Upiorna statystyka w sprawie 10/04

Data: 2017-06-03 18:34:23
Autor: u2
Upiorna statystyka w sprawie 10/04
http://wpolityce.pl/smolensk/342386-upiorna-statystyka-rosyjskich-nieprawidlowosci-przy-sekcjach-zwlok-ofiar-1004-w-jednej-trumnie-szczatki-nalezace-do-8-osob

Upiorna statystyka rosyjskich nieprawidłowości przy sekcjach zwłok ofiar 10/04! Sprawdź ustalenia prokuratury!

Prokurator Marek Pasionek podsumował dziś szokujące nieprawidłowości, których dopuścili się Rosjanie, którzy rzekomo przeprowadzali sekcje zwłok ofiar katastrofy smoleńskiej. Badania identyfikacyjne ciał ofiar katastrofy smoleńskiej, prowadzone na zlecenie Zespołu Śledczego Nr 1 Prokuratury Krajowej, wykazały dotąd nieprawidłowości w połowie przypadków (12 na 24). Polegały one głównie na umieszczeniu w jednej trumnie części ciał więcej niż jednej osoby (w skrajnym przypadku aż ośmiu), bądź na zamianie ciał ofiar.

CZYTAJ TAKŻE:Prokurator Pasionek ujawnia: "W trumnie Lecha Kaczyńskiego znaleziono fragmenty ciał dwóch innych osób"

W trumnie Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego ujawniono fragmenty ciał dwóch innych osób.
- powiedział prokurator Marek Pasionek.

W dziewięciu zaś przypadkach w trumnach ujawniono części ciała innych osób niż osoby do tej trumny przypisanej. W grobie śp. Natalii Januszko, najmłodszej ofiary, ujawniano elementy ciał pięciu osób. W grobie Aleksandry Natalli-Świat ujawniono elementy ciała należące do jednej osoby. W trumnie gen. Bronisława Kwiatkowskiego ujawniono czternaście części ciała, należących do siedmiu osób. W trumnie gen. Włodzimierza Potasińskiego ujawniono sześć części ciała, należących do czterech innych osób.
- mówił prokurator.

CZYTAJ RÓWNIEŻ:Kolejne szokujące doniesienia dot. ekshumacji. ,,Super Express": Szczątki sześciu ofiar w grobie Natalii Januszko!

Jak poinformował prokurator Marek Pasionek do 1 czerwca 2017 roku Zespół Śledczy Nr 1 przeprowadził 27 ekshumacji. Znane są wyniki badań genetycznych dotyczących 24 z nich. **W dwóch przypadkach stwierdzono zamianę ciał, a w jednym ujawniono w trumnie tylko pół ciała zmarłego. Ponadto w 9 przypadkach znaleziono w trumnach części ciał kilku osób:

o w 1 przypadku ujawniono w trumnie części ciał 8 osób,
o w 1 przypadku - części ciał 6 osób,
o w 1 przypadku - części ciał 5 osób,
o w 2 przypadkach - części ciał 3 osób,
o w 4 przypadkach - części ciał 2 osób.

Ostateczne rezultaty badań mogą wykazać więcej nieprawidłowości, ponieważ trwa jeszcze identyfikacja kilkudziesięciu fragmentów ciał. Prokurator Marek Pasionek przypomniał jednocześnie, że 9 ekshumacji przeprowadzonych na zlecenie Wojskowej Prokuratury Okręgowej w Warszawie - a więc przed powołaniem Zespołu Śledczego Nr 1 - wykazało zamianę 6 ciał.

CZYTAJ TAKŻE:Antoni Macierewicz: ,,Sytuacja byłaby zupełnie inna, gdyby poprzednie władze chciały badać katastrofę"

Do końca czerwca 2017 roku Zespół Śledczy Nr 1 zamierza przeprowadzić jeszcze 6 ekshumacji, a od września do końca bieżącego roku - kolejnych 24. Na przyszły rok planowanych jest 26 ekshumacji. Mają one zostać przeprowadzone do końca kwietnia 2018 roku. Celem ekshumacji jest przeprowadzenie kompleksowych sądowo-lekarskich badań ciał ofiar, a tym samym zebranie dowodów oraz jednoznaczne ustalenie tożsamości wszystkich ciał i ich fragmentów znajdujących się w ekshumowanych grobach. Wyniki badań mają dać rodzinom ofiar pewność, że pochowali rzeczywiście swoich bliskich. Gwarancją profesjonalizmu działań jest powołanie międzynarodowego zespołu biegłych z zakresu medycyny sądowej, którzy biorą udział w badaniach sekcyjnych ciał ofiar. Są to osoby o niekwestionowanych dokonaniach i autorytecie.

Czynności podejmowane przez prokuraturę, międzynarodowy zespół biegłych i specjalistyczne laboratoria obejmują badania obrazowe ciał ofiar przy użyciu tomografii komputerowej, badania genetyczne, toksykologiczne, histologiczne i fizykochemiczne.

