Upierdliwy feature w SGS 3

Data: 2013-04-30 00:18:13
Autor: Kriss
Upierdliwy feature w SGS 3
http://files.tinypic.pl/i/00375/m73jvw63u964.png

Pojawia się takie mały przycisk z lewej strony ekranu, po dotknięciu wysuwa się menu. Nie mam pojęcia co to uruchamia i jak to zamknąć. Pomaga uruchomienie na nowo telefonu. Zapytam jak tow. Edward - pomożecie mi się pozbyć tego czegoś????

Data: 2013-04-30 08:33:55
Autor: Chris
Upierdliwy feature w SGS 3
Kriss nabazgrał(a):

[...]

RTFM....

Multiwindow / Wiele Okien / przytrzymaj prawy dotykowy przycisk na chwilę.

Data: 2013-04-30 09:58:34
Autor: Kriss
Upierdliwy feature w SGS 3

Użytkownik "Chris" <chris@spam.pl> napisał w wiadomości news:klnokk$7id$1node2.news.atman.pl...

RTFM....

A kto ma na to czas ;-)))))

Multiwindow / Wiele Okien / przytrzymaj prawy dotykowy przycisk na chwilę.

-- www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.

Dzięki :)

Upierdliwy feature w SGS 3