Upadek Platformy -- ale nie OT

Data: 2014-08-04 16:54:12
Autor: J.F.
Upadek Platformy -- ale nie OT
Dnia Mon, 4 Aug 2014 16:04:38 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
Czy możemy nowym władzom (jak pojmuję koalicji
JK-JKM -- kolejność alfabetyczna, choć pewnie
można inaczej) zaproponować coś?
 -- ustawowe regulacje zapobiegające matactwom bankowym

Ale nie SKOKowym ?

  -- brak podziału lokowanych środków na nowonarodzone i starcze
  -- brak pułapów lokatowych

Ale UFG bez zmian ?

  -- brak powiązań (jeśli klient ma 360, to tyle na lokacie mobilnej,
     jeśli ma tylko Dobre to inaczej na tej samej lokacie...)

Ja bym nie liczyl na takie zmiany. W koncu promocja.

  -- umieszczanie w nazwie lokaty informacji o jej oprocentowaniu

A jak "zmienne" ?

  -- uwidacznianie naliczanych codziennie odsetek także
     w miesięcznej czy rocznej kapitalizacji

A jak "w razie zerwania przed ukresem umownym 0%" ?

 -- bezpłatną służbę zdrowia (Mikke to lubi) czyli taką,
    której Fiskus płacić nie będzie

Ale ten drugi JK bedzie oponowal, bo sobie przypomni kto na niego
glosuje.

  -- zakładam konieczność wywiązania się ZUS i NFZ z już
     przyjętych zobowiązań (renty, emerytury i inne
     świadczenia wobec ludzi, którzy płacili składki
     ubezpieczeniowe)

No i to tez wyborcy :-)

  -- karanie rodziców zaniedbujących leczenie dzieci
     pozostających pod opieką tychże rodziców (tak jest
     ze wszystkim: karmieniem, ubieraniem, szczepieniami...)

W panstwowej sluzbie zdrowia ? Bo patrz wyborcy.
Spokojnie poczekaj do nastepnej kampani, zobaczymy na sondaze.

IMHO - to JKM bedzie mial malo do powiedzenia, a jego radykalny
program to bardziej do PO pasuje niz do PIS :-)

J.

Data: 2014-08-05 02:23:08
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Upadek Platformy -- ale nie OT

"J.F." kdxi5oyeojpr$.6blchdee8z3e.dlg@40tude.net

 -- ustawowe regulacje zapobiegające matactwom bankowym

Ale nie SKOKowym ?

SKOKowym też.

  -- brak podziału lokowanych środków na nowonarodzone i starcze
  -- brak pułapów lokatowych

Ale UFG bez zmian ?

Nie znam UFG.

  -- brak powiązań (jeśli klient ma 360, to tyle na lokacie mobilnej,
     jeśli ma tylko Dobre to inaczej na tej samej lokacie...)

Ja bym nie liczyl na takie zmiany. W koncu promocja.

Lokata Mobilna dla tych, którzy mają 360 -- 4.5%
a dla pozostałych -- 4%, ale co wówczas, gdy
lokatę zakładam dziś a 360 pojutrze? Procenty skoczą do góry?...

  -- umieszczanie w nazwie lokaty informacji o jej oprocentowaniu

A jak "zmienne" ?

Widziałeś lokaty ziemne? Chyba rzadko.

  -- uwidacznianie naliczanych codziennie odsetek także
     w miesięcznej czy rocznej kapitalizacji

A jak "w razie zerwania przed ukresem umownym 0%" ?

Tak, jak w umowie. Można od razy policzyć/podać, ile bank da na koniec.

 -- bezpłatną służbę zdrowia (Mikke to lubi) czyli taką,
    której Fiskus płacić nie będzie

Ale ten drugi JK bedzie oponowal, bo sobie przypomni kto na niego glosuje.

Wątpię w te oponowanie. Co obiecane -- ZUSy muszą wypłacać,
zaś przyszłe zobowiązania mogą przejąć konkurenci.

Jak już pisałem -- padły Gminne Spółdzielnie, padły
spółdzielnie mieszkaniowe, padł PZU, banki sprywatyzowano...

Czy ceny w hipermarketach są tylko dla bogaczy?
Raczej nie. Czy dziś komunikacyjne składki OC są wysokie?

Padł (chyba padł) fundusz kościelny -- ale w zamian są
odpisy dające forsę wprost Kościołom. Podobnie można
uczynić z leczeniem. Podatki stosownie w dół -- leczenie
bez udziału Fiskusa.

Biednym nie ubędzie, ale odwrotnie -- przybędzie forsy w kieszeni.

A komu ubędzie? Sikorskiemu -- i jemu podobnym

[...]

Co wyborcy?

  -- karanie rodziców zaniedbujących leczenie dzieci
     pozostających pod opieką tychże rodziców (tak jest
     ze wszystkim: karmieniem, ubieraniem, szczepieniami...)

W panstwowej sluzbie zdrowia ?

Nie rozumiem pytania.

Bo patrz wyborcy.
Spokojnie poczekaj do nastepnej kampani, zobaczymy na sondaze.

Wyborcy będą mieli wybór pomiędzy:

 -- pseudolekarzem, o którym wiedzą, że ma wodę w mózgu
 -- a lekarzem, który potrafi WYleczyć. nie zaś tylko leczyć.

(antybiotykiem astmę)

IMHO - to JKM bedzie mial malo do powiedzenia, a jego
radykalny program to bardziej do PO pasuje niz do PIS :-)

PO to podnoszenie podatków i drenowanie Polaków.
Ani  PiS tego nie pochwala, ani JKM.

