Upadek Platformy -- ale nie OT

Data: 2014-08-04 16:04:38
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Upadek Platformy -- ale nie OT
Platforma przegrywa z kretesem, Sikorski mamrocze o zagrożeniu
wyczuwanym przez Polaków, choć myśli o swoim zagrożeniu -- po
odwiedzinach złożonych mu przez drony szpiegowskie...

Czy możemy nowym władzom (jak pojmuję koalicji
JK-JKM -- kolejność alfabetyczna, choć pewnie
można inaczej) zaproponować coś?

 -- ustawowe regulacje zapobiegające matactwom bankowym
  -- brak podziału lokowanych środków na nowonarodzone i starcze
  -- brak pułapów lokatowych
  -- brak powiązań (jeśli klient ma 360, to tyle na lokacie mobilnej,
     jeśli ma tylko Dobre to inaczej na tej samej lokacie...)
  -- umieszczanie w nazwie lokaty informacji o jej oprocentowaniu
  -- uwidacznianie naliczanych codziennie odsetek także
     w miesięcznej czy rocznej kapitalizacji

 -- bezpłatną służbę zdrowia (Mikke to lubi) czyli taką,
    której Fiskus płacić nie będzie
  -- zakładam konieczność wywiązania się ZUS i NFZ z już
     przyjętych zobowiązań (renty, emerytury i inne
     świadczenia wobec ludzi, którzy płacili składki
     ubezpieczeniowe)
  -- karanie rodziców zaniedbujących leczenie dzieci
     pozostających pod opieką tychże rodziców (tak jest
     ze wszystkim: karmieniem, ubieraniem, szczepieniami...)
  -- zniesienie haraczu płaconego na rzecz skomplikowanej służby zdrowia

     -- lekarka musi wypisać witaminę B, abym mógł ją
        kupić w aptece, gdyż witamina jest lekiem
     -- wg biegłego sadowego witamina B nie jest lekiem
     -- witaminami B leczony jest choćby zespół cieśni nadgarstka,
        czy jak się to zowie (zaniedbanie tego leczenia daje
        w efekcie operacje lub gorsze następstwa)

Data: 2014-08-04 16:54:12
Autor: J.F.
Upadek Platformy -- ale nie OT
Dnia Mon, 4 Aug 2014 16:04:38 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
Czy możemy nowym władzom (jak pojmuję koalicji
JK-JKM -- kolejność alfabetyczna, choć pewnie
można inaczej) zaproponować coś?
 -- ustawowe regulacje zapobiegające matactwom bankowym

Ale nie SKOKowym ?

  -- brak podziału lokowanych środków na nowonarodzone i starcze
  -- brak pułapów lokatowych

Ale UFG bez zmian ?

  -- brak powiązań (jeśli klient ma 360, to tyle na lokacie mobilnej,
     jeśli ma tylko Dobre to inaczej na tej samej lokacie...)

Ja bym nie liczyl na takie zmiany. W koncu promocja.

  -- umieszczanie w nazwie lokaty informacji o jej oprocentowaniu

A jak "zmienne" ?

  -- uwidacznianie naliczanych codziennie odsetek także
     w miesięcznej czy rocznej kapitalizacji

A jak "w razie zerwania przed ukresem umownym 0%" ?

 -- bezpłatną służbę zdrowia (Mikke to lubi) czyli taką,
    której Fiskus płacić nie będzie

Ale ten drugi JK bedzie oponowal, bo sobie przypomni kto na niego
glosuje.

  -- zakładam konieczność wywiązania się ZUS i NFZ z już
     przyjętych zobowiązań (renty, emerytury i inne
     świadczenia wobec ludzi, którzy płacili składki
     ubezpieczeniowe)

No i to tez wyborcy :-)

  -- karanie rodziców zaniedbujących leczenie dzieci
     pozostających pod opieką tychże rodziców (tak jest
     ze wszystkim: karmieniem, ubieraniem, szczepieniami...)

W panstwowej sluzbie zdrowia ? Bo patrz wyborcy.
Spokojnie poczekaj do nastepnej kampani, zobaczymy na sondaze.

IMHO - to JKM bedzie mial malo do powiedzenia, a jego radykalny
program to bardziej do PO pasuje niz do PIS :-)

J.

Data: 2014-08-05 02:23:08
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Upadek Platformy -- ale nie OT

"J.F." kdxi5oyeojpr$.6blchdee8z3e.dlg@40tude.net

 -- ustawowe regulacje zapobiegające matactwom bankowym

Ale nie SKOKowym ?

SKOKowym też.

  -- brak podziału lokowanych środków na nowonarodzone i starcze
  -- brak pułapów lokatowych

Ale UFG bez zmian ?

Nie znam UFG.

  -- brak powiązań (jeśli klient ma 360, to tyle na lokacie mobilnej,
     jeśli ma tylko Dobre to inaczej na tej samej lokacie...)

Ja bym nie liczyl na takie zmiany. W koncu promocja.

Lokata Mobilna dla tych, którzy mają 360 -- 4.5%
a dla pozostałych -- 4%, ale co wówczas, gdy
lokatę zakładam dziś a 360 pojutrze? Procenty skoczą do góry?...

  -- umieszczanie w nazwie lokaty informacji o jej oprocentowaniu

A jak "zmienne" ?

Widziałeś lokaty ziemne? Chyba rzadko.

  -- uwidacznianie naliczanych codziennie odsetek także
     w miesięcznej czy rocznej kapitalizacji

A jak "w razie zerwania przed ukresem umownym 0%" ?

Tak, jak w umowie. Można od razy policzyć/podać, ile bank da na koniec.

 -- bezpłatną służbę zdrowia (Mikke to lubi) czyli taką,
    której Fiskus płacić nie będzie

Ale ten drugi JK bedzie oponowal, bo sobie przypomni kto na niego glosuje.

Wątpię w te oponowanie. Co obiecane -- ZUSy muszą wypłacać,
zaś przyszłe zobowiązania mogą przejąć konkurenci.

Jak już pisałem -- padły Gminne Spółdzielnie, padły
spółdzielnie mieszkaniowe, padł PZU, banki sprywatyzowano...

Czy ceny w hipermarketach są tylko dla bogaczy?
Raczej nie. Czy dziś komunikacyjne składki OC są wysokie?

Padł (chyba padł) fundusz kościelny -- ale w zamian są
odpisy dające forsę wprost Kościołom. Podobnie można
uczynić z leczeniem. Podatki stosownie w dół -- leczenie
bez udziału Fiskusa.

Biednym nie ubędzie, ale odwrotnie -- przybędzie forsy w kieszeni.

A komu ubędzie? Sikorskiemu -- i jemu podobnym

[...]

Co wyborcy?

  -- karanie rodziców zaniedbujących leczenie dzieci
     pozostających pod opieką tychże rodziców (tak jest
     ze wszystkim: karmieniem, ubieraniem, szczepieniami...)

W panstwowej sluzbie zdrowia ?

Nie rozumiem pytania.

Bo patrz wyborcy.
Spokojnie poczekaj do nastepnej kampani, zobaczymy na sondaze.

Wyborcy będą mieli wybór pomiędzy:

 -- pseudolekarzem, o którym wiedzą, że ma wodę w mózgu
 -- a lekarzem, który potrafi WYleczyć. nie zaś tylko leczyć.

(antybiotykiem astmę)

IMHO - to JKM bedzie mial malo do powiedzenia, a jego
radykalny program to bardziej do PO pasuje niz do PIS :-)

PO to podnoszenie podatków i drenowanie Polaków.
Ani  PiS tego nie pochwala, ani JKM.

-=-

Chorujesz na coś poważnego? Albo choć znasz kogoś chorego?

 -- okulary bez dopłaty (niejeden wyda na nie parę kpln rocznie)
  czyli -- kto nie ma forsy na okulary, to do piachu? ;)
 -- zęby, w tym naprawa zgryzu, protetyka...
 -- leki (Januwia choćby -- 214 pln za 28 dni)

Obecnie w RP na NFZ chyba tylko można skutecznie usunąć ciążę!!
I chyba tylko brak ,,indukcji poronień'' budzi aparat państwowy
do interwencji -- śmierć masy ludzi na stołach operacyjnych czy
w tak zwaną chwilę po operacji jest obojętny dla tak zwanych
organów ścigania.

-=-

I ja uważałem, że służba zdrowia opłacana przez Fiskusa
to dobra rzecz, ale tak uważałem wtedy, gdy byłem zdrowy!!!
Widząc marnowaną matkę i widząc stosunek SZ do mnie -- widzę,
że czas najwyższy na niepłatną ;) SZ w RP, czyli taką, której
Fiskus nie będzie płacił.

Idziesz do sklepu i mówisz -- nie ma towaru, nie ma zapłaty!!!
I tyle. Idziesz do innego sklepu.

Z leczeniem nie jest aż tak słodko jak z zakupami.

Nie leczycie mnie -- nie będę wam płacił?! -- odbiorą zapłatę siłą!!!

-=-

BTW, póki jeszcze jestem Doradcą Podatkowym -- można być zatrudnionym
na 1/16 etatu, aby zaoszczędzić pieniądze płacone na ZUS.

