Upgrade i nagłe zdziwienie:

Data: 2013-12-06 20:03:24
Autor: 2late
Upgrade i nagłe zdziwienie:
On 06/12/2013 08:07, Qlfon wrote:
Witam,
Chodzi mi po głowie upgrade stacjonarki. Robię rozpoznanie, czytam o SSD i
już coś tam niby wiem ale w obecnym kompie mam dwa dyski na IDE, które
działają a łącznie to prawie TB danych jest (sam nie wiem po co to trzymam
i skąd się to wzięło ale może sentymentalny jestem). No i nagle "zonk" na
nowych płytach nie widzę portów IDE:( Przegapiłem ich śmierć
technologiczną? Co robić droga redakcjo? Kupowanie dodatkowego dysku na
SATA by przerzucić dane na niego i zostawienie tych starszych w szufladzie
jako backup jest takim sobie pomysłem. Wolałbym ich nada używać. Jakieś
przejściówki podobno są (SATA->IDE) ale z ich działaniem jest loteria...
Przerabiał ktoś ostatnio podobny problem?

Moze jakis tani zewnetrzny dysk USB 2 - 3 TB kup. Upchniesz te dane i bedziesz mial miejsce na przyszlosc, na backup.

Upgrade i nagłe zdziwienie: