Upadek Gowina.

Data: 2014-03-14 07:53:54
Autor: MarkWoydak
Upadek Gowina.

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości
# "Ja nie mam nic, ty nie masz nic, razem wygramy wybory" – zgodnie z taką
filozofią powstawała w grudniu ubiegłego roku Polska Razem Jarosława
Gowina. "Łączy nas bunt" – mówili na początku jej członkowie. Dzisiaj mają
"coś" i wciąż łączy ich bunt. Problem w tym, że wobec własnej partii.
Wyliczamy, co wskazuje na to, że niedługo znowu nie zostanie im nic.
--

Gowin kojarzy mi się z przedsiębiorcą pogrzebowym, najbardziej obłudnym
draniem wśród społeczeństwa.

MW

Upadek Gowina.