   Otwarta Fikcja Ekonomiczna
   Zakład Utylizacji Składek
   Zrzeszenie Ubogich Starców

-=-

 -- Ile czasu był pan na zwolnieniu z powodu migreny?
 -- 10 miesięcy w ciągu ostatniego roku.
 -- Więc ZUS kieruje pana na rentę.

 -- Ile czasu był pan na zwolnieniu?
 -- 1 miesiąc w ciągu ostatniego roku.
 -- Więc ZUS nie skieruje pana na rentę.
 -- W wypadku straciłem obie nogi, obie
    ręce, oczy, uszy...
 -- Ale brak okresu zwolnieniowego.
 -- ...i tułów.
 -- Takie prawo.
 -- Jakie prawo? Prawo nic nie wspomina o takim okresie...
 -- Moje własne, a tutaj JA WŁADAM!! W dupie mam ustawy państwowe!

-=-

I ja kiedyś uważałem, że Fiskus może płacić za leczenie.
Dziś jestem chory (kręgosłup, astma, oczy i uszy) dlatego
uważam, że czas na zakończenie tego absurdu, jakim jest
karmienie darmozjadów okradających naród.

Potrzeba mądrego przejścia od obecnego systemu do systemu,
w którym za leczenie płacić będzie chory bezpośrednio:
lekarzom, szpitalom, poradniom...

Gdyby nadal funkcjonował w RP Państwowy ZU -- za OC
płaciłbyś 10kpln rocznie przy dzisiejszym natężeniu
ruchu -- a i tak Fiskus by musiał dopłacać.
Konkurencja sprawia, że płacisz 5hpln, :)
z czego część trafia do Fiskusa...

Nie wierzysz mi w te 10kpln?
Ile kosztuje brak OC?

    Zatem w 2014 r. posiadacz samochodu osobowego za
    niedopełnienie obowiązku wykupienia polisy OC zapłaci:

    670 zł, gdy okres braku ochrony nie przekroczy 3 dni,
  1.680 zł, gdy okres braku ochrony nie przekroczy 14 dni,
  3.360 zł, gdy okres braku ochrony przekroczy 14 dni.

  http://biznes.onet.pl/wyzsze-kary-za-brak-oc-w2014r,18561,5588163,news-detal?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=allonet1_biznessem_dsa

-=-

Płacisz bezpośrednio za: mleko, buty, hotel/agroturystykę,
paliwo, samochód, serwisowanie tegoż samochodu, pralkę,
lodówkę, telefonię, telewizję i telewizor, pastę do zębów
i pastę do butów, ołówki i komputery czy smartfony lub tablety...

Dlaczego masz nie płacić za leczenie? Bo ono jest piekielnie drogie!
A dlaczego jest aż tak drogie? Bo płaci za nie (Twoimi pieniędzmi) Fiskus!

 -- Ile ta pietruszka?
 -- 5 pln.
 -- Zobaczę, ile na tamtym straganie...

 -- Ile ta orteza?
 -- 500 pln.
 -- Hm... Jakaś słaba... A gdyby tak ją polepszyć?...
 -- Mogę sprzedać za 5kpln.
 -- O! To lepiej, ale z rachunkiem!
 -- Z rachunkiem to 7kpln.
 -- Niech będzie. NFZ refunduje w 110%.
 -- W 110%?
 -- Tak.
 -- Więc dlaczego nie 11 kpln?
 -- A ile kosztuje produkcja?
 -- 13 pln.
 -- Więc niech będzie 13kpln...
 -- Ale jeszcze trzeba transport doliczyć...
    Nie chcę być dla kogoś (transportowca) ciężarem... ;)

-=-

   swoje pieniądze wydajesz oszczędnie; cudze -- rozrzutnie
   sobie kupujesz to, co jest Ci potrzebne; innym -- to, co ,,bóg'' da

Zatem najgorszą formą gospodarowania jest kupowanie komuś
czegoś za jego pieniądze -- to oczywista i bezsporna prawda.
I właśnie tak funkcjonuje obecnie polska SZ.

Data: 2014-08-04 16:59:58
Autor: Budzik
Upadek Platformy -- ale nie OT
Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski prosze@czytac.fontem.lucida.console ...

[...]

Jakie matactwa masz na mysli?

  -- brak podziału lokowanych środków na nowonarodzone i starcze

W sensie zasad promocji?

  -- brak pułapów lokatowych

W sensie - czy złotówka, czy milion - ten sam procent?

  -- brak powiązań (jeśli klient ma 360, to tyle na lokacie mobilnej,
     jeśli ma tylko Dobre to inaczej na tej samej lokacie...)

Znaczy gospodarka sterowana?

  -- umieszczanie w nazwie lokaty informacji o jej oprocentowaniu

Wieksza jasnosc i uczciwosc - ZAWSZE!

  -- uwidacznianie naliczanych codziennie odsetek także
     w miesięcznej czy rocznej kapitalizacji

 -- bezpłatną służbę zdrowia (Mikke to lubi) czyli taką,
    której Fiskus płacić nie będzie

hihihihi

  -- zakładam konieczność wywiązania się ZUS i NFZ z już
     przyjętych zobowiązań (renty, emerytury i inne
     świadczenia wobec ludzi, którzy płacili składki
     ubezpieczeniowe)

to chyba nie jest propozycja...

  -- karanie rodziców zaniedbujących leczenie dzieci
     pozostających pod opieką tychże rodziców (tak jest
     ze wszystkim: karmieniem, ubieraniem, szczepieniami...)

A zaniedbywnie własnego zdrowia?
Casus zdaje sie juz gdzies był na swiecie w postaci np. koniecznosci wykupienia podwójnego miejsca w samolocie przy wadze powyzej xx

  -- zniesienie haraczu płaconego na rzecz skomplikowanej służby zdrowia

A co w zamian?

     -- lekarka musi wypisać witaminę B, abym mógł ją
        kupić w aptece, gdyż witamina jest lekiem

zmien aptekę.
Te zdroworozsadkowe sprzedadza ci bez recepty.

To tez chyba nie sa propozycje...

Data: 2014-08-04 19:53:44
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Upadek Platformy -- ale nie OT

"Budzik" XnsA37FB80B6BA89budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

Jakie matactwa masz na mysli?

Nie podlizuj się -- Marmur przyznał mi rację.
Promocja trwała od 12 maja a noworodki mogły przychodzić na świat po 10 maja.
(i wydrukował mi warunki)

  -- brak pułapów lokatowych

W sensie - czy złotówka, czy milion - ten sam procent?

Tak.

  'Lokata Budzik' do miliona pln
  'Lokata Eneuel' do 50kpln.

Nie ma różnych procentów dla tej samrj (tak samo nazwanej) lokaty.

  -- karanie rodziców zaniedbujących leczenie dzieci
     pozostających pod opieką tychże rodziców (tak jest
     ze wszystkim: karmieniem, ubieraniem, szczepieniami...)

A zaniedbywnie własnego zdrowia?

Możesz chlać, ile wlezie w Ciebie.

  -- zniesienie haraczu płaconego na rzecz skomplikowanej służby zdrowia

A co w zamian?

Prosta SZ. Padły GeeSy -- są hipermarkety; padł Państwowy ZU -- jest masa tanich i dobrych.

     -- lekarka musi wypisać witaminę B, abym mógł ją
        kupić w aptece, gdyż witamina jest lekiem

zmien aptekę.

Mówimy o Polsce?

Te zdroworozsadkowe sprzedadza ci bez recepty.

Najpierw sprawdź, później pisz.
Cpam wiitaminy 6 lat -- wiem, co piszę.

Data: 2014-08-04 20:34:19
Autor: Budzik
Upadek Platformy -- ale nie OT
[...]

Do takich matactw zdecydowanie potrzeba nowej ustawy. Najlepiej trzech...

[...]

Bardzo wolnorynkowo... :)

[...]

Dziękuję za pozwolnie.

[...]

Czyli jak ktos nie ma kasy np. na operacje to do piachu?

[...]

Ile płacisz za kazde pudełko ktore kupie bez recepty i wysle na Twój adres?  Chetnie przeprowadze doświadczenie.

Data: 2014-08-05 01:27:07
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Upadek Platformy -- ale nie OT

"Budzik" XnsA37FE07444E6Bbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

Do takich matactw zdecydowanie potrzeba nowej ustawy. Najlepiej trzech...

Bardzo wolnorynkowo... :)

Zauważ, że każda lokata może mieć właśna nazwę.

  Lokata Budzik 140616-140731
    do miliona; na 3 miesiące; kapitalizacja jednorazowa; można założyc od 16 czerwca 2014 roku do 31 lipca 2014 roku
  Lokata Budzik 140811-140829
    do miliona; na 3 miesiące; kapitalizacja jednorazowa; można założyc od 11 sierpnia 2014 roku do 29 sierpnia 2014 roku
  Lokata Eneuel 140811-140829
    do 10kpln na 3 miesiące; kapitalizacja jednorazowa; można założyc od 11 sierpnia 2014 roku do 29 sierpnia 2014 roku

Lub jakoś podobnie.

