Upadek cesarza?

Data: 2011-12-27 13:42:56
Autor: T.
Upadek cesarza?

Użytkownik ""<HeRSk>"" <?uro.bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:k8bjf7hq77ja8u1gg7eq7fvsob2pipiipe4ax.com...

"W blisko 50 krótkich rozdziałach europoseł zawarł
swoje refleksje na temat prezesa PiS. Wspomina czas,
kiedy Kaczyński umożliwił mu start w wyborach do
europarlamentu, ale też przytacza moment, kiedy prezes
miał "skreślić go na zawsze" - nastąpiło to podobno,
gdy zobaczył zdjęcia Migalskiego kupującego bieliznę
dla swojej dziewczyny."

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/polityczny-portret-j-kaczynskiego-silny-nieporadny,1,4982583,wiadomosc.html

jak wytlumaczyc taka sytuacje?

Tym, że źródłem jest Onet - część koncernu ITI.
T.

Data: 2011-12-27 14:01:40
Autor:
Upadek cesarza?
On Tue, 27 Dec 2011 13:42:56 +0100, "T." <kuki543@interia.pl> wrote:

> [...]
>
> jak wytlumaczyc taka sytuacje?

Tym, że źródłem jest Onet - część koncernu ITI.

 co ma koncern ITI do stringow?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-27 13:25:16
Autor: Obserwator
Upadek cesarza?
<He?Sk> <€uro.bigbrednie@interia.pl> napisał(a):
> Tym, że źródłem jest Onet - część koncernu ITI.
> T.

 co ma koncern ITI do stringow?

nadal udajesz Skalimowski glupka i nie wiesz jak powstal, czym jest i do kogo
nalezy tuba propagandowa postkomuny, koncern ITI?

Pan Balcerak pisze dokument w seryjnych odcinakch na temat tego
postkomunistycznego molocha ktory non stop oglupia i indokrynuje Polakow od
tzw. transformacji ustrojowej:

+ Goodbye ITI + &#1055;&#1088;&#1086;&#1097;&#1072;&#1081; &#1048;&#1058;&#1048; +

http://monsieurb.nowyekran.pl/post/45631,tvn-pod-francuska-flaga

Data: 2011-12-27 13:39:23
Autor: Obserwator
Upadek cesarza?

*...dług zaciągnięty przez ITI po wygranej PO jesienią 2007 na świetlisty
rozwój ITI w Krainie Miłości Tuska, poprzez platformę "n", więcej na*:
Tusk, blondynka i 320 milionow Euro

*Jesien 2007: Cztery dni po umorzeniu sledztwa TVN V Ds 343/06 w dniu objecia
przez Zbigniewa Cwiakalskiego funkcji Ministra Sprawiedliwosci, TVN zaprosila
na wizje Donalda Tuska i w podziekowaniu podsunela mu blondynke, ktora nie
jest dla kazdego.

"Nie jestem dla kazdego" oznajmila niedawno Doda w wywiadzie dla
www.kobieta.pl. Czyli logicznie wnioskujac, na Dode trzeba zasluzyc.  W drugiej polowie listopada 2007, tuz po wyborach ktore daly PO wladze i
zamienily Polske w Kraine Milosci, wybuchl niezwykle intensywny publiczny
romans pomiedzy klanem Donalda Tuska i TVN, z blondynka w tle,*

http://monsieurb.nowyekran.pl/post/18384,tusk-blondynka-i-320-milionow-euro

Ps. teraz ITI cienko przedzie, bo z bezmyslnym zaciaganiem dlugow, bez
pokrycia w systemie niekomunistycznym, trudno sobie poradzic:)))

Data: 2011-12-27 17:00:18
Autor:
Upadek cesarza?
On Tue, 27 Dec 2011 13:39:23 +0000 (UTC), " Obserwator"
<fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

