Upgrade bios bez flopa

Data: 2009-05-05 09:30:28
Autor: PP
Upgrade bios bez flopa
Chce uaktualnic bios plyty i karty grafiki ale nie mam stacji dyskietek, a
wszystkie znalezione w googlach poradniki mowia o starcie komputera w dos
flopa. :(
Czy jest inny sposob?

Sprawdź płytę instalacyjną od MB, na jednej z płyt miałem swego czasu
windowsowe narzędzie do aktualizacji BIOS, BIOS był AWARD więc i narzędzie
powinno być osiągalne w internecie.
Płyta pochodziła od ECS, niestety poszła dalej w świat, jak poszukasz na
stronie ECSa to może się coś tam znajdzie.
Piotr

Upgrade bios bez flopa