Brak dyskryminacji starców zapobiegnie żmudnym liczeniom.
Na lokacie (czy koncie szkockim) może być stale ta sama wartość,
a jednak liczenie w pamięci nie będzie możliwe, gdyż na RORze
będą stale zmiany.

A zaniedbywnie własnego zdrowia?

Możesz chlać, ile wlezie w Ciebie.

Dziękuję za pozwolnie.

Do tej pory ludzie chlają

       -- odszkodowanie z ZUS dostaną (będa leczeni na koszt innych ludzi z masy chorób)
       -- odszkodowania za rozbicie samochodu po pijaku nie dostaną

[...]

Obecnie -- tak może być.
Ludzie szli do piachu z braku wpisu wartego 20 pln. :)
To praktyka, nie moje widzimiesie.

Ale spójrzmy inaczej:

 -- ile czasu trzeba czekać na wizytę u specjalisty?
    (obecnie chyba tylko indukcja poronień jest wykonywana
    na czas; podejrzenie osteoporozy -- 13 grudnia,
    pierwsza wizyta po badaniu -- 28 sierpnia; to
    rzeczywistość -- opisuję mój przykład)

 -- ile należy płacić za leki
    (ilu ludziom obcięto nogi, gdyż ludzi tych nie było
    stać na leczenie cukrzycy drogimi lekami? zanim odpiszesz
    coś na kształt: nie [pierdol] praw smutków, zapoznaj się
    z rzeczywistą rzeczywistością leczenia cukrzycy w Rzeczypospolitej Polskiej)

Można zapytać inaczej:

?? Czyli jak ktoś nie ma kasy np. na jedzenie to do piachu?
?? Czyli jak ktoś nie ma kasy np. na mieszkanie to do piachu?
?? Czyli jak ktoś nie ma kasy np. na ubranie to do piachu?
?? Czyli jak ktoś nie ma kasy np. na leki to do piachu?
?? Czyli jak ktoś nie ma kasy np. na badane to do piachu?

Wiesz, ile czasu trzeba czekać na badanie rezonansem magnetycznym?

Wiosna 2009 roku -- podejrzenie zwyrodnień kręgosłupa
28 października 2014 roku -- badanie trzeciego fragmentu kręgosłupa
(aby było jasne -- kręgosłup bada się odcinakami: szyjnym, piersiowym i lędźwiowym)

Chyba 28 września 2013 roku -- uraz akustyczny.
Zero możliwości leczenia na miejscu -- w uzdrowiskowym szpitalu w Gołdapi.
Zero możliwości leczenia w całej Gołdapi, a nawet w Olecku, gdzie jest
najbliższa ,,placówka' laryngologii.
Dopiero po miesiącu zaczęto leczyć moje ucho -- niestety słuch w lewym uchu jest coraz gorszy.
A kiedy pierwsze badanie rezonansem? Pod koniec stycznia 2015 roku...

  https://www.youtube.com/watch?v=rBGZ8wqyXzk

Ty masz nikłe choć pojęcie o obecnej SZ w RP?

Ty chyba śnisz. ;)

     -- lekarka musi wypisać witaminę B, abym mógł ją
        kupić w aptece, gdyż witamina jest lekiem

zmien aptekę.

Mówimy o Polsce?

Nie wiem, ile aptek zwiedziłem, ale co najmniej kilkanaście -- w żadnej
nie mogłem kupić tych witamin bez recepty, ale w dwóch wyjątkowo dostałem
je na receptę farmaceutyczną. Jeśli chcesz -- zobacz, co t jest i dlaczego
to trudna sprawa.

Te zdroworozsadkowe sprzedadza ci bez recepty.

Najpierw sprawdź, później pisz.
Cpam wiitaminy 6 lat -- wiem, co piszę.

Ile płacisz za kazde pudełko ktore kupie bez recepty i wysle na Twój adres?

Wracamy do braku kasy? Zapewne, gdybym zaproponował aptekarkom worek
złota za jedną tabletkę -- aptekarki stałyby w kolejce do mnie. ;)
Jak pisałem -- przyjmuje te witaminy od jesieni 2009 roku, zatem
nie mogę przepłacać.

Aby było jasne -- te witaminy nie są refundowane.

Chetnie przeprowadze doświadczenie.

Przeprowadź. Witaminy bez recepty trudniej kupić niż niektóre antybiotyki!!!

Nawet Avamysu (przeciwalergiczny i też bez refundacji) nie mogłem kupić bez recepty!!!!

-=-

Wiesz, co można kupić bez recepty? Wodę morską. :)
Myślisz, że to jakaś przenośnia lub moja drwina?
Nie -- ładnie zapakowaną, produkowaną we Francji
wodę prosto z morza ;) można kupić jako lekarstwo.
I właśnie to jest bez recepty!!!

-=-

JKM oczywiście buja w obłokach, gdy mówi:

 -- z 200 pln płaconych na lekarzy, lekarz dostanie tylko 120 pln; resztę zeżre system

A może ja źle go usłyszałem? Nalezy raczej tak powiedzieć:

 -- z 200 pln płaconych na lekarzy, lekarz dostanie tylko 20 pln; resztę zeżre system

-=-

Skoro teraz, przy tej rozrzutności i tym marnotrawieniu można
jakoś operować ,,biedaków'', o ile łatwiej ich operować po
ukróceniu marnotrawienia?

Moja matka około roku 2007 kupiła za 700 pln ortezę kolanową -- w 100% refundowana przez NFZ.
Wiesz, co to ta orteza? Dwie pary dwóch sztywnych blach z zawiasami plus trochę szmaty.

Dzięki temu ja -- mogłem mieć komfortową wiosnę 1012 roku. ;)
(bo użyłem tej ortezy)

Koszt jej produkcji (w Meksyku akurat) to zapewne pojedyncze złotówki.
Reszta -- to zysk ,,dobroczyńcó''. :)

Wiesz, jak wygląda aparat Stacka?
Kawałek plastyku -- był refundowany do 17 pln w 2007 roku.
(nie wiem, jak jest teraz)

   https://www.google.pl/search?q=aparat+stacka&newwindow=1&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=PxXgU7iyC4KgyAObzICABA&ved=0CCAQsAQ&biw=1280&bih=709

Koszt produkcji w Chinach? -- grosze dosłowne...

Wiesz, co to Zona w Meksyku? ;)

  http://www.filmweb.pl/film/Zona-2007-443723

-=-

Pojmujesz już, jakim cudem rosną miliarderzy?
Karmią ich ,,dobroczyńcy'' ,,zatroskani'' o biednych.

-=-

M$ sprzedaje Windows -- bo ludzie kupują!!!
Ale czy istotnie zwykli ludzie?
Kupują nierzadko instytucje -- za pieniądze społeczne.

Wojnar czy Rudziński -- musi mieć kartę parkingową, bo być może będzie wiózł niepełnosprawnego!
Ale już ten niepełnosprawny -- nie musi (albo raczej -- nie może!!) mieć karty parkingowej!!!

Data: 2014-08-05 08:57:47
Autor: Budzik
Upadek Platformy -- ale nie OT
[...]

Za głupi jestee bo nie rozumiem cego Ty oczekujesz.
Skoro ten sam proceny to dlaczego inne nazwy?
I dlatego zawsze ten sam procent? W imie czego?

A zaniedbywnie własnego zdrowia?

Możesz chlać, ile wlezie w Ciebie.

Dziękuję za pozwolnie.

Do tej pory ludzie chlają

No własnie. Ale skoro oczekujesz np. karania rodziców za to ze źle karmią dzieci i doprowadzjaa do otyłości to dlaczego tylko dzieci objąć sankcjami?
I kto to bedzie sprawdzał? Diete, powód otyłości etc.

[...]

Jasne. Czasami. Ale jednak w wiekszości te operacje się robi.

Ludzie szli do piachu z braku wpisu wartego 20 pln. :)
To praktyka, nie moje widzimiesie.

Oczywiście ze demonizujesz.

[...]

Idz prywatnie, odzyskaj kase z NFZ.
Wiem, wiem, ale ktos musi zacząć!
Ja na szczęście nie choruję, ale jakiś czas temu załatwiając dla mamy masaze rehabilitacyjne po wymienieniu kilku maili z NFZ-tem byłem juz bliski wizyty w celu sprania komus pyska.
Na szczescie udało się sprawe załatwić.

[...]
Narzekacze swoje a badania swoje.
Kilka lat temu bylem "w temacie".
Sam byłem zaskoczony jak ma kilku konferencjach podano najczestsze powody amputacji.
Myslisz, ze była wsród nich niedostepnosc leków na jakiejs wysokiej pozycji?
Zapomnij.
Najczestsze powody to:
- złe leczenie (zapominanie o lekach, niepilnowanie poziomu cukru, brak wiedzy)
- brak higieny
- brak swiadomosci zagrozen
- złe leczenie w kontekscie lekarzy (brak dostatecznej informacji etc)
Oczywiscie to o czym piszesz jest równiez wazne, ale czy na szczycie piramidy?

Akurat mam w najblizszej rodzinie dwóch cukrzyków. Jeden w miare starannie pilnuje cukru etc, a drugi... az sie prosi o uciecie nogi, o slepoteczy inne powikłania. I jezeli tak sie dla niego to skonczy to w zadnym razie nie bedzie to wina niedostepnosci lekarst czy leczenia.

