Upadek banku na Łotwie.

Data: 2011-11-22 20:43:28
Autor: TZ
Upadek banku na Łotwie.
Cześć Wiatraku!

We wtorek, 22 listopada 2011, o godz. 19:28:11, napisałeś na temat: "Upadek
banku na Łotwie."
wiatrak wiatrak@yahoo.pl, news:jagpjr$vv4$1node2.news.atman.pl

http://www.ekonomia24.pl/artykul/706164,758647-Po-Litwie-teraz-Lotwa-przezywa-upadek-banku.html

W banku stwierdzono brak środków ;-))

Władze Łotwy zapewniły emerytów, że zwrócą im wszystkie trzymane w
Krajbanka oszczędności. Problem w tym, że niektórzy emeryci, jak
podaje agencja Delfi, trzymali w banku kwoty powyżej miliona euro.

To ciekawe po ile milionów euro trzymali tam parlamentarzyści? ;-))

--
Hej!
TZ

- Nasza szkapa to przykład utworu autobiograficznego. -

Data: 2011-11-22 20:57:52
Autor: wiatrak
Upadek banku na Łotwie.

Użytkownik "TZ" <gurmnf@tnmrgn.cy[ROT13]> napisał w wiadomości news:6182613017$20111122204349thezas...

[...]

Oni trzymaja w Szwajcarii. Tak jak nasi. Może mam uwierzyć że Słońce Peru ma tylko 27 tysięcy oszczędności? Komu taki kit?

http://www.deon.pl/wiadomosci/polska/art,10694,ekipa-tuska-10-mln-dlugu-1-mln-oszczednosci.html

Data: 2011-11-22 20:09:42
Autor: m4rkiz
Upadek banku na Łotwie.
"wiatrak" <wiatrak@yahoo.pl> wrote in message news:jagus2$5n1$1node2.news.atman.pl...
[...]

normalnie biedny mis... moze zrobimy jakas zrzutke zeby wyszedl na zero chociaz?

Data: 2011-11-22 21:08:02
Autor: TZ
Upadek banku na Łotwie.
Cześć Wiatraku!

We wtorek, 22 listopada 2011, o godz. 20:57:52, napisałeś na temat: "Upadek
banku na Łotwie."
wiatrak wiatrak@yahoo.pl, news:jagus2$5n1$1node2.news.atman.pl

To ciekawe po ile milionów euro trzymali tam parlamentarzyści? ;-))

Oni trzymaja w Szwajcarii. Tak jak nasi. Może mam uwierzyć że Słońce Peru ma tylko 27 tysięcy oszczędności? Komu taki kit?

Lemingom? ;-))

--
Hej!
TZ

- Rycerze urządzali teleturnieje. -

Data: 2011-11-23 08:53:04
Autor: Przemek
Upadek banku na Łotwie.

Użytkownik "wiatrak" <wiatrak@yahoo.pl> napisał w wiadomości news:jagus2$5n1$1node2.news.atman.pl...

[...]

To on za loty rzadowym samolotem do Trojmiasta placi w lasnej kasy ze ma tyle oszczednosci? :))
Moze trzeba sie zlozyc i kupic mu jakis okresowy.....)

Upadek banku na Łotwie.