Upgrade roweru - podsumowanie

Data: 2009-06-03 06:55:28
Autor: player
Upgrade roweru - podsumowanie
On 3 Cze, 15:43, raviz <ravizUSU...@vp.pl> wrote:
W koncu niemal w pelni sprecyzowalem co chce wymienic w rowerze

-waze 87kg, dlugie zjazdy zdarzaja sie sporadycznie, w zachodniopomorkim
teren jest dosc plaski; czy tarcza 160mm na przod bedzie ok?

Może bedzie/ może nie, a jak weźmiesz 180 to na pewno bedzie git

--
pozdr.
jay

Data: 2009-06-03 15:03:55
Autor: raviz
player wrote:
[...]

A jak jest z lapaniem luzow przez amortyzator z powodu hamulca tarczowego? Mam manitou Black Elite przystosowany do tarcz.

Data: 2009-06-03 15:49:16
Autor: player
On 3 Cze, 16:03, raviz <ravizUSU...@vp.pl> wrote:

A jak jest z lapaniem luzow przez amortyzator z powodu hamulca
tarczowego? Mam manitou Black Elite przystosowany do tarcz.

Jest tak że żadnych luzów nie łapie nie ma co się bać. Mam black
compa :)

--
jay

Upgrade roweru - podsumowanie