Można zapytać inaczej:

?? Czyli jak ktoś nie ma kasy np. na jedzenie to do piachu?

W Polsce ludzie nie umierają z głodu. Jest wiele miejsc gdzie mozna dostac jedzenie za darmo.

?? Czyli jak ktoś nie ma kasy np. na mieszkanie to do piachu?

Niestety bezdomnosc to problem na ktory nie ma prostego lekarstwa.

?? Czyli jak ktoś nie ma kasy np. na ubranie to do piachu?

Znowu przesadzasz. Ubrac mozna sie bez problemu za darmo.

?? Czyli jak ktoś nie ma kasy np. na leki to do piachu?

Niestety tak.

?? Czyli jak ktoś nie ma kasy np. na badane to do piachu?

W szpitalu zrobią mu za darmo.

Wiesz, ile czasu trzeba czekać na badanie rezonansem magnetycznym?

Nie mam pojecia.

[...]
Skoro czekałes 5 lat to widac mało asertywny jestes.
Dlaczego czekałes?

[...]

Zapewne.

[...]

Nie, nie - w aptece zapłace normalna cene.
Pytam ile mi zapłacisz?

Aby było jasne -- te witaminy nie są refundowane.

No to tym bardziej chętnie ci pomoge :)

Chetnie przeprowadze doświadczenie.

Przeprowadź. Witaminy bez recepty trudniej kupić niż niektóre
antybiotyki!!!
Byc moze.
Ale dlaczego w 12 aptekach odmówiono ci wypisania recepty farmaceutycznej wiedzac ze to czesc Twojej regularnej kuracji?

Nawet Avamysu (przeciwalergiczny i też bez refundacji) nie mogłem
kupić bez recepty!!!!
Oj juz przestań się użalać...
-=-

[...]

Niestety na systemie płatnosci lekarzom w ogole się nie znam.
Widząc co się dzieje w szpitalach i w około miałbym podobne odczucia.
Lekarze zarabiaja nieźle, gro pieniedzy jest przejadanych, to nie brak pieniedzy w słuzbie zdrowia jest problemem.
Jak sie ostatnio dowiedziałem, kto zamierza otwierac przychodnie to tylkoutwierdziło mnie w moich przekonanaiach.
-=-

Skoro teraz, przy tej rozrzutności i tym marnotrawieniu można
jakoś operować ,,biedaków'', o ile łatwiej ich operować po
ukróceniu marnotrawienia?

Troche jak komunizm. Piekna idea. :)
Ale zeby nie było - kazdemu przejawowi walki z niegospodarnoscia mówie TAK!

Moja matka około roku 2007 kupiła za 700 pln ortezę kolanową -- w 100%
refundowana przez NFZ. Wiesz, co to ta orteza? Dwie pary dwóch
sztywnych blach z zawiasami plus trochę szmaty.
Wiem. Korzystam z ortezy ale na staw skokowy.
I czego to ma dowodzic? Ze nie powinno byc refundacji, bo ta refundacja sprawia, ze ceny przestaja byc rynkowe a zaczynaja byc sopasowywane do refundacji?

[...]

Startujesz w jakims konkursie na truizm roku?

Zamiast narzekania, moze weź i tez cos sprowadź, sprzedaj i ciesz się milionami.

M$ sprzedaje Windows -- bo ludzie kupują!!!
Ale czy istotnie zwykli ludzie?
Kupują nierzadko instytucje -- za pieniądze społeczne.

Kupuja jedni i drudzy - ale znów - czego to dowodzi?
Bo nienawidze dyskusji na zasadzie - ponarzekajmy sobie.

Wojnar czy Rudziński -- musi mieć kartę parkingową, bo być może będzie
wiózł niepełnosprawnego! Ale już ten niepełnosprawny -- nie musi (albo
raczej -- nie może!!) mieć karty parkingowej!!!
I co zrobiłeś aby to zmienić?
BTW a propos kart parkingowych - ponoc niedługo z bodac 600 tys ludzi uprawnionych odpadnie ponad 400 tys tych lzej uposledzonych i zostanie tylko 180 tys uprawnionych do parkowania na miejscach dla niepełnosprawnych?

Data: 2014-08-05 11:59:23
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Upadek Platformy -- ale nie OT

"Budzik" XnsA3806B3EFC229budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

[...]

Tak -- te 180 tysięcy to głównie ludzie tacy jak Wojnar
i Rudziński, czyli opiekunowie ludzi niepełnosprawnych.

A ci lekko chorzy ludzie to na przykład moja matka:

 -- uszkodzenia, zwyrodnienia i wady kręgosłupa
 -- kolano po operacji (po urazie)
 -- biodro do operacji

-=-

Na resztę być może odpowiem później, choć nie wiem, w jakim
celu, skoro nie trzymasz się rzeczywistości. Witaminy B nie
kupisz w RP bez recepty zgodnie z prawem. Z faktami nie warto
dyskutować. Łatwiej w RP kupić bez recepty antybiotyk (choć
jest to zabronione w wielu krajach, także w RP) niż witaminę B.

A skoro można najeść się za darmo -- zapewne w tych miejscach
także będzie można uzyskać za darmo pomoc medyczną. :)

-=-

wiesz może, jak żyje się bez oddychania?  Po prostu użala się nad sobą. ;)
Poza tym, że jestem astmatykiem (leczonym **skutecznie** sterydem -- ponoć
wszystko do czasu, także skuteczność tego sterydu) jestem tez alergikiem
(czy raczej -- jestem astmatykiem alergicznym; alergia jest u mnie powodem
astmy) i skutecznie zatkany nos uniemożliwia spanie, bez którego człowiek
trafia w zła piaskownice. ;) [czy jakoś podobnie]

-=-

Od zawsze uważam, że nie ma ludzi głupich -- są tylko udający głupców.
Nie możesz być aż tak głupim, aby nie pojmować tego, że masa ludzi
w Polsce obecnie: nieprawidłowo żywi się z powodu braku pieniędzy;
rezygnuje z leczenia (choćby rezygnując z kupowania drogich leków
czy rezygnując z drogiej rehabilitacji) lub ogranicza leczenie;
nie ma tak zwanych perspektyw życiowych itd...

Powodów tego stanu rzeczy jest wiele a wśród tych powodów jest
rzekoma opiekuńczość państwa -- zdzierającego przemocą podatki
i marnującego znaczną część tych podatków pod wzniosłymi hasłami
i sztandarami typu:

 -- tylko opłacana przez Fiskusa służba zdrowia zapewnić może leczenie chorych

JKwaśniewska cudze dzieci opłacała ze swoich pieniędzy -- ale
Fiskus opłaca każdego nie ze swoich pieniędzy, a z tych pieniędzy,
które odbierze właśnie tym ludziom, którym rzekomo pomaga.

 () kupujesz u producenta
 () kupujesz u hurtownika, a ten kupuje u producenta
 () kupujesz u detalisty, a ten kupuje u hurtownika kupującego u producenta

Teraz zastanów się nad tym, czy oby na pewno Twoja cena
spada wraz z wydłużaniem się tego łańcucha pośredników. ;)

Data: 2014-08-05 11:59:54
Autor: Budzik
Upadek Platformy -- ale nie OT
[...]

No to masz sprawe do przewalczenia. Powodzenia!

Na resztę być może odpowiem później, choć nie wiem, w jakim
celu, skoro nie trzymasz się rzeczywistości. Witaminy B nie
kupisz w RP bez recepty zgodnie z prawem.

Chcesz powiedziec, ze kupic na recepte farmaceutyczną jest niezgodnie z prawem?
Tak czy siak - nigdzie nie twierdziłem, ze to bedzie w 100% zgodne z prawem.

Z faktami nie warto
dyskutować. Łatwiej w RP kupić bez recepty antybiotyk (choć
jest to zabronione w wielu krajach, także w RP) niż witaminę B.

Nie wiem czy łatwiej czy trudniej.
Jak chcesz to moge ci kupic.
Pytanie czy chodzi ci o witamine czy o narzekanie?

A skoro można najeść się za darmo -- zapewne w tych miejscach
także będzie można uzyskać za darmo pomoc medyczną. :)

Nie, w tych meijscach nie.
Pomoc medyczna otrzymuje sie w wyspecjalizowanych jednostkach.

-=-

[...]

Mam zupełnie inne zdanie - uważam ze wielu to głupcy.

Nie możesz być aż tak głupim,

W tym tonie to moze jednak z kims innym pogadaj.
PW

aby nie pojmować tego, że masa ludzi
w Polsce obecnie: nieprawidłowo żywi się z powodu braku pieniędzy;

Nie twierdze, ze wszyscy zywia sie prawidłowo.
Wielu pewnie z powodu pieniedzy.
Ja np, tez zywie sie nieprawidłowo.
Jak widze, co je zona to mnie mdli. Ale nie robie tego z powodów finansowych tylko smakowanych.
Te wszystkie nadwagi to efekt wielu rzeczy ale czy rzeczywiscie przede wszystkim braku pieniedzy? Chcesz poweidziec, ze obzeramy sie w ciagu dnia słodyczami i fastfoodami zamiast np. marchewka czy jabłkiem ze względu na kase?
ROTFL

[...]

