Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.lotnictwo   »   Upały i starty samolotów

Upały i starty samolotów

Data: 2015-08-08 10:06:44
Autor: Tomek
Upały i starty samolotów

Użytkownik "Tomek" <marekjan63@o2.pl> napisał w wiadomości news:mq42cm$q4e$1portraits.wsisiz.edu.pl...
Maleje z upałami gęstość powietrza i rosnie długość startu.
Czy macie może dane- bardziej kluczowy jest spadek ciągu silników (mniejsze przyśpieszenie podczas rozbiegu) czy rośnie Vr? Pewnie rośnie jedno i drugie, ale co jest istotniejsze?
Czyba ciąg silników i jego spadek jest istotniejszy. Jeśłi tak jest, to jak wyglada porównanie turboodrzutowców i turbośmigowców? Którym w upaly bardziej rośnie długość startu?
Tomek.
Jeszcze bym spytał - przy takich kierunkach jak obecnie w Warszawie (SSE) samoloty ląduja na kier 15??
T.

Upały i starty samolotów

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona