Upadek ZUS

Data: 2013-04-26 21:48:57
Autor: Anatol
Upadek ZUS
W dniu 2013-04-25 20:00, u2 pisze:
... ktus mi tutaj nie wierzyl, ze ZUS upada, ze puszczam falszywki :

http://emerytury.wp.pl/kat,104496,title,Rekordowy-deficyt-w-FUS-Czarne-chmury-nad-finansami-Polski,wid,15524241,wiadomosc.html

Rekordowy deficyt w FUS. Czarne chmury nad finansami Polski.

Sprawdza się czarna wizja ZUS. Deficyt Funduszu Ubezpieczeń Społecznych
już niedługo może przekroczyć 80 mld zł. Ta dziura może zrujnować Polskę.

Wręcz przeciwnie. Im większa część budżetu ZUS finansowana jest z podatków a nie ze składek tym mniejsze zobowiązania ZUS z tytułu emerytur w przyszłości. Myślę ze to jest całkowicie świadoma i przemyślana polityka państwa - stopniowe przechodzenie ZUS na coraz większe zasilanie podatkami z tytułu płacenia których obywatele nie mają żadnych praw do świadczeń emerytalnych i rentowych.

Anatol

Data: 2013-04-26 22:02:29
Autor: Honza
Upadek ZUS
W dniu 2013-04-26 21:48, Anatol pisze:
[...]

Druk papieru toaletowago trwa.

Data: 2013-04-26 22:09:32
Autor: Bogdan Idzikowski
Upadek ZUS

Użytkownik "Honza" <Honza@projekt.com> napisał w wiadomości news:klemg8$io4$1speranza.aioe.org...
[...]

Robią to w tak wielkiej tajemnicy, że świat jeszcze się nie dowiedział!

setnie ubawiony

Data: 2013-04-26 23:13:44
Autor: Honza
Upadek ZUS

[...]

Podobno slonce wypali cale swoje paliwo i zgasnie podobnie bedzie z cywilizacja.

Data: 2013-04-28 09:32:20
Autor: Trybun
Upadek ZUS
[...]

Około 3 000000ów Polaków w wieku produkcyjnym wyjechało i pracuje za granicą, a więc i tam opłaca składki, a emeryci i renciści pozostali, a Ty tu o jakiejś świadomej polityce państwa...

Upadek ZUS