Tak myslałem, ze nie odpowiesz merytorycznie np. na podane powody nieskutecznego leczenia.
Zamiast tego kolejna porcja truizmów.
Tak, wiem ze łancuch posredników podwyzsza cene. No i?
Sam zrobisz to taniej?

Masz jakies konkretne pomysły?
Płatna słuzba zdrowia? Dasz sobie reke obciac ze bedzie lepiej? Chcesz eksperymentować? Masz przykłady jakiegoś miejsca na swiecie gdzie to się udało?

Data: 2014-08-05 17:11:21
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Upadek Platformy -- ale nie OT

"Budzik" XnsA3808C123D041budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

Od zawsze uważam, że nie ma ludzi głupich -- są tylko udający głupców.

Mam zupełnie inne zdanie - uważam ze wielu to głupcy.

Czy znasz moje powiedzenia?:

  mijani przez nas ludzie są zwiercidłami naszej duszy?
  apriorycznie widzimy siebie w innych ludziach?

Czy znasz powiedzenia typu?:

  patrzymy na świat przez pryzmat nas samych?
  patrzymy na świat przez pryzmat naszych doświadczeń?

A teraz zastanuw siem nat tym, co można powiedzieć o znafcy,
ktury pisze:

   "Budzik" XnsA37F8414C3E2Fbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

   > 2GB ram, 8ROM... no i dual sim... :)
   > Ciekawe co bedzie lepsze...

   8Paryż. ;) i 8Cygan.

     http://pl.wikipedia.org/wiki/Romowie

   Czym jest ROM komputerowy także wie Wikipedia.

Czy ten ktoś jest mondry czy głópi?

-=-

ROM to inaczej readonly memory. Nierzadko są to jakieś
pamięci wielokrotnego zapisu (EPROMy/PROMy chociażby) ale
pisanie w nich nie jest tak proste jak pisanie w RAMach,
które są random access memory.

W PeCetach RAM funkcjonowal obok ROMu.
W tabletach jest nadal RAM, jest ROM,
ale to, co Ty nazywasz ROMem, nie jest ROMem.

   http://pl.wikipedia.org/wiki/Pamięć_tylko_do_odczytu   ROM
   http://pl.wikipedia.org/wiki/RAM

Data: 2014-08-05 19:59:52
Autor: Budzik
Upadek Platformy -- ale nie OT
[...]

Chcesz traktować te zdania wprost?
Prosze bardzo... Ogólnie widzę, że nasze nie zgadzanie się ze sobą przechodzi w argumenty ad personam.
Nie zniżę się, wiec pewnie niedługo powiemy sobie dobranoc.

ktury pisze:

> [...]

   8Paryż. ;) i 8Cygan.

     http://pl.wikipedia.org/wiki/Romowie

   Czym jest ROM komputerowy także wie Wikipedia.

To zalezy czy chcesz sie czepiac słówek czy interesuje Cię fukcja komunikacyjna języka.
Innymi słowy - kto chciał to zrozumiał.
Jeżeli nie zrozumiałes - mogę pomóc i wyjaśnic co miałem na mysli.

[...]

Oczywiscie literalnie masz rację.
Ale w czym problem? wiesz o jakich 8GB mówiłem czy nie wiesz?
Zwrócenie uwagi - nie ma sprawy. Wyciąganie wniosków typu "mondry i głópi" - to imo conajmniej małostkowość.

Data: 2014-08-06 01:19:58
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Upadek Platformy -- ale nie OT

"Budzik" XnsA380DF1687D67budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

Ogólnie widzę, że nasze nie zgadzanie się ze sobą przechodzi w argumenty ad personam.

niezgadzanie

To zalezy czy chcesz sie czepiac słówek czy interesuje Cię fukcja komunikacyjna języka.

Funkcja czy fikcja? -- oba słowa od biedy pasują.

- to imo conajmniej małostkowość.

co najmniej

-=-

Odświeżę pamięć:

 -- ja uważam ludzi za mądrych
 -- Ty masz nieco inne zdanie

Nie czepiam się (w ROMie) literówek -- żyrafo nie
jest samolotem, choć jest centkowana jak tygrys. ;)
(aby było jasne -- tygrys ma prążki, nie centki; centkowane są gepardy)

-=-

Zarzucasz mi niemerytoryczność?

  Polacy od lat są ,,kształceni'' na carklinerów? Niezupełnie, gdyż będą czyścić
  w niemieckim języku. ;) W tym kierunku od lat (albo raczej od dziesięcioleci)
  podąża polska edukacja. Nie są potrzebni wykształceni Polacy, ale silni
  fizycznie -- do sprzątania niemieckich samochodów. DTusk dba o interesy
  rzekomej inteligencji -- nierzadko niemal analfabetycznej. :) Dlaczego
  nie lokuje ani w inteligencję prawdziwą, ani w umysłowych plebejuszy? -- ci
  ostatni to tak zwany obciach, zaś tych pierwszych nie można nawinąć na
  palce jak gotowany makaron na widelec...

  Polak chory na cukrzycę jest zawadą -- cukrzyca niszczy organizm,
  leczenie którego jest kosztowne. Opłaca się zatem ucinanie nóg:

    -- pseudolekarz zarobi na ,,pomaganiu'' choremu
       (amputując kończynę) więc poprze rządy DTuska
    -- co piąty okaleczeniec umrze w ciągu roku, zatem
       i nie obciąży budżetu państwa zbyt mocno, i odda
       potomnym swój dobytek, aby potomni mogli spokojnie
       (i niemal za darmo) czyścić niemieckie samochody...

Amputacje nóg w RP są częste (Google podpowie, jak częste?)
i nie są efektem złej woli cukrzyków, ale są efektem złej woli
państwa polskiego, zbierającego siłą/przymusem opłaty za
także ,,leczenie'' cukrzyków.

Wspomniana przeze mnie Januwia jest lekiem dobrym, ale drogim i nie
jest refundowana przez NFZ, choć mogłaby uchronić niejedną nogę.

Wyrwałeś mnie do tablicy zarzutem niemerytoryczności
(wyrwałeś się tym zarzutem jak filip z konopii) więc
wyjaśniam:

  -- amputacje nóg są opłacalnym procederem

Obecnie od SZ w RP można oczekiwać jedynie ,,indukcji poronień'' -- tylko
taka ,,pomoc'' tejże SZ jest udzielana na czas (w czasie rzeczywistym?)
i pod czujną kontrolą władz państwa polskiego.

-=-

Afera Chazana miała na celowniku niemiłą Kościołowi HGronkiewiczW,
nie aborcję, sumienie czy Chazana. Cel został osiągnięty, HGW
połknęła haczyk z niesmaczną przynętą, Chazanowi udzielono pomocy...

IMO Kościół walczy o życie nieuczciwie -- ale IMO naprawdę polska SZ
potrafi jedynie selektywnie mordować ludzi niepotrzebnych, nie zaś leczyć.

-=-

  http://www.naszdziennik.pl/polska-kraj/89577,eksperci-od-aborcji.html  <-- dziecko w próbówce ;)

[ciekawe, czego próbuje]

-=-

Pierwszy lepszy link o opłacalności ,,operacyjnego leczenia skutków cukrzycy'':

  http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-najlatwiej-noge-obciac-bijemy-europejskie-rekordy,nId,1447987#utm_medium=frame&utm_campaign=wyrzucenie_z_ramki&utm_source=www.mpolska24.pl

    Najłatwiej nogę... obciąć. Bijemy europejskie rekordy
    Środa, 25 czerwca (05:45)

    W polskich szpitalach co kilkadziesiąt minut wykonuje się
    zabieg amputacji nogi. Bijemy pod tym względem europejskie
    rekordy, bo system zachęca do nadużywania takich
    operacji - pisze "Rzeczpospolita".

    (zdj. ilustracyjne) /DPA/David Ebener /PAP

    Jak wynika z najnowszych danych, w 2013 r. NFZ zapłacił za 13 227 amputacji.
    Ale zdaniem ekspertów co najmniej drugie tyle pacjenci sfinansowali
    z własnej kieszeni - wylicza gazeta.

    Nogi obcina się głównie cukrzykom z tzw. stopą cukrzycową i chorym
    z niedokrwieniem wywołanym miażdżycą. Więcej amputacji - tylko
    na Bliskim Wschodzie

    Polska jest europejskim liderem pod względem liczby takich
    amputacji - osiem zabiegów przypada na 100 tys. mieszkańców,
    a to cztery razy więcej niż w Danii i osiem razy więcej niż
    w Hiszpanii. Więcej niż u nas wykonuje się ich tylko na
    objętym wojną Bliskim Wschodzie.

 -- >Ale też nigdzie ten zabieg nie jest tak opłacalny dla szpitala - zauważa
    dziennik, wyliczając, że średni jego koszt to ok. 6 tys. zł i może go
    wykonać nawet początkujący lekarz.

    A do tego dochodzi długa hospitalizacja i rehabilitacja, więc dla wielu
    szpitali to czysty zysk. Mimo że w ciągu roku od amputacji co piąty
    pacjent umiera, zaś tym, co przeżyją, renty płaci ZUS, a nie obciąża
    to budżetu NFZ - podkreśla "Rzeczpospolita".

    (mal)
    Artykuł pochodzi z kategorii: Polska
    Przejdź na początek artykułu

    http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-najlatwiej-noge-obciac-bijemy-europejskie-rekordy,nId,1447987#.mpolska24.plutm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=other

Dobrze opłacany przez Fiskusa ,,lekarz'' (obrzynacz) jest potrzebny DTuskowi.
Schorowany Polak zaś jest niepotrzebny, gdyż zajmuje miejsce, które można by
przekazać zdrowemu robolowi...

Weryfikacją wykształcenia Polaków zajmują się ,,brytyjskie zmywaki''.

-=-

Nie czepiam się literówek -- ani nawet poważnych błędów
ortograficznych, w które obfituje Twoja twórczość.

-=-

Mam ponad 47 lat. Jednym z masy moich marzeń było budowanie
ośrodków komputerowych nauczających pisania algorytmów. Nie
budowałbym ich za pieniądze podatników, ale za pieniądze
zarabianych przeze mnie. :) Nie dane mi jednak było
ziszczenie mych marzeń...

Uważam ludzi za mądrych -- jako człowiek wierzący muszę tak uważać,
aby nie narazić się Bogu, któremu ludzie zawdzięczają swoje istnienie...

Data: 2014-08-06 01:59:51
Autor: Budzik
Upadek Platformy -- ale nie OT
Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski prosze@czytac.fontem.lucida.console
Ogólnie widzę, że nasze nie zgadzanie się ze sobą przechodzi w
argumenty ad personam.

niezgadzanie

Sam widzisz...

To zalezy czy chcesz sie czepiac słówek czy interesuje Cię fukcja
komunikacyjna języka.

Funkcja czy fikcja? -- oba słowa od biedy pasują.

Jak chcesz. Jak Ci się nie podoba co napisałem, to zmien sobie na cokolwiek innego. Byle Ci było dobrze.

- to imo conajmniej małostkowość.

co najmniej

CBDU.

Odświeżę pamięć:

 -- ja uważam ludzi za mądrych
 -- Ty masz nieco inne zdanie

Przekręcasz. Celowo? Pisałem, że głupcy się zdarzają.

Nie czepiam się (w ROMie) literówek -- żyrafo nie
jest samolotem, choć jest centkowana jak tygrys. ;)
(aby było jasne -- tygrys ma prążki, nie centki; centkowane są
gepardy)

Alez ja nie twierdze ze czepiasz sie literówek.
Twierdze, ze wiesz o jaka pamięć chodzi a mimo to udajesz ze nie rozumiesz.
Ale proponowałem juz pomoc. Potrzebna? Nadal nie wiesz?

Zarzucasz mi niemerytoryczność?

Zarzucam ci ględzenie, marudzenie, ogólnie to, czego nienawidze czyli wszechobecne "narzekactwo"...

[...]
I masz gotowy przykład ględzenia...

  Polak chory na cukrzycę jest zawadą -- cukrzyca niszczy organizm,
  leczenie którego jest kosztowne. Opłaca się zatem ucinanie nóg:

Bzdura.
Widzisz teorie spiskową która wymagałaby sporej organizacji ktorej w służbie zdrowia zdecydowanie brakuje.

[...]

Skoro umrze, to zabierze dochód lekarzom diabetykom.
Ciekawe, ze im nie zalezy na kasie.

Ale pisałem, wiec powtorze - kasa to jedno ale brakuje wiedzy, informacji, swiadomości. Taka diagnoza tez była dla mnie zaskoczenie, bo wszedzie słyszałem tylko drogie leki, drogie leki. A jednak specjaliści widzą pole do poprawy sytuacji nie tylko w dawaniu wiekszej kasy. http://www.nazdrowie.pl/news/stopa-cukrzycowa-jak-zmniejszyc-liczbe-
amputacji

Dwie trzecie? Masakra!

[...]

A leczenie cukrzyków nie?
Bez jaj...
Prezesi Bioton czy Novonordisk spadli własnie z krzeseł.

Obecnie od SZ w RP można oczekiwać jedynie ,,indukcji poronień'' --
tylko taka ,,pomoc'' tejże SZ jest udzielana na czas (w czasie
rzeczywistym?) i pod czujną kontrolą władz państwa polskiego.

Jeszcze raz przytoczysz ten temat i rzygnę...

[...]

Hmm, dotychczas słyszałem, ze hospitalizacja nie jest dobrym interesem, ze najbardziej opłacają się procedury zabiegowe ktore długiej hospitalizacji nie wymagają.
Cos sie zmieniło?
Moze wysoki koszt operacji uwzględnia własnie długą hospitalizację?
Nie znam tematu, mógłbyś się do tego odnieśc?

Nie czepiam się literówek -- ani nawet poważnych błędów
ortograficznych, w które obfituje Twoja twórczość.

Wiadomo, każdy bład ortograficzny jest powazny, trzeba to podkreślic! Jak to brzmi! :)
Ale naprawde jest ich tak wiele?
Bo mam wrażenie, że strasznie przyłozyłes sie, żeby je znaleźć a pokazałes... jeden?
Staram się, ale jak widac czasami pośpiech robi swoje (ostatnio napisałem wrzechswiat chociaz wtedy błąd zauwazyłem od razu), niestety nie pisze z czytnika ktory sprawdza pisownie...

[...]

Pisz blog, pamietniki...
Bo w tym wątku to nie wiem a propos czego to napisałes...
Ględzenie?

Uważam ludzi za mądrych -- jako człowiek wierzący muszę tak uważać,
aby nie narazić się Bogu, któremu ludzie zawdzięczają swoje
istnienie...
Cóż, skoro religia az tak Cię ogranicza...
Ja oceny dokonuje sam.

Data: 2014-08-06 16:54:50
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Upadek Platformy -- ale nie OT

"Budzik" XnsA38123612503Dbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

Twierdze, ze wiesz o jaka pamięć chodzi a mimo to udajesz ze nie rozumiesz.
Ale proponowałem juz pomoc. Potrzebna? Nadal nie wiesz?

 -- Chciałem skórzane kierownice.
 -- Jest skórzana... To znaczy plastykowa, ale obciągnięta skórą...
 -- A to?
 -- To fotele, kanapa...
 -- Ale wiedziałeś o jaka kierownice chodziło...

 -- Sufity miały być białe.
 -- Wszystkie są białe.
 -- A pionowe?
 -- Pionowe są ściany.
 -- Wiedziałeś o jakie sufity chodzi.

Twój język to bełkot zmierzający do tego, aby:

  -- dziś mówić
  -- jutro dawać wykładnię
  -- pojutrze prostować
  -- aż w końcu wyjaśniać.

To, co nazywasz ROMem przypomina swą funkcją
dysk i daje się zapisywać wielokrotnie jak RAM...
Zajdź do sklepu i poproś ROM, dodają -- 128 GB, 2.5 cala...

-=-

Później idziesz do pracy i mówisz szefowi -- 'musi być system RAM'.
Szef idzie do swego syna i mówi mu, jakiego systemu potrzebuje do
profesjonalnej pracy. Ponieważ syn ma wątpliwości -- uznajesz go
za głupca, dodając, że głupoty zdarzają się.

A cała masa ludzi zachodzi w głowę -- dlaczego ta firma nie daje zysku...

Tacy jak Ty bredzą o ROMach, RAMach, czasie rzeczywistym...
Kupują w drugiej dekadzie XXI stacje dyskietek, masę
nagrywarek DVDRW, szukają rzeczy nadzwyczajnych, aż
w końcu ogrzewają ,,garażową'' elektronikę domowymi
żarówkami -- nie mieli pojęcia o tym, że domowe
komputery nie pracują w ujemnych temperaturach...

  -- Dzień dobry, panie prezydencie Truskolaski i panie arcybiskupie Ozorowski.

Mnie nazywacie debilem, kretynem trollem...
Marnujecie pieniądze podatników, bredzicie
i macie na swoje usprawiedliwienie jedynie
pieniądze zabierane siłą/przemocą w postaci
podatków oraz brednie o pomaganiu najbiedniejszym,
którym kupujecie ,,profesjonalne'' komputery z Windows!!!

-=-

Jak długo na stanowiskach kierowniczych będą: Wojnarzy, Rudzińscy,
Budzikowie, Kaweccy -- tak długo będzie tu partnerska ;) nędza.

Im szybciej polska służba zdrowia wyrwie się z ,,bezpłatnośc'',
czyli szponów pośredników wykształconych jak: Wojnar, Rudziński,
Budzik czy Kawecki -- tym szybciej cukrzyk będzie leczony, nie
zaś zabijany,

Im szybciej polskie szkolnictwo wyrwie się ze szponów ludzi
takich jak Kopania -- tym szybciej Polacy będą w szkołach
(podstawowych, średnich czy wyższych) uczeni/nauczani, nie
zaś spychani do miana babć klozetowych zachodniej Europy...

-=-

Przypomnę -- gdy firma mojej matki dobrze stała na nogach,
mogła dać pracę absolwentkom prawa (pracowałyby jako Doradcy
Podatkowi) lub ekonomii. W zamian poprosiłem o swoją własność,
czyli mój etat na uczelni.

