Upiory przeszłości

Data: 2010-09-23 11:55:11
Autor: Zirhan
Upiory przeszłości
W dniu 2010-09-23 21:30, u2 pisze:
http://www.rp.pl/artykul/9158,539430.html

Aresztowanie Marka P., byłego funkcjonariusza SB, pełnomocnika zakonów i
parafii przy kościelno-rządowej Komisji Majątkowej, to kolejna afera, w
której udział biorą reprezentanci Kościoła i ludzie dawnych służb
komunistycznych.

Często, jak w tym wypadku, są to ci sami ludzie. Chyba żadna poważna
afera z udziałem Kościoła nie odbyła się w Polsce bez związku z
przedstawicielami komunistycznego aparatu władzy.

Czy kościół zwróci te majątki, czy znowu społeczeństwo będzie musiało ponieść koszty machlojek kleru?
Nie oszkujmy się, oni doskonale wiedzieli, że wyceny znacznie zaniżają wartość tych nieruchomości. Godząc się na to również popełniali przestępstwo. Dlaczego ja mam znów płacić na tych darmozjadów i złodziei?

Data: 2010-09-23 13:27:13
Autor: awe
Upiory przeszłości

Użytkownik "Zirhan" <zirhan@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i7f867$91j$1inews.gazeta.pl...
[...]

to jest nic w porownaniu do tego co wyjebal w kosmos twoj donek. 300 mld w 3 lata...ma talent i zadnych reform, bo po co jak pajacyki beda sie slinic z nienawisci do JK i PiS, podczas gdy z boku przecieka taka kasa. Juz red. Lis mawial ze spoleczenstwo polskie to debile.
awe

Upiory przeszłości