Upadek imperium rowerów czyli sharing economy po chińsku

Data: 2019-01-06 20:31:12
Autor: Liwiusz
Upadek imperium rowerów czyli sharing economy po chińsku
W dniu 2019-01-06 o 20:00, ń pisze:
https://businessinsider.com.pl/finanse/makroekonomia/bankructwa-wypozyczalni-rowerow-w-chinach/s6pjnn4

O czym to? Jakie wnioski?

--
Liwiusz

Data: 2019-01-06 11:44:46
Autor: andrzej.ozieblo
W dniu niedziela, 6 stycznia 2019 20:31:14 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
W dniu 2019-01-06 o 20:00, ń pisze:
> https://businessinsider.com.pl/finanse/makroekonomia/bankructwa-wypozyczalni-rowerow-w-chinach/s6pjnn4 O czym to? Jakie wnioski?

Też przeczytałem i też nie bardzo wiem co o tym myśleć. Zwłaszcza, że na ogół poruszam się swoimi rowerami. BTW wciąż, pomimo takiej sobie zimy, jeżdżę.

Data: 2019-01-06 22:12:00
Autor: ToMasz
W dniu 06.01.2019 o 20:44, andrzej.ozieblo@gmail.com pisze:
[...]

ja dzisiaj zrobiłem córce kulig. znaczy ja na rowerze robiłem za konia pociągowego, a ona piszczała z radości na sankach. 28/1,75 ale bieżnik głęboki w małe klocki

ToMasz

Upadek imperium rowerów czyli sharing economy po chińsku