Upał zaszkodził Nokii N76

Data: 2013-08-09 14:33:14
Autor: universis
Upał zaszkodził Nokii N76
Była w schowku auta - tu od strony pasażera. Po wyjęciu po pracy / nie mogę komórki wnosić na teren zakładu pracy / -  telefon się uruchamia, ale po "ciemku" - tj. oba ekrany nie działają.Ten duży by pewno zaświecił, bo podświetla na ciemno-granatowo cały ekran i nic więcej na nim nie ma. Mogę odbierać rozmowy dowolnym klawiszem i dzwonić - ale w trybie wybierania za każdym razem numeru "po ciemku". Tak już tydzień. restartowałem, wyciągałem baterię na kilka godzin i nic to nie dało.   Czy jest jakiś patent na przywrócenie Nokii do życia ?.

Upał zaszkodził Nokii N76