Upaly vs karty graficzne pasywnie chlodzone (?)

Data: 2011-06-12 23:55:21
Autor: Feromon
Upaly vs karty graficzne pasywnie chlodzone (?)

Użytkownik "Q" <no@spam.pl> napisał w wiadomości news:isn9p6$qqd$1news.task.gda.pl...
Jestem ciekaw jakie temperatury osiagaja teraz,
w te upalne dni (30*C) karty graficzne chlodzone
pasywnie.
Chodzi mi glownie o Radeony HD 5xxx w idle
przy otwartej / zamknietej budzie.
(oczywiscie trybu 3D i innych marek tez jestem ciekaw)

Nie znam temperatury, ale moim dzieciom kilka lat wstecz w upały spaliła się
nawet karta chłodzona aktywnie.

A jak w innym kompie zastosowałem kartę o chłodzeniu pasywnym, to prawie upiekła
mi kartę muzyczną wsadzoną w slot obok.

Więc - dokładnie o jaką temperaturę chodzi?
Niepowtarzalnie maksymalną dla przypadkowego modelu?
Komputerom do pracy należy zapewnić odpowiednią temperaturę otoczenia.

Feromon

Upaly vs karty graficzne pasywnie chlodzone (?)