-=-

Chorujesz na coś poważnego? Albo choć znasz kogoś chorego?

 -- okulary bez dopłaty (niejeden wyda na nie parę kpln rocznie)
  czyli -- kto nie ma forsy na okulary, to do piachu? ;)
 -- zęby, w tym naprawa zgryzu, protetyka...
 -- leki (Januwia choćby -- 214 pln za 28 dni)

Obecnie w RP na NFZ chyba tylko można skutecznie usunąć ciążę!!
I chyba tylko brak ,,indukcji poronień'' budzi aparat państwowy
do interwencji -- śmierć masy ludzi na stołach operacyjnych czy
w tak zwaną chwilę po operacji jest obojętny dla tak zwanych
organów ścigania.

-=-

I ja uważałem, że służba zdrowia opłacana przez Fiskusa
to dobra rzecz, ale tak uważałem wtedy, gdy byłem zdrowy!!!
Widząc marnowaną matkę i widząc stosunek SZ do mnie -- widzę,
że czas najwyższy na niepłatną ;) SZ w RP, czyli taką, której
Fiskus nie będzie płacił.

Idziesz do sklepu i mówisz -- nie ma towaru, nie ma zapłaty!!!
I tyle. Idziesz do innego sklepu.

Z leczeniem nie jest aż tak słodko jak z zakupami.

Nie leczycie mnie -- nie będę wam płacił?! -- odbiorą zapłatę siłą!!!

-=-

BTW, póki jeszcze jestem Doradcą Podatkowym -- można być zatrudnionym
na 1/16 etatu, aby zaoszczędzić pieniądze płacone na ZUS.

   Otwarta Fikcja Ekonomiczna
   Zakład Utylizacji Składek
   Zrzeszenie Ubogich Starców

-=-

 -- Ile czasu był pan na zwolnieniu z powodu migreny?
 -- 10 miesięcy w ciągu ostatniego roku.
 -- Więc ZUS kieruje pana na rentę.

 -- Ile czasu był pan na zwolnieniu?
 -- 1 miesiąc w ciągu ostatniego roku.
 -- Więc ZUS nie skieruje pana na rentę.
 -- W wypadku straciłem obie nogi, obie
    ręce, oczy, uszy...
 -- Ale brak okresu zwolnieniowego.
 -- ...i tułów.
 -- Takie prawo.
 -- Jakie prawo? Prawo nic nie wspomina o takim okresie...
 -- Moje własne, a tutaj JA WŁADAM!! W dupie mam ustawy państwowe!

-=-

I ja kiedyś uważałem, że Fiskus może płacić za leczenie.
Dziś jestem chory (kręgosłup, astma, oczy i uszy) dlatego
uważam, że czas na zakończenie tego absurdu, jakim jest
karmienie darmozjadów okradających naród.

Potrzeba mądrego przejścia od obecnego systemu do systemu,
w którym za leczenie płacić będzie chory bezpośrednio:
lekarzom, szpitalom, poradniom...

Gdyby nadal funkcjonował w RP Państwowy ZU -- za OC
płaciłbyś 10kpln rocznie przy dzisiejszym natężeniu
ruchu -- a i tak Fiskus by musiał dopłacać.
Konkurencja sprawia, że płacisz 5hpln, :)
z czego część trafia do Fiskusa...

Nie wierzysz mi w te 10kpln?
Ile kosztuje brak OC?

    Zatem w 2014 r. posiadacz samochodu osobowego za
    niedopełnienie obowiązku wykupienia polisy OC zapłaci:

    670 zł, gdy okres braku ochrony nie przekroczy 3 dni,
  1.680 zł, gdy okres braku ochrony nie przekroczy 14 dni,
  3.360 zł, gdy okres braku ochrony przekroczy 14 dni.

  http://biznes.onet.pl/wyzsze-kary-za-brak-oc-w2014r,18561,5588163,news-detal?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=allonet1_biznessem_dsa

-=-

Płacisz bezpośrednio za: mleko, buty, hotel/agroturystykę,
paliwo, samochód, serwisowanie tegoż samochodu, pralkę,
lodówkę, telefonię, telewizję i telewizor, pastę do zębów
i pastę do butów, ołówki i komputery czy smartfony lub tablety...

Dlaczego masz nie płacić za leczenie? Bo ono jest piekielnie drogie!
A dlaczego jest aż tak drogie? Bo płaci za nie (Twoimi pieniędzmi) Fiskus!

 -- Ile ta pietruszka?
 -- 5 pln.
 -- Zobaczę, ile na tamtym straganie...

 -- Ile ta orteza?
 -- 500 pln.
 -- Hm... Jakaś słaba... A gdyby tak ją polepszyć?...
 -- Mogę sprzedać za 5kpln.
 -- O! To lepiej, ale z rachunkiem!
 -- Z rachunkiem to 7kpln.
 -- Niech będzie. NFZ refunduje w 110%.
 -- W 110%?
 -- Tak.
 -- Więc dlaczego nie 11 kpln?
 -- A ile kosztuje produkcja?
 -- 13 pln.
 -- Więc niech będzie 13kpln...
 -- Ale jeszcze trzeba transport doliczyć...
    Nie chcę być dla kogoś (transportowca) ciężarem... ;)

-=-

   swoje pieniądze wydajesz oszczędnie; cudze -- rozrzutnie
   sobie kupujesz to, co jest Ci potrzebne; innym -- to, co ,,bóg'' da

Zatem najgorszą formą gospodarowania jest kupowanie komuś
czegoś za jego pieniądze -- to oczywista i bezsporna prawda.
I właśnie tak funkcjonuje obecnie polska SZ.

Upadek Platformy -- ale nie OT