Uparli się i wygrali z proboszczem. Wyrzucili go. Nikt po nim nie płacze.

Data: 2011-12-04 14:26:19
Autor: oyster
Uparli się i wygrali z proboszczem. Wyrzucili go. Nikt po nim nie płacze.
Użytkownik - Przemysław W napisał:
W Ludziskach owieczki przegoniły pasterza.

Skoro był nie w porządku to się go pozbyli. Normalka. Czym się tak grzejesz, miśku?

Data: 2011-12-04 14:47:57
Autor: Przemysław W

Użytkownik "oyster" <lewusy@na.koBym.pl> napisał w wiadomości news:jbfsdr$2h8$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik - Przemysław W napisał:
W Ludziskach owieczki przegoniły pasterza.

Skoro był nie w porządku to się go pozbyli. Normalka. Czym się tak grzejesz, miśku?

Bujaj się kundlu.

Przemek

--

"Po raz pierwszy w demokratycznej Polsce były premier - a mieliśmy ich 14 po
1989 r. - stanął przed sądem w karnym procesie. To precedensowe zdarzenie

Data: 2011-12-04 15:20:49
Autor: oyster
[...]

Postaw proste pytanie i już Kawecki przyparty do muru. :-)
A jak pluje i wyzywa - oto argumentacja palikociackiego propagandziora z "Półtuska". he he he

Data: 2011-12-04 16:35:52
Autor: stevep

Użytkownik "oyster" <lewusy@na.koBym%19.pl> napisał w wiadomości
[...]

Auuuu, auuuu, auuuu na to azor.

--
stevep

Data: 2011-12-04 17:00:50
Autor: oyster
Użytkownik - stevep napisał:
[...]

Że co? Że o tobie nie wspomniałem, usłużny tani agitatorku od bazgrania kredą po ścianach? A jak się to nadstawia, a jak łasi. he he he  No chodź, chodź - popyskuj sobie, Pietrzykowski, popyskuj - przecież nic innego nie potrafisz, niedołęgo umysłowa. :-D

Data: 2011-12-04 18:01:12
Autor: Przemysław W
Uparli się i wygrali z proboszczem. Wyrzucili go. Nikt po nim nie płacze.

Użytkownik "oyster" <lewusy@na.koBym.pl> napisał

Że co?

Azor dlaczego chciałeś bronić do ostatniej kropli krwi TW Delegata i pedofila w jednej osobie?

Przemek

Data: 2011-12-04 18:07:21
Autor: oyster
[...]

Czy ja ciebie kiedykolwiek broniłem?

Data: 2011-12-04 18:16:32
Autor: Przemysław W
Uparli się i wygrali z proboszczem. Wyrzucili go. Nikt po nim nie płacze.
Użytkownik "oyster" <lewusy@na.koBym.pl> napisał

Czy ja ciebie kiedykolwiek broniłem?

Ode mnie to brałeś po ryju przy każdej "dyskusji".

Przemek

Data: 2011-12-04 20:09:24
Autor: oyster
[...]

:-))))
Ależ się rozmarzyłeś, sklerotyku, mójboszszsz... :-D
Chyba masz na myśli te stany szału w jaki wpadałeś, kiedy rozkładałem cię jednym, celnym pytankiem. Uwielbiałem to - byłeś taki zabawny, kiedy gryzłeś klawiaturę. he he he

Data: 2011-12-05 04:43:35
Autor: stevep
Dnia 04-12-2011 o 17:00:50  napisał(a):

Użytkownik - stevep napisał:
[...]

Auuu, auuu, auuu azor nie szczekaj.

--
stevep

Uparli się i wygrali z proboszczem. Wyrzucili go. Nikt po nim nie płacze.