Upadłość osoby fiz. prowadzącej dg

Data: 2010-11-17 20:13:09
Autor: Alek
Upadłość osoby fiz. prowadzącej dg
W jakich aktach prawnych szukać regulacji dot. upadłości przedsiębiorcy będącego osoba fizyczną?

Data: 2010-11-17 21:22:32
Autor: cef
Alek wrote:
W jakich aktach prawnych szukać regulacji dot. upadłości
przedsiębiorcy będącego osoba fizyczną?

Jest odrębna ustawa Prawo upadłościowe i naprawcze. Głośno było o upadłości konsumenckiej, ale czy cokolwiek wprowadzono dla przedsięborców będących osobami fizycznymi, to nie wiem.
Napisz co i jak  - jak  już przeczytasz :-)

Data: 2010-11-17 21:33:09
Autor: Alek
Upadłość osoby fiz. prowadzącej dg
Użytkownik "cef" <cezfar@interia.pl> napisał

W jakich aktach prawnych szukać regulacji dot. upadłości
przedsiębiorcy będącego osoba fizyczną?

Jest odrębna ustawa Prawo upadłościowe i naprawcze.

Dzieki, to chyba to czego mi potrzeba.

Głośno było o upadłości konsumenckiej, ale czy cokolwiek wprowadzono dla przedsięborców będących osobami fizycznymi, to nie wiem.
Napisz co i jak  - jak  już przeczytasz :-)

To obszerna lektura :)

Upadłość osoby fiz. prowadzącej dg