[fotki] Upalny weekend na Ukrainie.

Data: 2011-05-24 12:11:12
Autor: Paweł Pontek
[fotki] Upalny weekend na Ukrainie.
Witam!

W miniony weekend (21/22 maja) rowerowaliśmy po pagórach w rejonie Mościsk/Gródka na Ukrainie.

Malownicze pagórki, sielskie wioseczki, oraz drogi przypominające raczej bezdroża - wszystko to nie pozwalało się nudzić.

Warto zwrócić uwagę na te tereny bo nie są zbyt odległe, a dają wiele możliwości turystycznych. Nie trzeba daleko jechać aby poczuć smak przygody. Wystarczy tylko zjechać z głównej drogi i zapuścić się w plątaninę grzbietów i dolin. Można poczuć się pionierem ...

Wyjazd był krótki ale urozmaicony na tyle, że wrażeń pozostało jak po tygodniowej wycieczce. Nawet niemiłosierny upał, który panował w weekend nie był w stanie popsuć nam dobrego nastroju.

Zapraszam do obejrzenia fotorelacji:
https://picasaweb.google.com/klubik.karpacki/MedykaGrodek#

.... może choć w części w ten sposób uda się przekazać atmosferę tych urokliwych miejsc.

Dla zainteresowanych, kronikę wraz ze szczegółowym przebiegiem trasy można znaleźć na naszej klubowej stronie WWW.

Pozdrawiam i zapraszam!
PABLO
Zapraszam na stronÄ™ WWW Klubu Karpackiego: http://www.klub-karpacki.org

Data: 2011-05-24 12:43:31
Autor: bans
W dniu 2011-05-24 12:11, Pawe³ Pontek pisze:

Zapraszam do obejrzenia fotorelacji:
https://picasaweb.google.com/klubik.karpacki/MedykaGrodek#

Coraz lesze zdjêcia, choæ balans bieli czasem szaleje ;)
Popracowa³bym jeszcze nad ostro¶ci±, stara zasada - ka¿dy jpg przed zapisem musi byæ ciut wyostrzony.

Np. to zdjêcie:

https://picasaweb.google.com/klubik.karpacki/MedykaGrodek#slideshow/5610000115035438050 jest ³adne, a gdyby by³o ostrze to by³oby ¶wietne.

Mo¿e ciut za du¿o tych zdjêæ, ale jako¶ nie nu¿±, ujdzie.

--
bans

Data: 2011-05-24 04:21:39
Autor: Micha³ Wolff
Upalny weekend na Ukrainie.
On 24 Maj, 12:43, bans <g...@o2.pl> wrote:

Coraz lesze zdjêcia, choæ balans bieli czasem szaleje ;)
Popracowa³bym jeszcze nad ostro¶ci±, stara zasada - ka¿dy jpg przed
zapisem musi byæ ciut wyostrzony.

Czy to jest grupa pl.rec.foto.cyfrowa?
Który¶ raz z rzêdu przynudzasz w ten deseñ w ogóle nie odnosz±c siê do
meritum, czyli fajnego wypadu.
Pawe³ nieraz zaznacza³, ¿e nie ma ambicji fotograficznych, a jego
zdjêcia maja pokazywaæ wyprawê od ¶rodka, nie startowaæ w konkursach
fotograficznych
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-05-24 17:39:47
Autor: PH
W dniu 2011-05-24 12:43, bans pisze:
Coraz lesze zdjêcia, choæ balans bieli czasem szaleje ;)
Popracowa³bym jeszcze nad ostro¶ci±, stara zasada - ka¿dy jpg przed
zapisem musi byæ ciut wyostrzony.
Pobierz ze strony, wyostrz i nie truj odw³oka.

Data: 2011-05-24 17:40:56
Autor: PH
[fotki] Upalny weekend na Ukrainie.
W dniu 2011-05-24 12:11, Pawe³ Pontek pisze:
W miniony weekend (21/22 maja) rowerowali¶my po pagórach w rejonie
Mo¶cisk/Gródka na Ukrainie.
Malownicze pagórki, sielskie wioseczki, oraz drogi przypominaj±ce raczej
Kurde, narobi³e¶ mi smaka...;-)

Data: 2011-05-24 20:15:34
Autor: biodarek
W dniu 24.05.2011 12:11, Paweł Pontek pisze:
Zapraszam do obejrzenia fotorelacji:
https://picasaweb.google.com/klubik.karpacki/MedykaGrodek#

... może choć w części w ten sposób uda się przekazać atmosferę tych
urokliwych miejsc.

Fotorelacja jak zwykle ciekawa. Czuje się atmosferę. Działa na wyobraźnię.

https://picasaweb.google.com/klubik.karpacki/MedykaGrodek#5610018031608106354
O! Amortyzator! Wprawdzie trochę wyblakły ;-)
A obok w wątku ktoś właśnie pisał, że "Pontki nie używają" :)

--
biodarek

Data: 2011-05-24 12:38:15
Autor: Micha³ Wolff
Upalny weekend na Ukrainie.
On 24 Maj, 20:15, biodarek <darkm_usu...@poczta.onet.pl> wrote:

https://picasaweb.google.com/klubik.karpacki/MedykaGrodek#56100180316...
O! Amortyzator! Wprawdzie trochê wyblak³y ;-)
A obok w w±tku kto¶ w³a¶nie pisa³, ¿e "Pontki nie u¿ywaj±" :)

Jak siê ju¿ czepiasz do mnie - to napisz to wprost. Na zdjêciu
oczywi¶cie nie jest ani Pawe³, ani jego ¿ona, bo oni amortyzatorów nie
maj±, je¶li przejrza³by¶ t± galeriê dok³adniej - to by¶ to zauwa¿y³.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-05-24 21:45:25
Autor: kawoN
W dniu 11-05-24 12:11, Paweł Pontek pisze:
Wystarczy tylko zjechać z głównej drogi i zapuścić się w
plątaninę grzbietów i dolin. Można poczuć się pionierem ...

Ha - macie zdolność znajdywania dróg których nie ma :)
Zakładam, że planujecie przejazd wg map na których te drogi
jednak sÄ…?
Ale z tego co oglądałem poprzednią relację z trasy Terespol-Lublin
(terenów mi mocno znanych) to też znaleźliście drogi o których mi się
nie śniło - albo wielokrotnie uznałem że tam przecież nie może być
przejazdu :)

--
kawoN
-

Data: 2011-05-24 12:54:21
Autor: Micha³ Wolff
Upalny weekend na Ukrainie.
On 24 Maj, 21:45, kawoN <bike4...@bike4win.pl> wrote:
W dniu 11-05-24 12:11, Pawe³ Pontek pisze:

>Wystarczy tylko zjechaæ z g³ównej drogi i zapu¶ciæ siê w
> pl±taninê grzbietów i dolin. Mo¿na poczuæ siê pionierem ...

Ha - macie zdolno¶æ znajdywania dróg których nie ma :)

To jest najlepsze podsumowanie wypraw Paw³a :)
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-05-25 05:35:19
Autor: Menel
[fotki] Upalny weekend na Ukrainie.
Pawe³ Pontek <ppontek@poczta.onet.pl> napisa³(a):
[...]

By³em w Bolanowicach dwa tygodnie temu tylko jecha³em przeciwpo³o¿nie, od Wierhowców.
Te¿ by wam siê spodoba³o:
http://www.menel13.yoyo.pl/wierhowce.jpg

Pozdr

--