*...dług zaciągnięty przez ITI po wygranej PO jesienią 2007 na świetlisty
rozwój ITI w Krainie Miłości Tuska, poprzez platformę "n", więcej na*:
Tusk, blondynka i 320 milionow Euro

 pytam co wspolnego z ITI maja stringi dziewczyny migdalskiego?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-27 17:00:18
Autor:
Upadek cesarza?
On Tue, 27 Dec 2011 13:25:16 +0000 (UTC), " Obserwator"
<fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

<He?Sk> <?uro.bigbrednie@interia.pl> napisał(a): > > Tym, że źródłem jest Onet - część koncernu ITI.
> [...]

nadal udajesz Skalimowski

 masz jakies imie i nazwisko czy ma do ciebie przylgnac okreslenie
TCHORZ?

glupka i nie wiesz jak powstal, czym jest i do kogo
nalezy tuba propagandowa postkomuny, koncern ITI?

 pytam co ma wspolnego ITI ze stringami dziewczyny migdalskiego?

[...]

 nowy ekran nie jest moja ulubiona lektora. to cos takiego jak "nie".

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-27 17:21:37
Autor: rAzor
Upadek cesarza?

"!' heRsk" <euro?bigbred...@interia.pl>
"!heRsk!" <pis?bigbred...@interia.pl>
"" heRsk "" <ue?bigbred...@interia.pl>
""(heRsk)"" <'wc15?bigbred...@interia.pl>
"":heRsk:"" <globalne?bigbred...@interia.pl>
""@heRsk"" <soviet?bigbred...@interia.pl>
""[heRsk]"" <'wc15?bigbred...@interia.pl>
""\\eRsk"" <eu_bigbred...@interia.pl>
""<heRsk>"" <.?bigbred...@interia.pl>
"# heRsk #" <joke?bigbred...@interia.pl>
"#heRsk#" <same?bigbred...@interia.pl>
"$ heRsk" <ue?bigbred...@interia.pl>
"% heRsk %" <%eu_bigbred...@interia.pl>
"(heŽsk)" <:WC15?bigbred...@interia.pl>
"* heRsk *" <fulleuro?bigbred...@interia.pl>
"*.heRsk.*" <joker?bigbred...@interia.pl>
"*heRsk*" <syf?bigbred...@interia.pl>
".'heRsk'." <nato?bigbred...@interia.pl>
".'heŽsk'" <','bigbred...@interia.pl>
"/heRsk/" </WC15?bigbred...@interia.pl>
":heŽsk:" <globalne?bigbred...@interia.pl>
  ":-P heRsk :-P" <'wc15_bigbred...@interia.pl>
"^heRsk^" <pis?bigbred...@interia.pl>
"__'heRsk'__" <__?bigbred...@interia.pl>
"_heRsk_" <joker?bigbred...@interia.pl>
"``heRsk''" <full?bigbred...@interia.pl>
"`heRsk`" <figifago?bigbred...@interia.pl>
"{heRsk}" <*wc15?bigbred...@interia.pl>
"~_heRsk" <#eu_bigbred...@interia.pl>
"~heRsk~" <~?bigbred...@interia.pl>
"<heŽsk>" <<WC15?bigbred...@interia.pl>
"=heRsk=" <ue?bigbred...@interia.pl>
"? heRsk ?" <?bigbred...@interia.pl>
"heRsk" <?bigbred...@interia.pl>
"heRsk" <?bigbred...@interia.pl>
"'heRsk" <'WC15?bigbred...@interia.pl>
"-heRsk" <-bigbred...@interia.pl>
"'heRsk'" <?WC15?bigbred...@interia.pl>
"-heRsk-" <fullue?bigbred...@interia.pl>

Data: 2011-12-27 17:42:35
Autor: raff
Upadek cesarza?
On Tue, 27 Dec 2011 17:00:18 +0100, "<HeÂŽSk>"
<€uro.bigbrednie@interia.pl> wrote:

> [...]

nadal udajesz Skalimowski

masz jakies imie i nazwisko czy ma do ciebie przylgnac okreslenie

Jak toto Skalimowski probuje wydobyc informacje na temat nazwisk od
innych.

Bo sam wpadl jak ciul :)

Biedne zwierze :)

R.