Upomnienie od naczelnika US

Data: 2015-05-30 11:03:08
Autor: Gotfryd Smolik news
Upomnienie od naczelnika US
On Tue, 19 May 2015, Poldek wrote:

Przyszło UPOMNIENIE od naczelnika US, że nie zapłaciłem paręset zł podatku należnego kilka mies. temu.
[...]
1. co z odsetkami - płacić, czy nie?

  Z ciekawości - a ile ich wyszło, tych odsetek?

pzdr, Gotfryd

Data: 2015-05-30 13:21:17
Autor: Tom N
Gotfryd Smolik news w <news:Pine.WNT.4.64.1505301102070.2888quad>:

[...]

Się Gotfryd głupio pytasz...

Paręset zł, czuli koło tysiąca, kilka mies. temu, czyli koło roku, stawka
średnio jakies 10% - czyli koło sta ma tych pseudo odsetek...

--
'Tom N'

Data: 2015-06-10 15:23:39
Autor: Poldek
Gotfryd Smolik news wrote:
[...]

Odsetki kilkanaście zł + opłata za upomnienie coś koło 20 zł.
Chodzi nie tylko o kasę, ale bardziej o późniejsze kłopoty przy odkręcaniu tego. Jeżeli zapłaciłem, ale na konto innego urzędu niż należało i odsetki nie należą się, ani opłata się nie należy, a ja teraz zapłacę te odsetki i opłatę, to potem będzie pewnie zawiła procedura dotycząca wyjaśniania i zwracania mi np. 35 zł, na którą strawię łącznie 2 dniówki czasu.
Na razie poszedłem w najbezpieczniejszą, ale potencjalnie jednak najbardziej upierdliwą metodę, czyli zapłaciłem za wszystko, co było w upomnieniu na konto właściwego US i wystąpiłem do tamtego US, który wcześniej dostał kasę o zwrot. Zaraz minie miesiąc i cisza - na razie nie zwracają.

Upomnienie od naczelnika US