzę żeby on był
złodziejaszkiem gromadzącym majątek, to nie ten typ człowieka."

"Jedyny fakt to taki ze nie wyjechał z Libii. Wszystko pozostałe to
propagandowe gierki... dobre dla naiwniaków."

"O ile sa duze wątpliwośi co do udziału Kadafiego w
zamachu nad Lockerbie, to nie ma wątpliwości co do tego kto wydał rozkaz
pancernikowi "New Jersey" zniszczenia dzielnicy Bejrutu. Łącznie z
mieszkańcami, ma się rozumieć."

" to było do przewidzenia że oni Kadafiego nie będą sądzić."

"Płk Kadafi został zamordowany. I to powinno być dla wszystkich
nauczką. Jeżeli chce pan obronić swój naród przed imperializmem którego
reprezentantka bez żadnych ogródek publicznie mówi o konieczności
zamordowania Kadafiego, to radzę postarać się o broń atomową. Tylko
przed tym czują respekt te mordercze dzikusy oszalałe na punkcie
bogacenia się kosztem innych."

"Skąd się tacy jak ty i Stefan bierzecie? Czy ty w ogóle sobie zdajesz
sprawę że krytykujesz mordowanego człowieka???"

Starczy czy chcesz więcej?

Jeżeli są w tym co pozostało jakieś sprzeczności to poproszę.
Nie wiem co masz do zarzucenia tym tekstom?

Data: 2011-10-31 14:01:05
Autor: Grzegorz Z.
"Upadek"
jadrys napisa:

[...]

Jeeli s w tym co pozostao jakie sprzecznoci to poprosz.
Nie wiem co masz do zarzucenia tym tekstom?

"A kim ty Stefan jeste e drwisz z mordowanego czowieka? Zachowywa sie
wg. ciebie niegodnie?"

"to Stefan pisze e "ukry si jak szczur" I to on drwi z jego domniemanego zachowania."

"Nie autoryzowany opis zachowania. Propagandzici czsto tak robi, - prbuj mordowanym przez siebie zarzuci niewaciwe zachowanie. Motoch podchwytuje i zaczyna drwi z zamordowanego."

Data: 2011-10-31 14:56:33
Autor: jadrys
"Upadek"
W dniu 2011-10-31 14:01, Grzegorz Z. pisze:

Starczy czy chcesz więcej?

Jeżeli są w tym co pozostało jakieś sprzeczności to poproszę.
Nie wiem co masz do zarzucenia tym tekstom?
"A kim ty Stefan jesteś że drwisz z mordowanego człowieka? Zachowywał sie
wg. ciebie niegodnie?"

"to Stefan pisze że "ukrył się jak szczur" I to on
drwi z jego domniemanego zachowania."

"Nie autoryzowany opis zachowania. Propagandziści często tak robią, -
próbują mordowanym przez siebie zarzucić niewłaściwe zachowanie. Motłoch
podchwytuje i zaczyna drwić z zamordowanego."

No bo drwił! Stefan drwił z mordowanego człowieka nawet nie wiedząc  jak w rzeczywistości ta śmierć wyglądała!

No właśnie - tak usprawiedliwiają swoje morderstwa bandyci i ogłupiona tłuszcza - zarzucają mordowanemu niewłaściwą postawę, niewłaściwe zachowanie.

Data: 2011-10-31 15:03:17
Autor: Bogdan Idzikowski
"Upadek"

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j8m9eb$v6h$2node2.news.atman.pl...
[...]

Jest takie stare przysłowie - "nosił wilk razy kilka, ponieśli i wilka" - został zlikwidowany znienawidzony oprawca i nie ma co się nad tym rozwodzić.
Ciebie taka przygoda nie spotka.

Data: 2011-10-31 19:20:14
Autor: jadrys
"Upadek"

[...]

Jest się nad czym rozwodzić - nad prymitywnością komentujących to zdarzenie, nad ich bezinteresowną zawiścią. Nad tym jak propagandzistom łatwo nimi pokierować.

"Upadek"