Upgrade starego złoma do starych gier

Data: 2010-09-13 12:28:02
Autor: luk
Upgrade starego złoma do starych gier

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4c8deed2$0$22806$65785112@news.neostrada.pl...
Ten post chyba bardziej pasowałby na prgks, ale ta grupa wygląda na
martwą, więc piszę tutaj. ;)

Sprawa jest taka, ze mam starego złoma na którym mam kilka starych gier
rajdowych i kierownicę z pedałami. Do niczego innego jak te kilka gier
ten komputer nie służy. Ostatnio padła mi tam karta graficzna więc
pomyślałem, że przy okazji trochę go "wzmocnię" i w związku z tym proszę
o radÄ™.

Procesor który tam jest to Athlon XP 1800 na Slot1. Chce włożyć
najszybszego Bartona jakiego znajdę. Chyba dobry pomysł, nie?

Karta graficzna to był Radek 9550 na AGP x4. No i tutaj totalnie nie wiem
na co zmienić bo nie ogarniam tych wszystkich symboli. Co najlepszego da
się wcisnąć na tą płytę z Radeonów i GeForców?

Tylko nie piszcie, że to nie ma sensu, bo jak wspomniałem jest to złomek
do zabawy i nie ma sensu w niego już inwestować. Do normalnych zastosowań
mam inne komputery. ;)

-- ignorance is bliss

Kilka tygodni temu zupgradowalem swoj dotychczasowy sprzet na I5 760 2.80 ghz.
Mialem Burtona 2500+ i Radeona 9800 PRO i 1GB Ram. Chodziło calkiem niezle jak na tak leciwy zestaw odpalalem np Dooma 3 czy Age of Mythology na full w 1600x1200 i wszelkie emulatory mame czy 8 i 16 bitowe.:) Chyba ze myslisz o jeszcze starszych czasach 286?;) Zostalo mi troche rzeczy pod socket A jakbys potrzebowowal daj znac.

Pozdrawiam
Luk

Upgrade starego złoma do starych gier