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-06-03 23:42:44
Autor: prezydent San Escobar
Ciotka u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

http://wpolityce.pl/smolensk/342386-upiorna-statystyka-rosyjskich-nieprawidlowosci-przy-sekcjach-zwlok-ofiar-1004-w-jednej-trumnie-szczatki-nalezace-do-8-osob

Znowu wszambie.pl ?

Upiorna statystyka rosyjskich nieprawidłowości przy sekcjach zwłok ofiar 10/04! Sprawdź ustalenia prokuratury!

No Pasionek nie wykazał się w 2010.
W sumie nic dziwnego, to pisuar, musiał to spierdolić.
Ale swoją drogą nic dziwnego, kilkaset lużnych kg mięsa...
Wiem, że w Smoleńsku pochowano ok. 120kg znalezionego mięsa po katastrofie.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-03 23:49:49
Autor: u2
W dniu 03.06.2017 o 23:42, prezydent San Escobar pisze:
[...]

te piździak ty za rzeźnika robisz jak zbuku ?:))))))))

Data: 2017-06-03 23:59:09
Autor: prezydent San Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> [...]
> Wiem, że w Smoleńsku pochowano ok. 120kg znalezionego mięsa po katastrofie.

te piździak ty za rzeźnika robisz jak zbuku ?:))))))))

Lepiej być rzeźnikiem niż padlinożercą jak pisdziak u2 :DDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-04 21:38:55
Autor: u2
W dniu 03.06.2017 o 23:59, prezydent San Escobar pisze:

Lepiej być rzeźnikiem niż padlinożercą

ale ale piździak to ty robisz dla padlinożerców ?:)))))))))))))))))

Data: 2017-06-05 09:07:01
Autor: Ciemny Lud
pajac  "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:593461f5$0$15207$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 03.06.2017 o 23:59, prezydent San Escobar pisze:

Lepiej być rzeźnikiem niż padlinożercą

ale ale piździak to ty robisz dla padlinożerców ?:)))))))))))))))))

Zamknij mordę ty gnoju! Nie masz nic do powiedzenia więc spierdalaj na Nowogrodzką!

CL

Data: 2017-06-06 00:05:41
Autor: u2
W dniu 05.06.2017 o 09:07, Ciemny Lud pisze:
[...]

te piździak co ty taki wulgarny i prymitywny, znowu hans ciebie ten tego w niemieckim burdeliku ?:)))))))))))))

Data: 2017-06-06 08:56:19
Autor: Ciemny Lud
pisowski lizus "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5935d5bc$0$15198$65785112news.neostrada.pl...
[...]

W burdeliku to ty zostałes poczęty. Z niemieckiej kurwy i sowieckiego sołdata mongolskiego pochodzenia stąd taki głąb z ciebie.

CL

Data: 2017-06-06 11:24:25
Autor: u2
W dniu 06.06.2017 o 08:56, Ciemny Lud pisze:
[...]

te piździak, przeca tobie niechciana ciąża nie grozi, możesz tam u hansa w burdeliku hasać do woli:)))))))))))))

Data: 2017-06-06 11:29:19
Autor: prezydent San Escobar
piździak u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

te piździak, przeca tobie niechciana ciąża nie grozi, możesz tam u hansa w burdeliku hasać do woli:)))))))))))))

Masz tak bogatą wiedzę, że od razu widać że pochodzi z autopsji :DDDDDDDDDDD
Baw się tam dalej :DDDDDDDDDDDDDDDDd

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-06 22:24:19
Autor: u2
W dniu 06.06.2017 o 11:29, prezydent San Escobar pisze:
Masz tak bogatą wiedzę, że od razu widać że pochodzi z autopsji

no co ty piździak, autopsja to za trudne dla ciebie, zostaw to dla koronera:)))))))))

Data: 2017-06-06 11:35:53
Autor: Ciemny Lud
pisdzielec osrany "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:593674d1$0$5158$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wierze w twoje doświadczenie w tym temacie głąbie!! ;-))))

http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/internauci-ogladaja-pornografie-i-pija-piwo,51733.html

CL

Data: 2017-06-05 09:21:42
Autor: Ciemny Lud
Upiorna statystyka w sprawie 10/04
Użytkownik "prezydent San Escobar" <presidento@sanescobar.so> napisał w
wiadomości news:c8c6jchlcq5skqmvbd2l45h9pnmi262f734ax.com...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> [...]

te piździak ty za rzeźnika robisz jak zbuku ?:))))))))

Lepiej być rzeźnikiem niż padlinożercą jak pisdziak u2 :DDDDD

To genetyczny idiota, płatny pachołek PiS-owski.

