[fotki] Upalny weekend na Ukrainie.

Data: 2011-05-24 21:45:25
Autor: kawoN
[fotki] Upalny weekend na Ukrainie.
W dniu 11-05-24 12:11, Paweł Pontek pisze:
Wystarczy tylko zjechać z głównej drogi i zapuścić się w
plątaninę grzbietów i dolin. Można poczuć się pionierem ...

Ha - macie zdolność znajdywania dróg których nie ma :)
Zakładam, że planujecie przejazd wg map na których te drogi
jednak sÄ…?
Ale z tego co oglądałem poprzednią relację z trasy Terespol-Lublin
(terenów mi mocno znanych) to też znaleźliście drogi o których mi się
nie śniło - albo wielokrotnie uznałem że tam przecież nie może być
przejazdu :)

--
kawoN
-

Data: 2011-05-24 12:54:21
Autor: Micha³ Wolff
Upalny weekend na Ukrainie.
On 24 Maj, 21:45, kawoN <bike4...@bike4win.pl> wrote:
W dniu 11-05-24 12:11, Pawe³ Pontek pisze:

>Wystarczy tylko zjechaæ z g³ównej drogi i zapu¶ciæ siê w
> pl±taninê grzbietów i dolin. Mo¿na poczuæ siê pionierem ...

Ha - macie zdolno¶æ znajdywania dróg których nie ma :)

To jest najlepsze podsumowanie wypraw Paw³a :)
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

[fotki] Upalny weekend na Ukrainie.