Moja matka nie potzrbowała carklinerek, ale bystrych dziewcząt,
które by w gąszczu zawiłych i kłujących praw czułyby się jak
ryby w wodzie. :)

Data: 2014-08-06 16:39:05
Autor: Budzik
Upadek Platformy -- ale nie OT
[...]

- Wejdz na ten statek.
- Mamo, to nie statek, to okret.
- Ok, okret. Ale wiesz gdzie masz wejsc czy nie?

 -- Sufity miały być białe.
 -- Wszystkie są białe.
 -- A pionowe?
 -- Pionowe są ściany.
 -- Wiedziałeś o jakie sufity chodzi.

Pierwsze miejsce jest juz niestety zajete, ale drugie miejsce za najgorsze porównanie masz murowane.

Twój język to bełkot zmierzający do tego, aby:

  -- dziś mówić
  -- jutro dawać wykładnię
  -- pojutrze prostować
  -- aż w końcu wyjaśniać.

Nie, Sprawa była jasna.
Do tego stopnia jasna, ze nawet w sklepach internetowych ta pamiec pojawia sie z opisem ROM. A Ty sie czepiasz...

To, co nazywasz ROMem przypomina swą funkcją
dysk i daje się zapisywać wielokrotnie jak RAM...
Zajdź do sklepu i poproś ROM, dodają -- 128 GB, 2.5 cala...

Nie tłumacz mi bo kazdy wie o co chodzi.
-=-

[...]

Bzdury,tutaj sprawa była całkowicie jasna.

A cała masa ludzi zachodzi w głowę -- dlaczego ta firma nie daje
zysku...
Tak, jasne...

[...]

Tacy jak Ty... Piekne!

[...]

Popłynąłes...

Data: 2014-08-06 19:21:41
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Upadek Platformy -- ale nie OT

"Budzik" XnsA381BB9D3BD3Dbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

- Wejdz na ten statek.
- Mamo, to nie statek, to okret.
- Ok, okret. Ale wiesz gdzie masz wejsc czy nie?

Tu widać rolę nauczycielska matki.

 -- Zosiu, jaka ładna sarenka, zobacz!
 -- Toż to antylopa!

Ponoć kilkuletnie dziecko wiedziało lepiej, że ma do
czynienia nie z sarną, ale z antylopą, ochoć dorosła
ciocia nie wiedziała.

Statek z okrętem pomylono na programie TV o zestrzeleniu
samolotu pasażerskiego przez okręt USA. Tam też użyto
określenia 'statek' zamiast 'okręt'.

Program ów oglądałem ze dwa dni temu w polskiej TV. Nie wiem,
czy zawinił tłumacz, czy expierd tłumaczył laikom ;) źle.

Nie, Sprawa była jasna.
Do tego stopnia jasna, ze nawet w sklepach internetowych ta pamiec pojawia
sie z opisem ROM. A Ty sie czepiasz...

I już widać, jakiej pomocy technicznej można oczekiwać po tych sklepach.
Żarówki LED, czasami nawet żarówki halogenowe LED. ;)

To, co nazywasz ROMem przypomina swą funkcją
dysk i daje się zapisywać wielokrotnie jak RAM...
Zajdź do sklepu i poproś ROM, dodają -- 128 GB, 2.5 cala...

Nie tłumacz mi bo kazdy wie o co chodzi.

Każdy? -- na pewno nie każdy.

W wielu sklepach po prostu pisza 'pamięć' lub 'storage', albo
wręcz 'miejsce na aplikacje'.

Podobnie sprawa ma się z 'no frost'. Omal nie zrezygnowałem
z zakupu lodówki, bo nie miała 'no frost'. Znafcy (tacy jak ty)
tłumaczą, co to 'no frost' -- wprowadzając w błąd. Później w te
pomyje ludzie uczciwi próbują wlać uczciwe informacje -- jak widać
czasami niezupełne skutecznie.

Nie miałem czasu zbyt wiele, było po 19 godzinie, byłem w mieszkaniu,
sklep (Auchan) był czynny do 22, ale ja nie miałem aż tak dużo
czasu -- na szczęście podjąłem dobrą decyzję. Na lodówkę miłym
okiem spoglądałem i ja, i inni ludzie. Ci inni nie dostali
kredytu, więc ja kupiłem -- zapłaciłem karta kredytową. :)

[swoja drogą rzadko zdarza się tak, że do jednej startuje dwóch...]

Niewiele brakowało, a zrezygnowałbym z tej, co w efekcie
dałoby także lodówkę 'no frost', ale gorszą. Na 'no frost'
nie stać mnie.

I jeszcze raz, aby nie było nieporozumień -- w sklepie
(w Auchan) wytłumaczono mi dobrze, czym jest 'no frost'.

[...]

Bardzo jasna -- tym synek jestem ja.
IMO nie ma tu niejasności.

[...]

OK, źle powiedziane. Nalkeży napisac inaczej.

++ Tacy jak Budzik bredzą o ROMach, RAMach, czasie rzeczywistym...
[...]

Nie -- mam całkiem chłodno. :)

Miasto Białystok miało wydać (zapewne wydało) miliony złotych
na komputery dla ubogich. Obok tego jest Aero2 dla socjalnych
i są HotSpoty ,,bezpłatne''... Są także ,,bezpłatne'' rowery...

-=-

DO J.F. -- IMO JKaczyński jest prawicowcem, zatem nie jest komunistą.
Ponadto chce prawa nie zaś parodii prawa -- IMO poprze reformę służby
zdrowia bez oporów, gdyż dopiero po likwidacji milionów ludzi
pośredniczących w dystrybucji dóbr medycyna może trafić pod strzechy.

Data: 2014-08-06 20:59:47
Autor: Budzik
Upadek Platformy -- ale nie OT
Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski prosze@czytac.fontem.lucida.console ...

Nie tłumacz mi bo kazdy wie o co chodzi.

Każdy? -- na pewno nie każdy.

To jak się odezwei ktoś kto nie zrozumiał to wytłumacze.
Na razie odzywasz się złośliwie Ty, pomimo tego, ze doskonale wiesz o co chodzi.
Innymi słowy - daruj już sobie to pouczanie.

Tutaj, czyli w temacie pamieci "ROM"...
Wszystko trzeba jak krowie na rowie...

Data: 2014-08-07 00:41:49
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Upadek Platformy -- ale nie OT

"Budzik" XnsA381E58658F6Cbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

[...]

W dwie dekady z języka zostanie tylko
miauczenie modlitewne (pozbawione słów)
i beczenie baranów... ;)

[...]

Wyjaśnij zatem -- 'co to system RAM?'
i: 'jaki komputer trzeba kupić, aby
zainstalować na nim system RAM?.

Data: 2014-08-07 09:59:44
Autor: Budzik
Upadek Platformy -- ale nie OT
[...]

Byc moze. Na razie język raczej się rozwija, ale kto wie.

[...]

A skąd ja mam wiedzieć?
Ale czy niejasnosc w tamtej sprawie implikuje niejasnosc w moim określeniu?
Znalazłess juz kogos kto nie wiedział, a co mnie chodziło?

Data: 2014-08-07 15:34:37
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Upadek Platformy -- ale nie OT

"Budzik" XnsA38270953BCFbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

Byc moze. Na razie język raczej się rozwija, ale kto wie.

Widzisz gdzieś w tym rozwoju zastosowanie dla Twojego ROMu?

Wyjaśnij zatem -- 'co to system RAM?'
i: 'jaki komputer trzeba kupić, aby
zainstalować na nim system RAM?.

A skąd ja mam wiedzieć?

To tacy mędrcy jak Ty klarowali mojemu ojcu,
że potrzebny im (do wytężonej pracy) system RAM.

Ale czy niejasnosc w tamtej sprawie implikuje niejasnosc w moim określeniu?

Jw.

Znalazłess juz kogos kto nie wiedział, a co mnie chodziło?

Nie 'a', ale 'o' -- tutaj łatwo o zrozumienie.

-=-

ROM to ROM. Można nazwać ROMem system operacyjny, co niektórzy
czynią, choć pierwotnie ten skrót należał do sprzętu, ale nie
można tego tak stosować, jak Ty uczyniłeś, podpierając się
stosowaniem czynieniem analfabetów i expierdów.

Żyrafa ma głowę i cztery nogi -- nie można pewnego
dnia mówić, że żyrafa ma pięć nóg i nie ma głowy,
podpierając się wypowiedzią expierda.

Data: 2014-08-07 14:58:01
Autor: Budzik
Upadek Platformy -- ale nie OT
Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski prosze@czytac.fontem.lucida.console
Byc moze. Na razie język raczej się rozwija, ale kto wie.

Widzisz gdzieś w tym rozwoju zastosowanie dla Twojego ROMu?

Wszystko odczytujesz tak dosłownie?
W sumie po co pytam...

[...]

Bez zwiazku, skoro Twoj ojciec nie wiedział o co chodzi a w moim przypadku sprawa jest jasna i klarowna.

Ale czy niejasnosc w tamtej sprawie implikuje niejasnosc w moim
określeniu?

Jw.