CL

Data: 2017-06-04 13:06:32
Autor: Ciemny Lud
kutas zapisdziały "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5932e53d$0$15197$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To nie Tusk czy Kopacz tylko Rosjanie podmienili kończyny PiS-owskim zwłokom?!! To sensacja! Zdaje mi się że Pasionek był w tamtych czasach przy tej podmianie jako członek polskiej delegacji.

http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/katastrofa-smolenska-kto-winien-braku-sekcji-zwlok-ofiar,688610.html

Prokuratorzy odsunięci od sprawy katastrofy smoleńskiej bronią się przed zarzutami nieprawidłowości, do jakich miało dość podczas sekcji zwłok ofiar tragedii w Moskwie w kwietniu 2010 roku. Mówią, że w stolicy Rosji i w Smoleńsku był wtedy także prokurator Marek Pasionek. Nie zwrócił uwagi na jakiekolwiek błędy i nie domagał się przeprowadzenia kolejnych sekcji, już w Polsce. Dziś Pasionek jest zastępcą prokuratora generalnego. I to on zdecydował o ekshumacjach oraz o wszczęciu śledztwa ws. zaniechań śledczych zajmujących się sprawą smoleńską. (http://www.tvn24.pl)Prokuratorzy odsunięci od sprawy katastrofy smoleńskiej bronią się przed zarzutami nieprawidłowości, do jakich miało dość podczas sekcji zwłok ofiar tragedii w Moskwie w kwietniu 2010 roku. Mówią, że w stolicy Rosji i w Smoleńsku był wtedy także prokurator Marek Pasionek. Nie zwrócił uwagi na jakiekolwiek błędy i nie domagał się przeprowadzenia kolejnych sekcji, już w Polsce. Dziś Pasionek jest zastępcą prokuratora generalnego. I to on zdecydował o ekshumacjach oraz o wszczęciu śledztwa ws. zaniechań śledczych zajmujących się sprawą smoleńską. (http://www.tvn24.pl)Prokuratorzy odsunięci od sprawy katastrofy smoleńskiej bronią się przed zarzutami nieprawidłowości, do jakich miało dość podczas sekcji zwłok ofiar tragedii w Moskwie w kwietniu 2010 roku. Mówią, że w stolicy Rosji i w Smoleńsku był wtedy także prokurator Marek Pasionek. Nie zwrócił uwagi na jakiekolwiek błędy i nie domagał się przeprowadzenia kolejnych sekcji, już w Polsce. Dziś Pasionek jest zastępcą prokuratora generalnego. I to on zdecydował o ekshumacjach oraz o wszczęciu śledztwa ws. zaniechań śledczych zajmujących się sprawą smoleńską. (http://www.tvn24.pl)"Prokuratorzy odsunięci od sprawy katastrofy smoleńskiej bronią się przed zarzutami nieprawidłowości, do jakich miało dość podczas sekcji zwłok ofiar tragedii w Moskwie w kwietniu 2010 roku. Mówią, że w stolicy Rosji i w Smoleńsku był wtedy także prokurator Marek Pasionek. Nie zwrócił uwagi na jakiekolwiek błędy i nie domagał się przeprowadzenia kolejnych sekcji, już w Polsce. Dziś Pasionek jest zastępcą prokuratora generalnego. I to on zdecydował o ekshumacjach oraz o wszczęciu śledztwa ws. zaniechań śledczych zajmujących się sprawą smoleńską. (http://www.tvn24.pl)."

Pasionek był w 2010 roku w Smoleńsku, przez kilka godzin a następnie w Moskwie. Od początku miał również wpływ na przebieg śledztwa, jako koordynujący je i nadzorujący z ramienia Naczelnej Prokuratury Wojskowej - mówią nasi rozmówcy. (http://www.tvn24.pl)"Pasionek był w 2010 roku w Smoleńsku, przez kilka godzin a następnie w Moskwie. Od początku miał również wpływ na przebieg śledztwa, jako koordynujący je i nadzorujący z ramienia Naczelnej Prokuratury Wojskowej - mówią nasi rozmówcy."

Dokumentacja tych dyskusji znajduje się w tzw. aktach nadzoru. Tym mianem w wojskowej prokuraturze określane są akta robocze, które w cywilnej nazywają się "podręcznymi". Trafiają tam dokumenty dotyczące planowania, przebiegu śledztwa i właśnie nadzoru nad nim - wszystko, co nie ma znaczenia dla głównych akt, w których gromadzone są dowody. Czy w takim razie istnieje w nich ślad, że prokurator Pasionek uważał wtedy, że sekcje ofiar katastrofy przeprowadzono nieprawidłowo i zauważył "błędy i zaniechania", które można naprawić przeprowadzając w Polsce ekshumacje? - Dobrze pamiętam te akta, ale nie potrafię sobie przypomnieć, aby znajdowały się tam dokumenty prokuratora Marka Pasionka mówiące o konieczności przeprowadzenia sekcji zwłok - mówi nam jeden z prokuratorów, zastrzegając sobie anonimowość."

CL

Data: 2017-06-04 21:16:00
Autor: prezydent San Escobar
"Ciemny Lud" <ciemny.lud@kupi.to> napisał(-a):

[...]