Jw co?

Znalazłess juz kogos kto nie wiedział, a co mnie chodziło?

Nie 'a', ale 'o' -- tutaj łatwo o zrozumienie.

Sam widzisz, ze brak związku.

-=-

[...]

Znowu zaczynasz pouczanie?

Żyrafa ma głowę i cztery nogi -- nie można pewnego
dnia mówić, że żyrafa ma pięć nóg i nie ma głowy,
podpierając się wypowiedzią expierda.

Dziwie się, że nauczycielem nie zostałes...
Ta mądrośc, ta patetycznośc...

Data: 2014-08-08 00:28:26
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Upadek Platformy -- ale nie OT

"Budzik" XnsA382AC4648EC6budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

PLONK...

Data: 2014-08-06 03:21:53
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Upadek Platformy -- ale nie OT

"Eneuel Leszek Ciszewski" lrq9vq$bli$1@node2.news.atman.pl

[...]

A te uszkodzenia kręgosłupa to wypukliny (chyba 3) dysków
i złamania (chyba w 2) kręgach. Jak pojmuję -- złamania
nie zrosną się.

-- kolano po operacji (po urazie)
-- biodro do operacji

To są lżej upośledzeni. IMO zdecydowanie lżej
upośledzeni umysłowo niż Wojnar czy Rudziński.

Rudziński stwierdził, że dr Halina Kajka mówi głupoty -- tym
samym porównał siebie do mego adwersarza, czyli do Budzika?

Co jakiś czas wracam do słów wypowiedzianych przez tego
człowieka (Rudzińskiego) i zapytuję sam siebie, czy ów
człowiek wie, jak wygląda kręgosłup, gdyż niektóre
fragmenty jego wypowiedzi zdradzają pewne... Hm... ;)
Problemy... ;)

Data: 2014-08-06 08:59:50
Autor: Budzik
Upadek Platformy -- ale nie OT
[...]

Dyskutujesz ze sobią...?

Data: 2014-08-06 17:02:58
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Upadek Platformy -- ale nie OT

"Budzik" XnsA3816B52E6E7Abudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

[...]

Uzupełniam swoją wypowiedź. Dla jednego uszkodzeniem jest
zadrapanie paznokcia, dla innego zaś złamanie kości...

Kobieta ze złamaniami w kręgach i wypuklinami, z kolanem
po operacji i biodrem ,,zdatnym w RP do operowania'' nie
ma prawa do karty postojowej wg polskiego ,,prawa'', które
daje takie karty ,,zbawcom ludzkości'' typu Wojnar czy
Rudziński, aby zbawcy ci poparli ,,prawo Donalda Tuska''
jako ludzie wykształceni.

Im szybciej przebudzicie się -- tym mniej stracicie,
gdyż Tusk prowadzi wojnę przeciwko narodowi polskiemu.

Im szybciej przebudujecie polską służbę zdrowia, tym szybciej będziecie leczeni.
Na razie specjalistyczna pomoc medyczna w Polsce ma charakter reklamowy. :)

Data: 2014-08-06 20:13:34
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Upadek Platformy -- ale nie OT

"Eneuel Leszek Ciszewski" lrp4sh$9vs$1@node2.news.atman.pl

Moja matka około roku 2007 kupiła za 700 pln ortezę kolanową -- w 100% refundowana przez NFZ.
Wiesz, co to ta orteza? Dwie pary dwóch sztywnych blach z zawiasami plus trochę szmaty.

+ Dzięki temu ja -- mogłem mieć komfortową wiosnę 2012 roku. ;)
(bo użyłem tej ortezy)

Z czego sa te blachy?

 -- próba uszczelki lodówki (-) negatywna

[napisałbym, że nie z żelaza, ale...]

 -- próba bezwładnościowa 74,7 grama

[toż nie napisże, że ważyłem na dwóch wagach
nieszalkowych, bo chodzi o masę, nie o ciężar]

 -- próba objętościowa

[napisać im, że suwmiarka z Lidla?]

   25,41 szerokość ramienia
    3,06 grubość ramienia
  138    długość ramienia

   65,07 długość łącznika
   65,25 długość łącznika
    1,68 grubość łącznika

[zapomniałem zmierzyć szerokość łącznika -- około,
czyli na oko 3 cm; na prawe, bo lewe niedowidzi]

   25,41*3,06*138*2+65,07*1,68*2*30=28019,3256

   28019,3256 mm^3  -- objętość [albo obojętność...]
   28
   27 cm sześciennych -- bo blacy sa zaokraglone

   74,7 grama

 4507 kg/m^3
 4.507 g/cm^3  tytanium

 2700 aluminium
 2.7 g/cm^3

     2.7*27 =72,9

Opinia:

Głęgoko zaawansowane i szczegółowe badania wykryły, iz blachy
te najprawdopodobniej wykonano ze stopó aluminiowych, zwanych
potocznie deralami [durkasiami, czy nawet dórkasiami -- nie
pamietam już...] i ponad wszelka watpliwość należy wykluczyć
użycie tytanu.

A nawet gdyby był tam tytan -- tytanowa oska rowerowa
kosztował mnie tyle, że nie zauważyłem je kosztu...

  dwie blacy połaczone zawiasami wykonanymi z dwóch łączników i dwóch bolców

Czego nie zrobic dla nauki?!

Wyciągnąłem ponownie z szafki i pudełka suwiarkę, wyciągnąłem blachy z ortezy...

-=-

Łącznik na szerokości rózne -- 0d 33,17 mm do 33,56 mm, średni zatem
można uznać, że na oko oceniłem dobrze. Łączniki mierzyłem oba i oba
mają nierównoległe (czyli raczej niechlujnie wykonane) boki.

Ale wyciągnąłem tez obie wagi... Dlaczego? bo wprawdzie
zważyłem, ale nie zapisałem wyniku i oceniłem wagę na oko. ;)

Oko do ważenie mam tez dobre -- 74,7 grama.

Oczywiście nie aż tak dobre, aby ważyło dziesiąte części grama.
Zapamiętałem, że wynik kończył się 4,7 bo ważyłem kilkanaście
razy obiema wagami i porównywałem wyniki, aby na oko ;)
wyznaczyć średnia ważoną... [ciekawe, czy jest tez średnia
mierzona i średnia liczona]

No dobra... A może durale mają inna masę właściwą?...

Zaraz sprawdzimy...

Wiki poszukała, ja tymczasem pstryknąłem blachom fotki...

 2800 kg/m^3

Zatem moje liczenia ma wygladać tak:  2.8*27?  2.8*27=75,6

I tak, i nie, bo jednak zaokrągliłam blachy na oko. ;)

Oto fotki -- widziane okiem kamery Monstera.

  http://leszekc.w.tkb.pl/blachy

Na razie nie ma? Bo teraz wyślę post, a za chwilę wrzucę tam fotki.
Po WiFi z Monstera na HDD i z HDD do serwera telewizji kablowej.

-=-

Aby było jasne! Mój werdykt materiałowy -- blachy wykonano nie z tytanu, ale z duralu.

Data: 2014-08-06 20:29:38
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Upadek Platformy -- ale nie OT

"Eneuel Leszek Ciszewski" lrtr8j$nir$1@node1.news.atman.pl

wyznaczyć średnia ważoną... [ciekawe, czy jest tez średnia
mierzona i średnia liczona]

Nie będę poprawiał literówek, ale zau_ważę, że średnia musi być ważona:

 -- trzeba albowiem uwzględniać sposób ważenia i odrzucać
    (lub choćby przykładać do nich mniejszą wagę) niektóre
    wyniki ważenia. ;)

Na dużej wadze (z rozdzielczością 1 grama) blachy mieszczą się,
ale nie na (z rozdzielczością 0,1 grama) malutkiej. Pionowo nie
można blach postawić, a co najwyżej można je czymś podeprzeć, ;)
co jakoś wpływa na wynik.

W osiedlowym sklepie tak mi ważą jabłka, że któregoś razy nie wzięli
zapłaty, ;) kartą a innym razem doważyli leżące obok gruszki. :)

Nie jest prawdą, jakobym ważył zakupy po powrocie domu.
Nie mam domu. Wazę po powrocie do mieszkania. ;)

-=-

Fotki już oczywiście są -- 3. Pokazują wygląd tych blach.

-=-

I jeszcze raz -- to nie tytan, ale duraluminium.

Data: 2014-08-06 20:45:40
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Upadek Platformy -- ale nie OT

"Eneuel Leszek Ciszewski" lrtr8j$nir$1@node1.news.atman.pl

Opinia:

Głęgoko zaawansowane i szczegółowe badania wykryły, iz blachy

Parodiuję tym pompatyczność tonu biegłego sądowego neurologa?
Może tak, może nie. Za karę mam ,,wygrzebywać ze śmietnika''?

A z czego wygrzebałem ortezę? Wprawdzie matka nie wyrzuciła jej
do śmietnika, ale chyba głownie dlatego, że mnie była ta orteza
potrzebna. Ilu ludzi kupi takie coś i wywali je do śmietnika,
wywalając tym samym grube pieniądze podatników?

700 pln to nie są grube pieniądze? Może i tak.

Upadek Platformy -- ale nie OT